geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

Ty

#406 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:38

#402: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Oké, nu komt uw ware aard naar boven als linkse gutmensch en algemene mierenneuker. Alle 'rechtse' meningen zijn fout volgens u en moeten gecorrigeerd worden. En natuurlijk zijn het alleen de rechtsextremisten die kwaadwillend zijn. Linksextremisten zijn helemaal niet gewelddadig, doen allemaal vrijwilligerswerk en hebben ook nog eens een (goedbetaalde) baan. Trouwens, in een democratie is het zo dat iedereen zijn/haar mening mag verkondigen. Dat de mijne jou niet aanstaat is gelukkig niet mijn probleem. Aju!

Reacties

Gast

#413 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:44:45

#406: Ty - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Waarom leg je mij woorden in de mond? Waar eb ik ergens gezegd dat linksextremisten niet kwaadwillend zijn? Ik moet alleen nog de eerste brandstichting, steen door de ruit, doodsbedreiging, vuurwerkbom, hakenkruizen en varkenskoppen op azc's tegenkomen die van links komen. Van rechts lees ik ze bijna dagelijks in de krant. Ik lees ze zelfs hier bij deze opmerkingen. Of niet soms?

Uiteraard mag iedereen zijn mening geven in een democratie, maar dan wel de mensen die het aangaat en geen vreemdelingen. Jij en ik gaan toch ook niet meestemmen voor de gemeentelijke zaken in Tietjerksteradeel? Jij en ik bemoeien ons toch ook niet met een informatieavond voor de inwoners van Steenbergen?

Het lijkt mij overduidelijk dat mijn mening jou evenmin aanstaat. Nou en?