stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk.
Weet het niet |
#512015-09-10 03:49Vluchteling hier, Vluchteling daar, zou het niet veel eenvoudiger zijn om de problemen bij de oorzaak aan te pakken. Zijn er niet genoeg landen die samen een vuist kunnen maken om de reden waarom deze mensen vluchten aan te pakken. Zou dat misschien de oplossing kunnen zijn, zodat deze vluchtelingen een menswaardig bestaan kunnen opbouwen in eigen land. Dan nog even dit, als er zoveel geld kan gaan naar de opvang van vluchtelingen mag er dan ook een percentje gaan naar de mensen de het hier bij ons moeilijk hebben? Is het dan niet schrijnend dat treinen en bussen vernield en bevuild worden terwijl dit juist is om de mensen te helpen, is dit echt zo normaal? Is het normaal dat je subsidie krijgt als je een vluchteling in huis neemt, maar als je een ouder iemand of bejaard of ziek of gehandicapt in huis neemt dat ze meteen aan je inkomen gaan zitten of dat je meer belasting moet betalen? Kleding wordt er ingezameld terwijl nadien de kleding gewoon gedumpt wordt en achter gelaten wordt is dit zo normaal? Eten en drinken wordt aangebracht en wordt gewoon geweigerd en zelfs weg gegooid is dat zo normaal? Kan het dat iemand die nog nooit heeft bijgedragen aan ons sociaal systeem dat ze meteen dezelfde rechten krijgen, dat ze kindergeld en leefloon krijgen is dit echt zo normaal Ik weet het allemaal niet en dat zijn dan ook de vragen die ik stel en o ja dan nog dit worden de vluchtelingen terug gestuurd naar eigen land als de problemen zijn opgelost of mogen ze gewoon hier blijven zou dat zo normaal zijn?
|
Gast |
#522015-09-10 03:57Ik heb het ook moeilijk, heb een rugprothese maar moet er niet aan denken om het rustig aan te doen. Ik moet fulltime werken om nog maar net rond te komen. Geen extra's zoals vakantie of uitstapjes. Oude auto staat defect aan de kant omdat ik keuring en herstelling niet kan betalen. Ik besef wel dat er nog veel Belgen veel slechter aan toe zijn. Help eerst ons eigen land voordat WIJ MOETEN andere landen helpen... Maar wie ben ik? |
Gast |
#532015-09-10 06:23Dat ze eerst eens kijken naar de noden van onze mensen. Als er overschot is help dan de vreemdelingen. En wacht we zullen weeral eens meer getakseerd worden op alles en vanalles. |
Gast |
#542015-09-10 07:29Omdat ik zelf met mijn kinderen in armoe leef en moeite heb om eten op tafel te krijgen, huur en mijn zorg te betalen. |
Gast |
#55 Re:2015-09-10 08:00#51: Weet het niet - Kan het dat iemand die nog nooit heeft bijgedragen aan ons sociaal systeem dat ze meteen dezelfde rechten krijgen, dat ze kindergeld en leefloon krijgen is dit echt zo normaal Iedere jonggeborene rekent er in ieder geval op. |
Gast |
#56 Re:2015-09-10 08:05Overschot is er. Niemand hier sterft van de honger en toch blijven de winkels vol liggen. Overschot. |
Gast |
#57 Re:2015-09-10 08:07#54: - Omdat ik zelf met mijn kinderen in armoe leef en moeite heb om eten op tafel te krijgen, huur en mijn zorg te betalen. Juist dan zou je het probleem van de hulpbehoevende moeten begrijpen. Die heeft immers nog minder dan jij. |
Anonymous |
#58 Re:2015-09-10 08:30#51: Weet het niet - Vluchteling hier, Vluchteling daar, zou het niet veel eenvoudiger zijn om de problemen bij de oorzaak aan te pakken. Ja, het probleem zal ook bij de oorzaak opgelost moeten worden, anders blijft het probleem bestaan. Echter, totdat de oorzaak is opgelost zullen wel de gevolgen moeten worden worden aangepakt en dat zijn dus de vluchtelingen. Ja, er gaat veel geld naar de vluchtelingenproblematiek. Al het andere geld gaat naar de eigen bevolking. Ja, het is normaal dat je subsidie krijgt als je een vluchtling in huis neemt, want je neemt daarmee de overheid investeringen in werk, tijd en huisvesting uit handen. Ja, het is normaal dat je meer belasting moet gaan betalen als je een "ouder iemand of bejaard of ziek of gehandicapt" in huis neemt, omdat het gezamelijke inkomen van dat huishouden dan stijgt. Ja, asielzoekers worden teruggestuurd naar eigen land zodra het daar veilig gnoeg is, omdat er dan immers geen sprak meer is van behoefte aan asiel. |
Gast |
#59 Re:2015-09-10 08:31Noem er één. |
Gast |
#612015-09-10 10:20EIGEN VOLK EERST!!!!!! |
Burger |
#62 Re: Re: Asielzoekers2015-09-10 10:57waarheid is hard he |
Gast |
#63 Re: Re: Re: Asielzoekers2015-09-10 11:51#62: Burger - Re: Re: Asielzoekers De waarheid is dat de vluchteling tóch in Europa en ook in ons land wordt opgevangen, ongeacht hoe onbeschoft gij u gedraagt. |
Gast |
#64 Re:2015-09-10 11:58HEBT GIJ EEN DAK BOVEN UW HOOFD? HEBT GIJ ETEN OP DE PLANK? KUNT GIJ U KLEDEN? MOET GIJ IEDER MOMENT VREZEN VOOR UW LEVEN? DAN HOEFT GIJ OOK NIET EERST GEHOLPEN TE WORDEN!!!!!! |
vlaming in eigen land |
