Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Quoted post
De boemerang |
#2207 Onderwerp2014-03-26 23:03"Mag de heer Wilders ook een keer?" |
Reacties
Weltrusten |
#2211 Re: Onderwerp2014-03-27 01:00:40#2207: De boemerang - Onderwerp Het is dat ik vrij ben morgen of is dat ook weer een tegenstrijdigheid? Je hebt wel een toepasselijke naam 'De boemerang", je komt telkens terug. Volgens mij als ik alleen wat puntjes neerzet, dan heb je daar ook commentaar op, is het niet? "niet alleen Marokkanen, maar ieder ander nationaliteit die de bui voelt hangen" Zie je hoe ik steeds weer er een aantal feiten bij haal? Hoezo weglopen? En ik ben het al jaren niet eens met hoe ik mij vertegenwoordigd zie en trekken ze daar zich iets van aan? Nee, want ik ben geen allachtoon. Ik heb het toch goed in dit land??? Ja, maar hoe lang nog??? Over je ogen openen gesproken. Het is jammer dat je geen antwoord op mijn vragen geeft, maar steeds weer een verwijt klaar hebt. Ik zal niet vragen welke woorden dat dan allemaal zijn, maar ik ben blij dat ik deze woorden niet nodig heb in mijn conversaties. En inderdaad, ik vind dat het Antilliaans en Arabisch het respect uit de Nederlandse taal haalt. Er is een onderzoek gedaan naar de beleving van buitenlandse talen en daar kwamen o.a. Arabisch en Antilliaans erg storend over. Stel je je zelf dan eens voor in een bus met naast jou nog eens 8 andere mensen en al die mensen spreken Arabisch net zo hard als je tegen iemand zou praten die aan de overkant van een drukke winkelstraat staat. Dat zou ik op vakantie niet erg vinden, maar elke ochtend als ik naar mijn werk toe ga, dan begint mij dat toch wel erg te irriteren. En kom niet aan met "hoevaak komt dat nou voor", want ik heb het elke dag, al enkele jaren lang. En ik moet mijn kleinkinderen telkens verbeteren als ze met verhalen thuis komen over het gebruik van de juiste aanwijzend voornaamwoorden en dat je een glas neerzet en niet neerlegt. Dan vraag ik mij af wat ze eigenlijk op school leren met taal. Dus die irritatie begrijp ik heel goed. Of er komt weer een vrief van een energiebedrijf of instantie, die dan ook vol taalfouten zit.
Volgens mij maken de mensen de cultuur en de cultuur niet de mens. En ik zei "ik probeer". En het is moeilijk als je iemand aanspreekt gelijk begint te roepen moet je mij hebben omdat ik marokkaans ben, terwijl ik geen idee heb welke nationaliteit hij heeft. En begint gelijk te roepen dat ik discrimineer. Daarom vraag ik ook identiteitsbewijs, om te achterhalen wat zijn identiteit is. En dan komt er een Nederlands paspoort tevoorschijn en dan vraag ik hem hoe kan ik je nou discrimineren terwijl je Nederlands bent? Ik zeg; "Volgens mij ben jij je zelf aan het discrimineren, jij roept dat je marokkaans bent terwijk je de Nederlandse identiteit hebt en in Nederland bent geboren". Dan staan ze mij raar aan te kijken en noemen ze me klootzak en dat ik kanker mag krijgen. En het zijn altijd de zelfde mensen/jongens. De Staat wordt bepaald door Land/Volk en Gezag. Als je zegt dat het Land en Volk steeds veranderd, dan veranderd de Staat en het Gezag dus ook steeds mee. Daarmee geef je Wilders dus die vrijbrief waar je het eerder over had. En als je het niet aan staat, dan vertrek je dus de Staat uit, want niemand houd je tegen? Als alles om de individu draait, waarom zijn er dan culturen, religie's en naties? Omdat een grote groep individuele mensen zich zelf gaan samenvoegen onder een verzamelnaam. Dus wanneer je op deze verzamelnaam wordt aangesproken, heb je hier zelf voor gekozen. Cultuur kun je zelf bepalen, Religie kun je zelf bepalen en natie kun je zelf bepalen. Waar je geboren wordt en opgroeid is niet mogelijk, maar zodra je meerderjarig bent heb je altijd een keus. En moet je zelf met de consequenties van die keus leven. Als je niet stemt, moet je ook je mond houden over wat er uitgekomen is uit de stemming. Ik hoor in het buitenland en ook van vakantiegangers in Nederland alleen maar goede dingen van Nederland. Ik word ook overal erg gastvrij ontvangen als ik vertel dat ik uit Nederland kom. Dus ik weet niet waar jij die negativiteit vandaan haalt. Misschien is het wel persoonlijk op het individu? Nee, er hoeft geen gele ster of ghetto te komen. Alleen een vliegtuig die iedereen naar hun land van afkomst brengt. Ik hoor ook andere oplossingen, maar daar doe ik niet aan. Gewoon terug naar land van herkomst en dan hoeven ze ook niet meer te klagen over discriminatie, want ze zijn immers in hun land van herkomst. Er komen verder geen vreemde gebouwen aan bod of dwangarbeid. Nee, ze mogen doen wat ze willen daar. Geen bewakers of prikkeldraad. Nee, ze zijn daar helemaal vrij. Het enige is dat ze niet meer kunnen klagen over hoe als allochtoon wel behandeld worden. Je moet denken aan de oplossing niet in het probleem blijven zitten. Ik dring geen cultuur op, ik wil alleen mijn eigen cultuur behouden met Sinterklaas en Zwarte piet, Kerst, Paashaas, negerzoenen, jodenkoeken, blanke vla, berliner bollen, hamburgers, cubaanse sigaren, jamaicaanse rumbonen en Gouden koets. Wij hadden hier een cultuur, die wordt verdrongen door in iedere buurt een Moskee, In hun eigen taal blijven praten, Winkels en markten overnemen en letterlijk nederlanders weren, In grote groepen de hele stoep blokkeren en je gewoon opzij duwen, iedere vrijdag komt er een colone aan mannen in jurken door de straat lopen, verbodsborden niet begrijpen, maar gebodsborden wel, geen respect voor vrouwen, Gekleurde pieten, Zoenen, etc. Dit klinkt ongelofelijk, maar ik zie het toch elke keer weer. Ik heb toch duidelijk aangegeven waarom ik zou stoppen met reageren en dat had niets te maken met weglopen. Dan had ik u intelligentie toch hoger geschat. U kunt mij ook niet laten inzien hoe onacceptabel de uitspraken van de heer Wilders zijn. Zolang er mensen (rappers, burgemeesters, of moet ik ze met de naam noemen? Kijk alleen al hierboven in de lijst met meldingen wat er gezegd wordt) hem met de doodbedreigen, terwijl hij niemand lichaamlijk iets toewenst of bedreigd. Kan niemand mij iets vertellen over ongenuanceerd of onacceptabel. Ik loop niet achter Wilders aan, dus waarom zou ik me door jou laten beinvloeden. |
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
873 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
280 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5515 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7797 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
634 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
163 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
152 Gemaakt: 2024-12-22
Pumptrack in joure
125 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65269 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Laat chinastraat leven!
5428 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
380 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
152 Gemaakt: 2024-12-10
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22373 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02