geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

Gast

2015-12-18 16:37

Sjonge sjonge wat een taal ineens zeg....lees zelf eerst eens hie je alles stelt eer je een ander voor alles en nog wat uitmaakt...

ooit gehoord van groepsprocessen? 

Dergelijk verzet kan nl ook in een permanent centrum onstaan met evenzo grote groep als men het wachten zat is en ze hun rechten komen opeisen....al verschillende amokknokpartijen waar ook ruimschoots politie bij moest komen met talloze gewonden..maar dan in een klenschalig centrum, hoe gaat dat er met 1500 uitzien? 

Over moed gesproken, ik heb mijn twijfels nl over de moed als mijn vent vlucht en mij met kroost achterlaat als vrouw in een moslimstaat wat midden in oorlogsgeweld is.....wetende dat gezinshereniging nog wel even wat maandjes duurt zoals facebook schrijft...wat voor moed heb je dan? Veilig met je bips hier en vrouwlief onder het trapgat met de resten van de voorraadkast...hoevelen vechten daar tegen hun terroristen? 

Reacties

Gast

#1066 Re:

2015-12-18 17:27:26

#1065: -  

Maar in al die AZC's, in al die jaren is nog nooit een dergelijk exploot van geweld vertoond, nietwaar? Wel buiten de AZC's, daar heb we al geregeld geweld en vandalisme gezien, van dezelfde of soortgelijke randdebielen. Vuurwerkbommen (vandaag nog in Pannerden), stenen door ruiten, auto's in brand gestoken, doodsbedreigingen (onze burgemeester werd hier in het tweede bericht al met de dood bedreigd; Kay had dat bericht niet moeten verwijderen, maar aangifte moeten doen!), hakenkruizen, varkenskoppen, enz. En met de dag erger en gewelddadiger.

En dat allemaal zogenaamd vanwege de mogelijk dreiging van excessen door asielzoekers. Nou, waar zijn die excessen dan? Waar zijn die serieverkrachtingen dan? Waar zijn die aanslagen dan? Van extreemrechts zie ik ze ja, dagelijks in de krant. Dan is het toch duidelijk voor wie we bang moeten zijn? NIET VOOR DE VLUCHTELING, MAAR VOOR ONS EIGEN KRAPUUL!

Stop toch een keer met het naar anderen wijzen en kijk eens een keer naar jezelf. Ben jij, is jouw familie, jouw buur wel zo zuiver op de graad dat je mag oordelen over anderen? Wie geeft jou het recht om te oordelen over andermans leven, leed, beweegredenen? OVER MENSEN WAAR JE GEEN REET VAN AF WEET, MAAR WEL EEN OORDEEL OVER HEBT, NOTA BENE!

Haal die botte kop toch een keer uit het zand en zie de bittere realiteit!!!

En kom nou niet met "jij weet ook niets over die relschoppers", want dat is niet waar. Héél Nederland weet genoeg over die relschoppers, namelijk precies dat wat ze zelf hebben laten zien: dat ze zichzelf niet in de hand hebben, niet bereid zijn om een maatschappelijke discussie aan te gaan en bereid zijn tot het uiterste te gaan in hun razernij om hun zin door te drijven.

En dat hoeft de samenleving van niemand te pikken. Hoor je het? Samenleving, als in "wij allemaal". Niet: "alleen wij, schorem".