#652015-09-10 12:13luister eens Anonymous, wat jij ervan denkt laat mij volledig koud, en weet je waarom? omdat die vluchtelingen ( of toch heel veel ervan) niet eens weten of tonen wat dankbaarheid is, eten willen ze niet omdat het niet hallal is, slaapplaatsen in een zaal van 't rode kruis? hou maar er is geen luxe, ons volk wordt gewoon uit hun woning gezet omdat zij plaats moeten hebben hier, wij moeten ons aanpassen aan hun wetten en geloof...dit gaat gewoon te ver. Ik kan wel begrijpen dat ze weg willen in een land van oorlog, maar moeten ze daarom allemaal naar hier komen? wat is met de landen zoals Arabien mis? en Turkijen? en nog meer landen.... Als jij vind dat ze toch naar hier moeten komen en wij maar moeten inleveren ten kosten van onze gezondheid, vang jij ze dan maar allemaal op met uw inkomen. En wat werken betreft, ik doe ook vrijwilligerswerk en voel me daar zeker niet te schoon of te goed voor, en als ik lichamelijk kon en niet met mijn ziekte zat, zou ik nog meer voor de maatschappij willen betekenen, maar ja....mijn hongerloontje laat mij niet toe om volledig voor mijn gezondheid te gaan. Ik vind dus ook dat eigen volk op de eerste plaats moet komen. Einde van mijn discussie |
Gast |
#66 Re:2015-09-10 13:23Einde van "uw discussie"? Een discussie voert men met tweeën, anders is het geen discussie maar een monoloog. Maar goed, dat vecht u maar met "Anonymous" uit. Maar wat dan nog? Jullie kunnen nog zoveel petities beginnen, de vluchtelingen worden gelukkig toch geholpen. Dit, omdat de Belgische samenleving in zijn totaliteit niet zo kil en hardvochtig is als jullie. Bij wie de nood het hoogst is, die moet geholpen worden. Niet die met de juiste huidskleur, de hoogste belastingafdracht, het juiste geloof of wiens neus u aanstaat. |
Gast |
#67 Re: Re:2015-09-10 15:09 |
Gast |
#69 Re: Re: Re:2015-09-10 18:44Als IS-strijders zich niet bekend maken, hoe weet u dan dat er IS-strijders met de vluchtelingen zijn meegekomen? Wie is er nu de domme gans? |
Gast |
#702015-09-10 19:24België heeft ook heel wat mooie sportmomenten te danken aan vluchtelingen. Onder anderen voetballers uit de Balkan en politieke vluchtelingen uit Afrika hebben een grote sportieve rol gespeeld voor ons land. We schetsen de verhalen van Didier Mbenga, de 3 Musketiers van Sarajevo en veldlopers Belete, Bekele en Abdi. Ook de vader van Vincent Kompany belandde in België als een politiek vluchteling. |
Gast |
#712015-09-10 22:08Daar ik zelf enorm in de problemen zit en naar mij word ook niet gezien , vandaar . Hello , Ik ben slachtoffer geworden van een oplichter waardoor mijn leven een hel geworden is . Ik heb helemaal geen leven meer gezien ik nu zelf een gesloten leven heb . Ik kan niks meer doen waardoor de vrijheid totaal weg is de verdrukking is enorm en mentaal zit ik er bijna onderdoor . Mijn gezin lijd er ook enorm onder . We moeten elke maand overleven van een zielig leefloontje wat inhoud dat er soms de laatste week niet veel meer te eten valt . Wat kleren en schoenen betreft kunnen ik en mijn partner niks meer aanschaffen . We kunnen alle hulp gebruiken want hoe het leven nu is zullen wij het niet lang meer volhouden . Ik hoop op enig begrip en steun om ons het leven draagzamer te maken . Love you all , please help us to get the life back . |
Gast |
#722015-09-10 23:46Ineens is er 6.000.000.000 € om vluchtelingen te helpen, schandalig dat dit niet vrij kon gemaakt worden voor eigen volk, we zijn bezig met een volksrevolutie in gang te zetten ! |
Gast |
#732015-09-11 05:07We geven al genoeg uit. Eerst naar het eigen volk kijken want die gaan het nog slechter krijgen en hebben dan die nieuwe asielzoekers. |
Gast |
#74 Re:2015-09-11 10:30#73: - Eerst naar het eigen volk kijken want die gaan het nog slechter krijgen en hebben dan die nieuwe asielzoekers Dat kunt u onmogelijk zelf geloven. Weet u wat een vluchteling bezit? Weet u wat een vluchteling met zekerheid tegemoet kan zien? Vergelijk dat eens met wat u heeft. Al pakt men u 99% af, dan nog hebt u meer dan de vluchteling heeft. Probeer realistisch te blijven. Doemscenarios zijn niet meer dan dat: doemscenarios, maar geen realiteit. |
Gast |
#752015-09-11 10:54zorg ,school ,worden al onbetaalbaar en mensen die t slecht hebben worden ook niet geholpen ,denk maar aan ouderen die soms na 40 jaar huwelijk uiteen getrokken worden omdat 1 partner zorg nodig heeft en de andere niet ..en dan nog eens onbetaalbare zorg |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64389 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5048 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4744 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
406 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1447 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01