Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#984 Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 17:42

#981: - Oproep huurhuisbewoners

Ik ben een huurder en wil eigenlijk voorlopig nog niet weg. Ik sta al een geruime tijd ingeschreven voor een ander huis omdat we groter willen wonen. Ik heb hele leuke buren maar ze zeggen allemaal dat ze weg gaan als die moskee er komt. Desnoods huren in de particuliere sector. Als dat ding er niet komt zullen ze blijven. Komtie er wel dan vertrekken ze en ja dan weet ik wel wie mijn nieuwe buren worden en dan gebruik ik ook mijn 7 jaren inschrijven voor een ander huis.

Reacties

Johann van der Veere

#985 Re: Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 18:46:57

#984: - Re: Oproep huurhuisbewoners 

Quote #984: Ik heb hele leuke buren maar ze zeggen allemaal dat ze weg gaan als die moskee er komt. Desnoods huren in de particuliere sector.

Zal Speel c.q. zijn beleidsambtenaren leuk vinden, komen er moslimgezinnen voor in de plaats. Lekker dicht bij hun moskee. Ook alle koophuizen weg? Binnen enkele jaren is dat deel van Seghwaert dankzij u omgedoopt tot Moswaert.

Anoniem

#988 Re: Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 20:10:21

Ik kan mij uw gevoel goed voorstellen maar op deze manier spelen u en de andere huurders  Speel en dus de Gemeente precies in de kaart. Misschien een idee om de betreffende woningbouwvereniging in te lichten?

Gast

#995 Re: Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-18 00:11:39

Alle mensen die er zo over denken: als de moskee komt gaan we verhuizen,

KOM NU IN AKTIE VOOR HET TE LAAT IS!

KOM ALLEMAAL 19-10