Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#1418 Re: Steun SIP

2011-11-09 20:23

#1417: Droepie - Steun SIP Mensen ondanks alle hartverwarmende reacties op dit forum ten spijt, ben ik bang dat de politiek hier niet warm of koud van wordt. Het enige waar politicie gevoelig voor zijn is negatieve publiciteit en juridische procedures. Maar dit kost veel geld en dat weten de politicie ook. Vanuit hun arrogante manier van denken verwachten ze niet dat SIP de financiële middelen heeft om te procederen. Laten we keihard terug slaan door SIP te steunen met onze donaties.

Als SIP met een goed plan komt en daarvoor geld nodig heeft, dan lijkt het me toch makkelijk zat. Gewoon een paar honderd Euro per persoon lappen en zorgen dat er deskundige hulp wordt ingehuurd.

Als wij in eigen gelederen mensen met zulke kennis hebben, dan moet dat ook voor een vriendenprijs kunnen. Laten we wel wezen. Het is nu een paar honderd Euro of straks tienduizenden Euro prijsdaling van je woning!

Reacties

Gast

#1419 Re: Re: Steun SIP

2011-11-09 20:31:56

#1418: - Re: Steun SIP 

Inderdaad: nu eerst allemaal aanmelden bij www.sipzoetermeer.nl 

Lion ...That never sleeps...

#1423 Re: Re: Steun SIP

2011-11-09 21:43:36

#1418: - Re: Steun SIP 

Sommige advocatenkantoren verwachten (staan toe) dat een advocaat zich 1 dag per week maatschappelijk (pro deo) inzet. Dit kunnen verschillende doelen zijn. Deze kwestie kan daar ook onder vallen. Die moeten we hebben, met kennis van dit soort zaken. Ik ga nog even rondvragen...uit een bekend verhaal weet ik dat een belangengroep al tienduizend euro's in 1 maand (!!) kwijt was aan een advocaat die bijvoorbeeld honderden euro's rekende voor een kopietje en inzet van een secretaresse. Together we're strong!