Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug.

Gast

#276 Re:

2015-03-12 22:05

#273: -  

Dan had je daar niet moeten gaan wonen maar op het platteland in een klein dorpje of in het bos. Hier woon je in een stad. Daar drink je geen pintjes op straat maar in je tuin of in het café. Maar ja, misschien geraak je niet meer aan het café door die paaltjes.

Gast

#277 Re:

2015-03-13 09:44

#266: -  

Als uw studie zo goed is als uw kennis van het nederlands, dan kunnen we gerust voor 75% stellen dat uw onderzoek een scheet in een fles is.

Gast

2015-03-13 12:19

WEG MET DIT MOBILITEITSPROJECT !!!!!!!!!!!!!...........

Gast

#279 Re: Re:

2015-03-13 12:21

#277: - Re:  

75% SCHEET IN UW MOND RUND hehehehee....

Gast

2015-03-13 12:35

Kalm blijven mensen

Gast

2015-03-13 12:44

STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP¨STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP....................................................................STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP........ WEG MET DAT SYSTEEM OPEN TERUG ONZE STRATEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!................. sabrina

Gast

2015-03-13 12:51

ik woon in de kleine nieuwendijkstraat,en ik ben ook niet gelukkig met afsluiten van de spoorbruggen. ik ben gevangen in mijn eigen straat.hopend dat in mei iets veranderd en dat ze die paaltjes weg doen.

Gast

#283 Re: Re:

2015-03-13 19:07

#265: - Re:  

dat is een dikke vette leugen 120 km is om gelijk te krijgen dikke hypokrieten op knd

Gast

2015-03-16 14:26

Zaterdag op het nieuws meldde men dat er een nieuwe regio in Vlaanderen kans maakte om erkend te worden als "Stiltegebied".  Nu dacht ik echt dat het om de regio rond de Grote en Kleine Nieuwendijkstraat ging maar het was de Kalmthoutse Heide. :-)

Gast

2015-03-16 18:51

Ben vlecga, ik wou buschaufeur worden bij de lijn, maar door men korte armen ben niet ver gekomen. Stop met dit mobiliteitsproject.

Gast

2015-03-16 18:54

Stop stop stop stop stop

Gast

2015-03-18 07:28

Raar.....inwoners van Sint-Katelijne-Waver die last ondervinden van de stops in de de wijk Nekkerspoel van Mechelen mogen zelfs niet meestemmen in een referendum of worden beschouwd als sluipverkeer, maar Mechelen kan wel een bezwaar indienen tegen iets dat 20 km verder ligt.....Ik zal met veel plezier naar Uplace gaan, dan moet ik niet meer door de Mechelse straten rijden. Als men Mechelen toch zo graag vergelijkt met grotere steden uit het buitenland, wel die hebben allemaal een winkelcentrum zoals Uplace. En spreekt men er nog over om Mechelen beter bereikbaar te maken, langs de R6 - Liersesteenweg dan waar alle weken wel een zwaar verkeersongeval gebeurt.

Gast

#288 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 18:15

#252: - Re: Re: Re: Re:  

Ben van vanmiddag op de boerenkrijg geweest. In 10 min 1 auto gezien. 

Gast

#289 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 19:02

#288: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja, NATUURLIJK. Vandaag konder er geen wagens door die van de Mechelse Steenweg kwamen door een lek in de waterleiding in de GND. Alleen wagens die van de GND kwamen konden de Boerenkrijgstraat inrijden. Logisch dus, denk je niet. 

Maar ben je ook eens gaan kijken in de Meidoornstraat (waar alle wagens nu langs moesten) of op de Nekkerspoelstraat richting rond punt (file tot bijna aan de Nekkerspoel). Ik dacht het niet, anders zou je die belachelijke opmerking niet gegeven hebben. 

Gast

#290 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 19:13

#289: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ben vandaag ook door de nekkerspoelstraat gereden ja ik en de ben ook op dijkstein geweest, met de fiets. Ik zou het u ook aanraden, het zou u goed doen :-) weer een auto minder.

ik merk trouwens dat jullie automobilisten steeds brutaler worden hier. Vandaag stond er zelf een auto aan de schoolpoort bij dijkstein, Om 12 u! Ook diverse auto's buiten de vakken...

en ik blijf herhalen de file dat ben je zelf.

Gast

#291 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 19:48

#290: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Hoho, jullie automobilisten.  IK WAS OOK MET DE FIETS.  Het is niet omdat ik tegen de paaltjes ben dat ik alles met de auto doe. Ik ben er gewoon tegen dat jullie je problemen oplossen door ze naar ons te verplaatsen. Je hebt het nu zelf gezien aan Dijkstein. 

