Dienstregeling Arriva Oosterhout

Quoted post

Gast

2014-12-16 14:45

Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen. Ik weet bijna zeker dat meer dan de helft van de mensen die deze petitie getekend heeft niet eens met de bus reist. Maar sommige mensen klagen juist om ook maar iets te klagen te hebben.

Reacties

Jacky

#50 Re:

2014-12-16 15:59:25

#40: -  

Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar ik baal toch flink dat de reistijd naar Amphia Molengracht verdubbeld is. Ik heb helaas geen auto tot mijn beschikking en Molengracht is wel het ziekenhuis waar de meeste behandelingen plaatsvinden, ook voor inwoners van Oosterhout!

Gast

#72 Re:

2014-12-16 17:58:31

Wat lul je nou pannenkoek, waarschijnlijk reis jij niet met de bus. Mijn reistijd is verdriedubbelt, is dat klagen om te klagen of is dat gewoon flink klote?

Gast

#102 Re:

2014-12-17 06:37:49

Je kunt natuurlijk meeleven met wat je hier leest en tekenen.

we zijn allemaal een half uur langer onderweg als de bus vol zit mis je hem gewoon dus te laat op de plaats van bestemming.

ik zie verder niemand dir. blij is met de veranderingen jij wel ???????

en niet iedereen heeft een auto helaas.

Gast

#116 Re:

2014-12-17 10:03:55

Sommige mensen klagen om gewoon iets te klagen te hebben, en hoe zit dat met u? U post gewoon om een post te maken? Uw post is totaal niet relevant met de petitie. Aan uw post gezien bent u waarschijnlijk ook geen gebruiker van de bus in deze streken.