stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Quoted post

vlaming in eigen land

2015-09-10 12:13

luister eens Anonymous, wat jij ervan denkt laat mij volledig koud, en weet je waarom? omdat die vluchtelingen ( of toch heel veel ervan) niet eens weten of tonen wat dankbaarheid is, eten willen ze niet omdat het niet hallal is, slaapplaatsen in een zaal van 't rode kruis? hou maar er is geen luxe, ons volk wordt gewoon uit hun woning gezet omdat zij plaats moeten hebben hier, wij moeten ons aanpassen aan hun wetten en geloof...dit gaat gewoon te ver. Ik kan wel begrijpen dat ze weg willen in een land van oorlog, maar moeten ze daarom allemaal naar hier komen? wat is met de landen zoals Arabien mis? en Turkijen? en nog meer landen.... Als jij vind dat ze toch naar hier moeten komen en wij maar moeten inleveren ten kosten van onze gezondheid, vang jij ze dan maar allemaal op met uw inkomen. En wat werken betreft, ik doe ook vrijwilligerswerk en voel me daar zeker niet te schoon of te goed voor, en als ik lichamelijk kon en niet met mijn ziekte zat, zou ik nog meer voor de maatschappij willen betekenen, maar ja....mijn hongerloontje laat mij niet toe om volledig voor mijn gezondheid te gaan. Ik vind dus ook dat eigen volk op de eerste plaats moet komen. Einde van mijn discussie

Reacties

Gast

#66 Re:

2015-09-10 13:23:59

#65: vlaming in eigen land -  

Einde van "uw discussie"? Een discussie voert men met tweeën, anders is het geen discussie maar een monoloog. Maar goed, dat vecht u maar met "Anonymous" uit.

Maar wat dan nog? Jullie kunnen nog zoveel petities beginnen, de vluchtelingen worden gelukkig toch geholpen. Dit, omdat de Belgische samenleving in zijn totaliteit niet zo kil en hardvochtig is als jullie. Bij wie de nood het hoogst is, die moet geholpen worden. Niet die met de juiste huidskleur, de hoogste belastingafdracht, het juiste geloof of wiens neus u aanstaat.

Gast

#81 Re:

2015-09-11 19:06:14

#65: vlaming in eigen land -  

Misschien moet gij u eens goed informeren, Vlaming in eigen land. Het overgrote deel van de vluchtelingen wordt in de buurlanden opgevangen. Slechts een heel klein deel komt naar Europa, kan naar Europa komen, want dat vergt nogal wat inspanning en financiën van de kant van de vluchteling. De meesten zijn niet zo vermogend.