Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Anonymous

#1076 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:18

#1074: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Nee hoor. Er zijn nogal wat incidenten bij AZC's door extreem rechts geweest die nooit het nieuws gehaald hebben, zeker het landelijke nieuws niet. En vuurwerk gooien, auto's in brand steken en vernielingen schat ik toch redelijk ernstig in.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1077

2015-11-14 13:28

            


Gast

#1078 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daarom

2015-11-14 13:31

#1075: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Hahaha dat terug sturen jennen we langzamer hand wel. Vriendelijk vragen om te gaan en als ze niet gaan ach ja ook goed en dan lijkt het mij fijner hier op straat te leven en eten te krijgen dan in Syrië of welk land dan ook op straat te leven. En ja wraak acties komt niet van mij, maar politiek is daar toch bang voor? Arme asielzoekers centrums. Moeten worden beschermd toch? Kijk eerst maar eens voor bescherming voor ons met gun substantieel tsss daar zit alleen nog kritiek boven. Wij zijn zielig


Gast

#1079 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:33

#1076: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Ja bijna hetzelfde als zorgen voor over de 100 doden. Werkelijk he vent echt bang voor extreem rechts denken dat extreem rechts hetzelfde is als IS of terrorist

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1080 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daa

2015-11-14 13:36

#1078: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. Daarom  

 Je kent het verschil tussen de politiek en de NCTV niet? Met jouw woorden: kun je googelen.

Waarom zou extreem rechts wraakacties nemen tegen jou? Asielzoekerscentra zijn echter wel het mikpunt van eventuele wraakacties.

En dat jullie zielig zijn, kijk dat kan ik nu wel beamen.


Anonymous

#1081 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:39

#1079: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Heb ik gezegd dat dat hetzelfde is? Ik heb jou antwoord gegeven op jouw bewering dat van extreem rechts alles breed uitgemeten wordt op het nieuws.

Als extreem rechts niet verward wil worden met terrorisme, dan moeten ze wellicht eens stoppen met het zaaien van terreur. Scheelt.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1082

2015-11-14 13:41

Volgens minister-president Rutte is Nederland in oorlog is met de terroristische organisatie IS. De premier zei op een persconferentie: "ISIS is onze vijand, daarmee zijn we in oorlog. We zijn niet in oorlog met een geloof of de islam."

Bron

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1083

2015-11-14 13:47

Waar zijn de grenzen die dicht moeten?

 

Mijn eerste grote liefde kwam van een plaats die een boogscheut van de grens lag. Een grens die ook maar het product is van een oorlog, burgeroorlog zou het genoemd zijn als hij lang geduurd had – de bevrijdingsstrijd van het “zuiden”, België dus. Over een paadje tussen de velden door passeerden we de grens en in geen velden of wegen was er een andere mens te zien dan wij, hand in hand in het groen lopend. Ik vol ver- en ook bewondering over de Vlaamsheid van geliefde die hier tot uiting kwam, zoals niet in het hier plotseling misplaatst lijkende Amsterdam.

Ik zie die grens niet “dicht” gaan. Hij had er nooit moeten zijn. 

De Pyreneeën waren nu juist de vluchtroute bij uitstek toen Frankrijk overweldigd was. De vluchteling die mij in dit verband te binnen schiet is Walter Benjamin, die in de betrekkelijke veiligheid van Franco-Spanje alsnog een einde aan zijn leven maakte. Zijn bekende uitspraak dat het juist de catastrofe is dat alles gewoon voortgaat is het gepaste motto in dagen als deze.

In Kerkrade en Dinxperlo loopt de grens “gewoon” ergens over straat, vanuit Nieuweschans loop je ook weer door velden zo naar wat nog niet zo heel lang geleden het vijandelijk gebied was, waartegen de plaats – de naam drukt het al uit, of je er nu speciaal voor de Duitse toeristen Bad voor zet of niet – juist is opgericht.

In 1980 was ik op weg met de trein naar Portugal. In Hendaia, dat voor de duidelijkheid verfranst is tot Hendaye, dan begrijpt u de naam beter, bleef de trein steken. Bij de Spaanse spoorwegen werd voor een dag gestaakt. Meermalen die dag liepen wij over de grens, zonder papieren bij ons te hebben. Spanje was nog niet lid van “Europa” en overal had men eigen valuta. Over de grens had het stadje plotseling een andere Baskische naam, Irún. 

