Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post

l

#314 Re:

2014-09-17 13:47

#5: Mirelle -  

ik ben het met mirelle eens! ik heb een amerikaanse bulldog, een schat van een hond en doet geen vlieg kwaad! in jullie ogen een "gevaarlijke hond". sorry maar dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat!!! ik zal u vertellen mijn "gevaarlijke hond" is tot 2 maal toe aangevallen! de eerste keer en de ergste keer door een LABRADOR! ja ja u zult het wel niet kunnen geloven maar mijn "gevaarlijke hond" deed niets terug, helemaal niets! 

het grootste probleem bij mensen is dat ze de honden los laten lopen! als mij hond aangelijnd is zal dit zeker niet voor niets zijn, toch? ik word heel kwaad van mensen die hun honden niet aangelijnd hebben! dan krijg je dit! mijn bloed kookt van dat soort mensen en natuurlijk zijn er een hele hoop mensen die denken dat hun hond wel los kan lopen maar niet luisteren wanneer ze agressief worden! 

ik laat bij voorbaad mijn hond niet los lopen omdat ik nadenk over hoe mensen het vinden als er zo'n vrolijke "gevaarlijke hond" op je af komt rennen. bah en dan hebben we het nog niet ggehad over de agressieve kleine hondjes!!

Reacties

Gast

#451 Re: Re:

2017-03-25 09:35:50

#314: l - Re:  

Die van mij net zo.