Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Pseudo-Niem

#1809 Uw gebrek aan empathie, o.a.

2014-07-28 13:08

Kijk toch allemaal eens wat verder dan uw neus lang is. De Westerse wereld, in navolging van de VS waar een grote groep Joden woont en tevreden gehouden moet worden, steunt een land wat door diezelfde westerse wereld in 't leven is geroepen (ondertussen even vergetend dat er in dat gebied al honderdduizenden Palestijnen woonden). Vervolgens breidt dat land zich langzaamaan uit, en trekt zich niets aan van VN-resoluties die dat veroordelen. Tegelijkertijd maakt het het leven van alle Palestijnen in dat zich steeds maar uitbreidende gebied zuur door ze te terroriseren. Als er hier een of ander volk een eigen staat kwam stichten (laten we als leuk voorbeeld de Marokkanen nemen) en daarbij al onze rechten zou afnemen, ons elke dag zou vernederen, onze huizen zou platgooien (zijn de huizen van die Israeliers die die jongen levend hebben verbrand platgegooid? Niet? Alleen die van de Palestijnen die die lifters gedood hebben!), zouden wij dan niet in verzet gaan?? En zouden wij een volk wat alles met ons gemeen heeft, niet willen steunen? Dat die mafkezen met Isis-vlaggen gaan lopen en te ver gaan in hun uitspraken moet inderdaad veroordeeld worden, maar al die zielige verhalen hier over de Jodenvervolging en (natuurlijk) de 2e wereldoorlog.. Hou daar eens mee op en ga eens wat objectiever kijken naar dat 'gekozen' volk. Als ik Palestijn was dan was ik ook in verzet gegaan. Als ik kansloze Marokkaan in NL was dan had ik waarschijnlijk ook onder groepsdruk van mijn even intellectueel beperkte vrienden gaan staan schreeuwen in Den Haag. Goed initiatief, deze uiting van verontwaardiging jegens Van Aartsen, maar wat een zielige reacties hier. Zet uw oogkleppen eens af. Free Palestina. En zo niet, sta dan niet gek te kijken van antisemitisme (wat natuurlijk gewoon generaliserend antizionisme is, maar antisemitisme is prettiger te gebruiken in een slachtofferrol, dat snap ik.)

Reacties

Gast

#1914 AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.

2014-07-28 13:21:25

#1809: Pseudo-Niem - Uw gebrek aan empathie, o.a.

U moet toch ook eens wat verder kijken dan uw neus lang is, moeten we nu ook alle Amerikanen uit Amerika gooien en de Aussies uit Australie en zo weet ik tientallen volken op te noemen die land gestolen hebben, het gaat er om dat er zelfs in het regerings handvest van de Hamas staat dat Israel totaal vernietigt moet worden, ik heb tientalle filmjes gezien dat joden de kop wordt afgehakt, kinderen met bomgordels worden getraind om zelfmoord aanslagen te plegen, noemt u dit niet in uw reactie? of wist u dit niet? dan weet u zeker ook niet dat de meeste Hamas leiders zichzelf het geld dat voor de hongerende Palestijnen was bestemd toe geeigend hebben, ze zijn inmiddels schatrijk en zitten in sterke bunkers. ga u schamen!