Lui die de kreet “grenzen dicht!” aanheffen, hebben die ooit wel eens bij een grens gewoond, zijn ze er wel eens een overgestoken? Je zou haast denken van niet. Bij het vreemde bericht dat president Hollande, wiens naam de grenzeloosheid van de wereld mooi uitdrukt, de Franse grenzen gesloten had, was ik plotseling in gedachten in Irún, niet in Parijs. Was dat nou echt de bedoeling?


Gast

#1084 Re:

2015-11-14 13:50

#1082: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS -  

 precies en aangezien ze geen garantievkunnen geven dat die er niet tussen zitten niemand binnen laten


Gast

#1085 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts.

2015-11-14 13:52

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1086 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:53

#1079: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 De IS is ook extreem rechts.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1087 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rec

2015-11-14 13:54

#1085: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. 

 Dat heeft he-le-maal niets te maken met wat geschreven is door mij. Waar je dit dus weer vandaan haalt?

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1088 Re: Re:

2015-11-14 13:57

#1084: - Re:  

 Volkert v.d. G., Robert M., de Hakkelaar, Willem H.,  Willem E., Sam K., Johnny M., Klaas B., om er maar een paar te noemen, zaten ook gewoon tussen ons in. Ons er ook maar uitgooien?


Anonymous

#1089 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rec

2015-11-14 13:58

#1085: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je ja jij hebt het over wraak acties van extreem rechts. 

 Wat ben jij goed in het zelf verzinnen wat anderen gezegd hebben, zeg. Hoe noemde je dat zelf ook al weer? O ja: voor iemand denken en praten.


Gast

#1090 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 14:03

#1086: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 ja en Duitsers komen ook uit Syrië en Belgen en iedereen. Als je beetje nadenkt weet je dat ze daar heel anders leven extreem rechts hier staat niet in lijn met extreem rechts daar. Of geloof je dat nog zelf

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1091 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 14:05

#1090: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Ook dat heb ik niet gezegd. Waarom beweer je toch steeds dat dat wat jij denkt door mij geschreven is?

Om het even waar IS-aanhangers leven en wat hun cultuur is: de IS is extreem rechts.


Gast

#1092 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 14:48

#1091: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 en dat wil niet zeggen dat extreem rechts hier hetzelfde is als IS. Als je alles over 1 kam wilt scheren dan zijn ook alle vluchtelingen slecht

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1093 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 14:54

#1092: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Dat beweert toch ook niemand? Waarom blijf je volharden in het in de mond leggen van beweringen?

De IS is extreem rechts. Punt.


Anonymous

#1094 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 14:59

#1092: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Probeer appels eens met appels te vergelijken.


Gast

#1095 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:06

#1093: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 nee maar omdat IS aanvalt in Frankrijk moeten de asielzoekers centrums beveiligd worden voor wraak. Dat is appels met peren vergelijken

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1096 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:12

#1095: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Nee, dat is het niet. Vraag aan de NCTV waarom hij denkt dat wraakacties verwacht kunnen worden op opvangcentra. Waarschijnlijk omdat rechts extreme "helden" zulke stoere taal uitslaan op internet (Facebook, Twitter, enz.). Doen die stoere "helden" altijd al, maar omdat ze steeds vaker de daad bij het woord voegen, lijkt het mij ook verstandig om hun dreigementen serieus te nemen. Voorkomen is beter dan genezen.


Anonymous

#1097 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:14

#1095: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Jijzelf wijst toch ook naar de vluchtelingen? Die moeten toch buiten gehouden worden, want daar zitten die terroristen tussen? 


Gast

#1098 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:15

#1096: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 ja dus dan geloven we alles wat op internet staat zolang het maar in het linkse straatje past

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1099 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:16


Gast

#1100 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:17

#1098: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Ik zal je zeggen wat moslims geloven uit eerste hand vernomen: dit was door Obama net alsof terroristen omdat Obama het niet alleen aan kan tegen assad en Poetin