Aviflora

Quoted post

Gast

#255 één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 07:18

#166: - Re: Re: Re: Re:  

één ding weet ik wel. Uitbater is de laatste jaren zeker 50 keer op tv gekomen. Telkens om zich te verrechtvaardigen na meerdere inbreuken. Steeds staat hij te wenen en is aan het vertellen hoe goed hij bezig is. Inderdaad goed bezig, met veel schulden te maken!!!!! Na 15 jaar is het park nog een stort en vuile/ onveilige bedoening. Altijd prullen en andere mensen in het zak zetten. Daar mag nooit iets van gezegt worden. Met lachen en een schouderklopje alleen kom je er niet. Telkens als we daar kwamen (laatste jaren minstens één keer per maand met onze kinderen). zijn het andere mensen (bediening, werkmensen,...). We dachten dat het park ging verbeteren ,maar in tegendeel. Dit zegt ook al veel over de uitbater!!!!! Als hij toch zoveel volgelingen heeft, moeten deze maar alle schulden betalen!!!!

Reacties

Gast

#256 Re: één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 14:00:16

#255: - één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik ga daar één maal per week soms twee maal heb nog nooit andere mensen(bediening,werkmensen,....)gezien het zijn altijd dezelfde!!!

Ik begrijp je niet hoor als je niets goed weet over de uitbater en het park ,waarom ga je dan nog minstens één keer per maand ??In jou geval zou ik thuis blijven hoor!!

Ik vindt het daar heel goed!!!!