Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#1078 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daarom

2015-11-14 13:31

#1075: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Hahaha dat terug sturen jennen we langzamer hand wel. Vriendelijk vragen om te gaan en als ze niet gaan ach ja ook goed en dan lijkt het mij fijner hier op straat te leven en eten te krijgen dan in Syrië of welk land dan ook op straat te leven. En ja wraak acties komt niet van mij, maar politiek is daar toch bang voor? Arme asielzoekers centrums. Moeten worden beschermd toch? Kijk eerst maar eens voor bescherming voor ons met gun substantieel tsss daar zit alleen nog kritiek boven. Wij zijn zielig

Reacties

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1080 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daa

2015-11-14 13:36:21

#1078: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daarom  

 Je kent het verschil tussen de politiek en de NCTV niet? Met jouw woorden: kun je googelen.

Waarom zou extreem rechts wraakacties nemen tegen jou? Asielzoekerscentra zijn echter wel het mikpunt van eventuele wraakacties.

En dat jullie zielig zijn, kijk dat kan ik nu wel beamen.