Sluit de grenzen!

Quoted post

Gast

#368 Re: Re: Re: Re:

2015-09-15 15:55

#367: - Re: Re: Re:  

Waarom die drie procent anderen niet? Omdat die voor een andere regio gekozen hebben. Omdat die wel de mogelijkheden hebben om verder te geraken dan net over de grens met het buurland en maar vingers gekruist houden dat IS zover niet doordringt. Omdat er genoeg voorbeelden zijn van aanvallen en aanslagen op vluchtelingenkampen. Omdat het hun goed recht is om elders hun heil te zoeken. Omdat het nu eenmaal zo is.

Waarom zeg je niet gewoon waar het op staat? Jij moet die mensen niet, discrimineert hen op grond van hun geloofsovertuiging, ontkent hen hun universele rechten, koestert je ongenuanceerde vooroordelen en wil d'r geen enkele in het land hebben. Islamofoob, dus. Geef dat toch gewoon toe, dan hoef je je niet in allerlei bochten te wringen om toch je gelijkje te proberen halen.

Weirdo.

Reacties

Gast

#370 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-15 17:45:08

#368: - Re: Re: Re: Re:  

Wat een BS. "Omdat het nu eenmaal zo is". En ik wil de grenzen dicht voor de islam "omdat dat nu eenmaal zo is", oké? Ik hoef dat helemaal niet te verbergen, heb ik ook nergens gedaan. Sterker nog: het was mijn eerste post hier. En een fobie is een irrationele angst; in het geval van de islam is daar geen enkele sprake van. Wat een mafklapper.