Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1075 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:13

#1074: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Afgezien van jou heeft ook niemand het gehad over wraakacties hier" in de aard van wat gisteren is gebeurd".

Economische vluchtelingen zijn voor jou mensen die zich in een restaurant of concertzaal zelf opblazen? Volgens mij is een economische vluchteling uit op een betere economische situatie dan hij voorheen had, dus op de vlucht voor zijn slechte economische situatie. Ook van die groep mensen zie ik het verband met IS niet.

Zodra blijkt dat een vluchteling hier is om economische redenen, dan mag hij zich hier vestigen als hij zichzelf kan bedruipen, Aanspraak maken op voorzieneingen voor asielzoekers kan hij niet. Is hij niet in staat zichzelf te bedruipen, dan wordt hij teruggestuurd. Had zo langzamerhand algemene kennis mogen zijn.

Reacties


Gast

#1078 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daarom

2015-11-14 13:31:28

#1075: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Hahaha dat terug sturen jennen we langzamer hand wel. Vriendelijk vragen om te gaan en als ze niet gaan ach ja ook goed en dan lijkt het mij fijner hier op straat te leven en eten te krijgen dan in Syrië of welk land dan ook op straat te leven. En ja wraak acties komt niet van mij, maar politiek is daar toch bang voor? Arme asielzoekers centrums. Moeten worden beschermd toch? Kijk eerst maar eens voor bescherming voor ons met gun substantieel tsss daar zit alleen nog kritiek boven. Wij zijn zielig