Ik rijd alle dagen met de fiets door de GND maar door de afsluiting wegens het waterlek ben ik vandaag rondgereden

een anti

#292 DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-18 19:48

Beste gedupeerden en (pestkoppen - zij die er voor zijn) allemaal,

Zou het soms kunnen zijn dat "de dochter' van De Bie' toevallig of niet' zelf op de Kleine Nieuwendijk woont en aan  haar mammaake heeft gevraagd om het rustiger te maken in "haar" straat, wel ze woont namelijk op een appartement in de Kleine Nieuwendijk.

De kans is zeer groot dat ze niet eeuwig daar zal blijven wonen, het kwaad is dan wel geschied indien de bruggen afgesloten blijven. Op dat appartement zal ze waarschijnlijk geen terraske hebben om een pintje te drinken, tja dan moet je wel op straat je ontspanning zoeken.

Zelf heb ik 25 jaar aan de ene kant van "De Bie Berlijnmuur" gewoond samen met mijn ouders en nu reeds 25 jaar aan de andere kant ervan (in de buurt van Colruyt Liersesteenweg)

Wil ik naar mijn ouders gaan of boodschappen doen in de buurt van Nekkerspoel ben ik wel verplicht om via de R6 te rijden, vroeger ging dit perfekt via Kleine Nieuwendijk of Caputsteenstraat, nu moet ik 3 X verder rijden, geweldig voor het milieu, goe bezig!

Wat zich nu heeft voorgedaan is gewoon problemen verschuiven, bewoners die vroeger betrekkelijk rustig woonden leven nu op een autostrade.

Vanaf Colruyt tot aan de lichten van de R6 is er nu ook stapvoets verkeer tussen 8 en 9, tussen 12 en 13 uur en tussen 17 en 18.30.

Jammer dat Heffen zover uit onze buurt ligt, anders zou "De Bie Berlijn" ook de negatieve kant van haar wonderproject kunnen beleven, trouwens, is er al eens iemand door het dorp van Heffen gereden, daar heeft ze ook haar stempelke gedrukt, een hele hoop verkeerslussen en enkel richtingen, daar ziin ook weinig Heffenaars over te spreken.

Het is maar te hopen dat De Bie niet te veel kinderen heeft, als ze die allemaal een plezierke wil doen kan je binnenkort Mechelen en omstreken niet meer deftig in of uit.

Best dat Somerske "Miss De bie eens ter order roept"!

WEES HEN DE VOLGENDE VERKIEZINGEN INDACHTIG, reken ze er op af!

Een zeeeeeeeeeeeeeeeer misnoegde bewoner aan de andere kant van "De Bie Berlijn muur"

ps: waarom heerst er een ander regime bij een voetbalmatch van KV-Mechelen?
Die mensen zouden maar één keer die omleiding moeten volgen en dan nog in hun vrije tijd,
wij zitten er ALLE DAGEN mee!

Gast

#293 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-18 19:58

#291: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als Katelijne geen rekening houdt met de Mechelaars, dan doet Mechelen dat ook niet met jullie meer natuurlijk. Het zij de letterlijke woorden van De Bie... 

Gast

2015-03-18 20:09

Je helemaal gelijk nr 292.ik leef met uw mee.ik moet ook elke dag deze ellende meemaken, voor naar men werk moet ik 5km omrijden, om mijn kinderen na school te brengen moet 3 x langer omrijden. We zijn het kotsbeu met dat belachlijke project. Stem aub tegen sabin

Gast

#295 Re: DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-18 20:12

#292: een anti - DOCHTER van DE BIE ?????????? 

Groot gelijk ik vind dat deze stops aan spoorbruggen dringend weg moeten. Zo is het onleefbaar geworden . Ben inwoner van varenbosstraat

Gast

#296 Re: DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-18 20:15

Ik ben tegen dit project en zal met fierheid tegen stemmen

Gast

#297 Re: DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-18 20:19

Ik ben gevangen in men eigen straat door deze stops.ik stem tegen.

Gast

2015-03-18 20:24

Zoals ge ziet beste mensen ik zeg het nog eens wij hadden een belleman, nu een bellemadam

maar nu een PESTMADAM die krijgt van ons nog een royale vergoeding voor het  pesten van duizende mensen en dit alle dagen droevig ,droevig tijd dat onze burgemeester is goed op tafel kopt en dat mens stopt, dus stem die STOPS WEG,  een kwade senior

Gast

2015-03-18 20:24

Die belachelijke paaltjes moeten weg, hoe sneller hoe liever. Groetjes luc

Gast

2015-03-18 20:29

Zeker en vast liever gisteren dan vandaag Somers laat is zien wie hier de baas is !!!!!