Sluit de grenzen!

Quoted post

Gast

#395 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-15 22:23

#391: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik zeg ook niet dat het allemaal terroristen in de dop zijn. Wel dat de islam niet compatibel is met onze Westerse normen en waarden, en dat die moslims die er rigide aan vasthouden een potentieel gevaar vormen voor ons land. Om maar te zwijgen van de terroristen die wel degelijk binnenkomen, er zijn er al verschillende geïdentificeerd. In tegenstelling tot jou wil ik de gevolgen liever niet achteroverleunend afwachten. Ervoor zorgen dat opvang in de regio goed geregeld is, en ze daar opvangen dus.

Dus als 80% (willekeurig getal, voordat iemand me daar weer vliegen op gaat afvangen) van de ondervraagde/onderzochte moslims een bepaalde mening is toegedaan, dan kan daar geen conclusie aan worden verbonden? Als het onderzoek goed is opgezet (representatief voor de onderzochte groep(en)), zou ik niet weten waarom niet. En als u mij een tegenonderzoek kunt tonen: graag.

Reacties

De realiteit

#404 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-17 10:04:48

#395: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als 80% van de ondervraagde/onderzochte moslims een bepaalde mening is toegedaan, dan kun je over die 80% een conclusie trekken, ja. Maar jij trekt een conclusie die je doortrekt over ALLE moslims, die resterende 20% die een andere mening hadden en zelfs de anderhalf miljard moslims die niet eens voldoen aan de eigenschappen van de ondervraagde moslims. En dat kan dus inderdaad niet. Om te beginnen is die 20% een andere mening toegedaan, maar die negeer jij en jij laat hen bloeden voor de mening van de 80%. Beetje unfair, vind je zelf niet? En bovendien betreft het onderzoek alleen (een steekproef onder) de in West-Europa levende moslims, dus niet de moslims die buiten West-Europa en dus in heel andere omstandigheden leven. Maar die veeg je zo ook maar even op de grote hoop, wat kan het jou schelen. Al is het onderzoek goed opgezet en zijn de resultaten betrouwbaar: jij verbind daar de verkeerde conclusies en consequenties aan. Te hoog gegrepen voor je?