Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven!

Quoted post

ah-a-fan

2016-02-23 21:36

als ik het goed begrepen heb zou de reden van sluiting zijn dat AH+Delhaize een te groot marktaandeel hebben in de regio en daardoor de prijzen kunnen beinvloeden wegens tekort aan concurrentie. In Boortmeerbeek is dat absoluut het geval niet, Okay, Aldi, Lidl, Carrefour, Van Zon en wat verder ook nof Colruyt en Spar, genoeg winkels die kunnen concurreren als je t mij vraagt... Nieuwe winkel, zou zonde van afbraak zijn + AH verkoopt producten en verpakkingen die elders niet te vinden zijn. AH moet blijven !

Reacties

Gast

#29 Re:

2016-02-24 09:56:25

#12: ah-a-fan -  

Inderdaad voor 100 %  gelijk , er is nu éénmaal concurrentie en dan beslissen er in eens een paar goed betaalde pippo`s dat AH Boortmeerbeek teveel zou zijn . Laat mij echt eens lachen , neen er zijn groterespelers bij betrokken zoals Carrefour en Colruyt .......... die grof geld tegen aan smijten om deze operaties te sponsoren . Denkt U dat die commissie er echt van wakker ligt wie wat waar verdiend , neen zolang als hun zakken worden gevuld is alles in orde ( toch voor hen ) wat met de mensen die dan misschien hun job kwijt geraken .

naam en adres beschikbaar