Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

laat me niet lachen

2011-11-09 13:18

Citaat van onze wijkwethouder Hans Haring uit " Uw wijk nu en in de toekomst"

Mensen maken de wijk. (sinds wanneer?)

In deze samenvatting van het wijkontwikkelingsplan Segwaert las u hoe de toekomst van Segwaert eruit ziet, als het ligt aan de gemeente,woningcorporaties en vooral ook aan u. (slecht dus, blijkbaar hebben de bewoners van onze wijk voor een problemenwijk gekozen)
Want uiteindelijk zijn het ook uw wensen en behoeften die vertaald zijn naar de toekomstvisie. (hoe verzint hij al deze onzin)

U heeft een indruk gekregen van de manier waarop we dat in de toekomst willen realiseren. (klopt, achterbakse manier dus)

We', daarmee bedoel ik (Haring dus) niet alleen de gemeente en de woningcorperaties, maar ook de bewoners van Segwaert. (waarschijnlijk doelt hij niet op de toekomstige bewoners in de omgeving van de moskee) want u las het al eerder: mensen maken de wijk. (in positieve of negatieve zin?)
Het is uitermate belangrijk dat bewoners betrokken zijn bij hun wijk (inderdaad)
Hoe meer bewoners op een nuttige manier 'bezig zijn'met hun wijk en hoe meer zij daarover onderling praten en er aan werken, des te breder wordt de verantwoordelijkheid voor allerlei onderdelen gedeeld. (laat me niet lachen)
en verder nog meer bla bla bla.

helaas geldt dit allemaal niet voor dhr. Haring en companen.
Met andere woorden "barst maar"

Reacties

Gast

#1409 Re:

2011-11-09 13:37:15

#1405: laat me niet lachen -  

We, zijn uitsluitend de gemeente en de woningcorporaties die ons dit plan door de strot duwen.

U, dat zijn de buurtbewoners, de vrijwilligers, die niks te zeggen hebben over ingrijpende gebeurtenissen, behalve dan de ingrijpende gebeurtenis van een speeltuintje, die straks niet alleen in de rotzooi zitten, maar waarvan ook nog eens wordt verwacht dat we de rotzooi, onrust, onveiligheid enz. achter hun reet opruimen.