Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#1445 Re: toeval of niet

2011-11-10 17:40

#1441: - toeval of niet

All(ah)emachtig! ;-)...ik zat het echt net te denken toen ik er daarstraks voorbij reed. Ze zullen toch niet nu alvast de infrastructuur aan het aanpassen zijn? dacht ik.....en zie hier, ik ben niet de enige "achterdochtige" :-)

Leuk voorval; ik kreeg in de afgezette sluis met stoplichten groen licht om door te rijden, en werd "klem"gereden door een vrachtwagen die dus duidelijk vanaf de andere kant door rood was gekomen. Toen ik uitstapte (had een sliert auto's achter me dus kon niet meer terug) om de vrachtwagenchauffeur aan te spreken en de werkmensen te vragen om een oplossing, ontviel me..."ik word hier een beetje moe van". Nou riep één van de werkmensen: "dan rijdt u voortaan toch lekker om als u er zo moe van wordt!!....voor mij weer het toonbeeld van kortzichtigheid en ik dacht meteen, het zou een uitspraak van de gemeente kunnen zijn; "wilt u niet geconfronteerd worden met de Moskee? dan rijdt u toch voortaan lekker om!".....pffffffffffffffff

Reacties

Frans 'bouwer'

#1447 Re: Re: toeval of niet

2011-11-10 18:44:32

#1445: - Re: toeval of niet 

Ach weet je maak je niet druk om een paar wegenbouwers...we kunnen voor de gein alles weer terug veranderen en bananasplit bellen. Kijken of die het nog in z'n hoofd haalt iets te roepen. Daarnaast realiseert hij zich niet dat de buurt 'op scherp' staat....fijn weekend! En niet omrijden hè ! Laat het maar heerlijk vastlopen...