Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#4051 Een orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

2014-07-29 15:21

'"Kankerhoer"
Zoveel haat. Tegenover Joden, Nederlanders (twijfel er niet aan, deze ISIS-fans haten ons met een vuur waar de gemiddelde PVV-racist alleen maar van kan dromen), politiemensen en journalisten. Dáár maak ik mij wel boos over. "Kankerhoer", "Jodenhoer, flikker op", steeds agressiever en dreigender werd er naar Geenstijl-collega Annabel Nanninga geschreeuwd. Zij werd beledigd en bedreigd, maar deed haar werk en toonde dat zij meer kloten heeft dan al die sissende en spugende hangjongeren bijelkaar. De politie stond erbij en keek ernaar. Pas toen de situatie verder uit de hand liep en er vanuit de kring van tientallen woedende jongeren om ons heen een blikje fris over ons heen werd gegooid (door een waardeloze moslim overigens, zo tijdens de ramadan), kwam de politie in actie… en voerde Nanninga af.

De bedreigers, de knul die het blikje gooide (capuchon op en weg was hij, de held), de meute die op het punt leek te staan haar aan te vallen, werd geen strobreed in de weg gelegd. Ik begrijp de agenten wel, de angst was in hun ogen te lezen. '

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/een-orgie-van-jodenhaat-in-de-stad-van-vrede-en-recht

Reacties

ab

#4069 Re: en orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

2014-07-29 15:34:10

#4051: - en orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

Heel in het begin schreef een moeder en oma "ik ben bang voor de toekomst,voor het land,mijn kinderen en kleinkinderen." Dat mag niet mevrouw. De heren politici weten het ook wel,maar hebben het veel te ver laten komen. Zodra zij zelf bedreigd worden dan moet je en zien: bewaking,politiemacht op de been,maar het is een situatie die nu nog te keren is,maar over een aantal jaren niet meer. Ik ben het helemaal met u eens mevrouw.Dat we als volk maar eens goed wakker mogen worden.Niet om op dezelfde wijze terug te doen.Maar wel beslist al die idioterie afwijzen die het maakt dat ik mezelf niet meer kan en mag zijn.Wie vindt dat ik mijn afkomst maar moet verloochenen omdat........, wens ik toe dat hij/zij maar snel naar het land van zijn/haar herkomst gaat. Mogen we ASJEBLIEFT IN VREDE LEVEN? Dank !!!!