steunenfeyenoord

Quoted post

Gast

2011-09-20 15:45

Ingezonden: Nep-Feyenoorders
Gepubliceerd op 19 september 2011 - 19:47
Gisteren verscheen onderstaande artikel op een andere Feyenoord site… aangezien mensen het nodig blijven vinden om te mailen willen we deze jullie niet onthouden. Hieronder een beschrijving van het soort mensen dat niet die achterlijke petitie tekent omdat die vóór Gudde is:

Vanaf vrijdag middag ligt niet alleen deze site onder vuur maar zo’n beetje elke kritische supporter. Ingezonden mails met opmerkingen als: ‘jullie liegen overal over’, ‘jullie zijn joden’, ‘nep-Feyenoorders’ en nog meer van dat soort praat stromen binnen. Soms zelfs van mensen die ik persoonlijk ken. Eerst maakte die mails me verdrietig, toen kwaad en nu weer verdrietig. Ongetwijfeld ga ik er zo tijdens dit schrijven weer kwaad om worden, want wie zijn die mensen om over mij te oordelen? Wie zijn hun om te zeggen dat ik een nep-Feyenoorder ben? Omdat ik kritisch ben? Omdat ik bepaalde bestuurders intens begin te haten? Omdat mijn website voor een karretje gespannen is?

Deze zogenaamde nep-Feyenoorder is dit seizoen en eigenlijk de afgelopen vijf jaar met nog een aantal anderen de aandrijver geweest van dat oh-zo grote Feyenoord Legioen. Om de lijst niet al te lang te maken beperk ik me tot vorig seizoen:

Deze nep-Feyenoorder samen met 3 andere nep-Feyenoorders was zo gek om voor de laatste training Feyenoord – Snavels voor 500 euro vuurwerk te gaan halen in België. Andere nep-Feyenoorders zijn toen met de pet rond gegaan waarbij de zogenaamde ekte Feyenoorders geen cent hebben gegeven. Immers “hun hadden dat toch niet geregeld?”.
Deze nep-Feyenoorder samen met de andere oprichter van deze site en 5 andere nep-Feyenoorders stonden de avond voor die training tot 03:00 ‘s nachts onder de loopbrug om een spandoek van 30 * 6 meter te spuiten: onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun.
Deze nep-Feyenoorder heeft andere nep-Feyenoorders geholpen om de ‘In Memoriam’ wedstrijd vorig jaar te ondersteunen. Met hetzelfde groepje nep-Feyenoorders hebben we overal lopen collecteren, waarbij het wederom alleen de kritische nep-Feyenoorders waren die wat hebben gegeven.
Mijn groep nep-Feyenoorders heeft de herdenking bij het beeld van Coen Moulijn geregeld. Die herdenking waarvoor de ekte ekte Feyenoord-directie een kwartier te laat kwam.
Deze nep-Feyenoorder heeft uit eigen zak 15 fakkels geregeld om uit te delen voor de wedstrijd om de Zilveren Bal toen Coen Moulijn net was overleden…
Deze nep-Feyenoorder samen met nog zo’n nep-Feyenoorder ging twee dagen daarna naar Enschede op donderdagavond om 400 fakkels te halen voor de uitvaart op zaterdag. De grootste uitvaart voor een voetballer allertijden waarbij zowel het stadionplein als de Erasmusbrug en de Coolsingel vol stonden met nep-Feyenoorders om Coen de laatste eer te bewijzen. De ekte ekte Feyenoorders weer eens niet gezien.
Deze nep-Feyenoorder heeft weer lopen slepen met dat onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun spandoek toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV.
Diezelfde middag stonden alle nep-Feyenoorders bij de Kuip om de ekte ekte Feyenoorders tegen te houden die de spelers lastig wilden vallen.
Deze nep-Feyenoorder heeft vorig jaar de grote herdenking-TIFO doeken gemaakt met nog zo’n nep-Feyenoorder voor zowel Coen Moulijn als clubicoon Ome Fred Blankemeijer.
De redactie van de nep-Feyenoorders website Lunatic News heeft een bloemstuk van honderden euro’s laten maken voor Coen Moulijn én voor Ome Fred.
Deze nep-Feyenoorder was samen met nog 30 nep-Feyenoorders aanwezig bij de uitvaart van Ome Fred. De door zichzelf benoemde 14.000 ekte ekte Feyenoorders waren weer nergens te bekennen. Of ben je alleen een echte als je met één druk op de knop zo’n hersenloze kutpetitie tekent die Gudde complimenteert met het verneukte beleid dat hij voert?

Deze nep-Feyenoorder heeft vorig seizoen drie hele wedstrijden gemist, en was met een groepje van 25 andere nep-Feyenoorders in Portugal om Smolov zijn enige doelpunt voor Feyenoord ooit te zien scoren.
Drie van mijn nep-Feyenoord vrienden waren de enige supporters die in Oman zijn geweest voor een wedstrijd aldaar.

Normaal ben ik niet zo van de borstklopperij, want zo zijn Feyenoorders niet. Maar wie zijn al die losers dan om te stellen dat ik een nep-Feyenoorder ben? Omdat ik het beste voor heb met de club en daardoor de directie wil wieberen die totaal geen clubgevoel heeft? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik iets plaats wat ingezonden is en onjuiste informatie bevat? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat kritiek op de directie de veroorzaker is van ongeregeldheden? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik ondanks alle kritiek op de directie diezelfde directie complimenteer met de recente transferperiode? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat Feyenoord mij persoonlijk opzadelt met een probleem n.a.v. de eerste training dit jaar, of ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik geen aangifte tegen Feyenoord besluit te doen omdat ze supporters hebben aangemoedigd om professioneel vuurwerk af te steken bij de eerste training… waardoor ik nu zelf problemen heb met de overheid? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik besluit dat ik dat niet doe omdat ik volgend jaar weer fakkels bij de eerste training wil zien?

Reacties

Feiten

#4076 Re: nep feyenoorder

2011-09-20 15:57:09

#4067: -  

Prima acties maar onderbouw nu eens met cijfers waarom je zo ontevreden bent.

Gast

#4088 Re:

2011-09-20 16:24:46

Je ziet het goed: je bent een nep-Feyenoorder.

Gast

#4112 Re:

2011-09-20 17:03:49

Ik zal u zeker niet bestempelen als een nep-supporter aangezien u zoveel tijd/geld/moeite doet/overheeft voor ONZE grote liefde Feyenoord. Vind u het dan niet vreselijk zonde dat al uw tijd/moeite/geld/liefde die er in steekt constant verpest wordt door een KLEINE groep "supporters" doormiddel van geweld, uitsluitingen en boete's?. Daar spreken wij ons hier over uit. Als u alle commentaren leest ziet u ook genoeg mensen die voor de petitie zijn maar tegen Gudde. Dus vindt u het ook geen tijd worden om deze kleine groep uit te bannen!! we kunnen zeker wel zonder ze. Zeker als we dit jaar europa in mogen!

Expo

#4119 Re:

2011-09-20 17:10:35

Ik hoop niet dat je ook nog in een Feyenoord pyama slaapt onder een Feyenoord dekbed!!! Dat is nou een verschil in normen en waarden. Jij vindt met al je collectes dat iedere fan achter jou acties moet staan. Of iemand dat nou leuk vind of niet. Laat iedereen dat voor zich bepalen.

Gast

#4127 Re:

2011-09-20 17:27:21

moet je zelf weten, ik zie liever gudde blijven en jou met vriendjes verdwijnen....