Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

Gast

#252 Re: Re: Re: Re:

2015-03-12 11:29

#251: buur - Re: Re: Re:  

Daarom dat er op de GND deels éénrichtingstraten moeten komen met lussen.  Dan is er wel ruimte voor fiets- en voetpaden.

Wat me het meest stoort is je opmerking dat je "denkt" dat de Boerenkrijg dit wel aan kan. Heb je dit zelf al eens nagegaan. 

Ben je al eens gaan kijken in de Borgersteinlei en Meidoornstraat (waar ik woon) want daar is het ook terug veel drukker geworden (en daar is ook een school).  De files staan er nu vanaf het ijzerenveld, voorbij het rond punt tot aan de lichten richting Bonheiden.  Ook file op de Putsesteenweg tot aan het rond punt.  Extra lange files aan de Nekkerspoelstraat.

In plaats van te denken dat er geen problemen zijn, ga er eens kijken en "denk" eens aan de mensen die daar wonen.  Die hadden al files voor hun deur, nu zijn die nog extra lang.

Als je in de vroegere situatie bekijkt, was er op de GND alleen file tot aan het school en die file was volgens mij gedeeltelijk het gevolg van de parkings daar.  Wagens konden er niet langs wegens tegenliggend verkeer waardoor de file langer was.  Nu die parkings weg zijn, zouden die files daar korter zijn.

Bovendien komen er in de Boerenkrijg steeds huizen bij.  Ook aan de Akelei zijn plannen om volledige wijken te bouwen.  Denk ook aan al dat extra verkeer dat ook terug door onze straten bijkomt.

Er moet op de GND een oplossing komen maar de omliggende buurten mogen daar niet het slachtoffer van worden.  Het algemeen belang komt voor het privé belang.

Reacties

Gast

#288 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 18:15:58

#252: - Re: Re: Re: Re:  

Ben van vanmiddag op de boerenkrijg geweest. In 10 min 1 auto gezien.