Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post

Gast

#370 Re:

2015-09-07 12:24

#369: -  

Beste,

Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat je zoontje niks overhoudt aan dit incident. Ik heb zelf geen kinderen en hou zeer veel van mijn jack russel. Mijn jack russel is ook aangevallen door een stafford, al bij al is het meegevallen met één hechting is ze er vanaf. Ik wou klacht indienen maar iedereen raadt het mij af "omdat ik nog meer problemen zou kunnen krijgen". Ik begrijp je goed maar versta niet waarom sommige mensen zo weinig verstand hebben. Een stevige leiband kost wat geld maar gaat zeer lag mee! Mensen honden en hondjes aan de leiband aub

Reacties

Gast

#371 Re: Re:

2015-09-08 08:42:28

#370: - Re:  

Bedankt voor uw berichtje...ik hoop ook dat hij er behalve littekens en misschien de zenuw van zijn oogje ( dat is nog even afwachten ) niets aan overhoudt...ik heb nooit geweten en verwacht dat een hond ( vaak een trouwe viervoeter van de mens ) zoiets kon doen....het is net of het niet echt is alleen dat is het helaas wel...gelukkig zijn we elke dag weer een dagje verder en laten we het weer wat meer los..... Zal voor u trouwens ook heftig zijn geweest...bij ons ging het er nl niet lief aan toe en aangezien het hetzelfde ras is waarschijnlijk bij uw hondje ook niet...