NEEN tegen de bouw van varkensslachterij De Lokery in Westerlo

Quoted post

Stefan Wuyts

#54 Re: Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN

2014-09-06 20:37

#44: - Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN 

Ik ben wel geboren en getogen in Oevel. Ik ben niet per se tegen de komst van de slachterij. Ik sluit mij VOLLEDIG aan bij de commentaar van naamgenoot Belmans. Ik heb hier een huis gekocht, wetende dat ik naast zware industrie en (af en toe) stinkende landbouw woon. Dat er een nieuw bedrijf komt, is iets wat nu eenmaal gebeurt op een industrieterrein. Mensen missen enorm veel nuchter verstand en relativeringsvermogen. 

Ik zet ook de gemeente niet op zijn kop als er een tractor met zijn beerton achter mijn tuin doordondert... En dat stinkt ook.

Reacties

rene

#66 Re: Re: Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN

2014-09-07 10:36:23

#54: Stefan Wuyts - Re: Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN 

en hoe staat U tegenover PERMANENTE geurhinder ? Iedereen weet inderdaad indien men een huis koopt dicht tegen industrie dat er hinder is.  dit is een extra grootte hinder die erbij komt.  de grootste van het land.