Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#5403 Re: Re: Re:

2014-07-31 10:12

#5393: - Re: Re: Hij had het gelijk moeten verbieden ipv met vijf man politie en met de ISIS vlag op de politie auto en journalisten die worden mee genomen naar het buro. Dat is nadenken en doordenken!

Welnee, je kunt het uiten van een mening nu eenmaal niet op voorhand verbieden: dat is in de grondwet vastgelegd. Je kunt de geuitte mening wel vervolgens wel aan de kaak stellen, want het recht op vrijheid van meningsuiting is aan restricties onderhevig. Daarom wordt nu door het OM onderzocht of er sprake is van ontoelaatbare uitingen en gedrag.

Iemand dus op staande voet willen ontslaan voor wat u abusievelijk denkt dat had moeten gebeuren, is onzin.

Reacties

Gast

#5407 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-07-31 10:15:14

#5403: - Re: Re: Re:

"Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden

Gast

#5410 Re: Re: Re: Re:

2014-07-31 10:16:22

#5403: - Re: Re: Re:

Het gaat mij persoonlijk om een statement maken dat dit niet door de beugel kan. Het roepen van dood aan alle Joden mag u zien als een mening geven, maar persoonlijk vind ik het een grote schande!

En nee, ik ben geen PVV'er maar al die mensen die bij minder, minder op hun achterste poten stonden mogen zich nu de ogen uit hun hoofd schamen dat je nu niets van deze mensen hoort!