Kliko's legen moet weer 1x per week GEMEENTE ROTTERDAM !!!

Quoted post

Anonymous

#351 Management beleid Rotterdam inzake afval sinds juni 2016

2016-07-28 08:00

Thans is sprake van een capaciteit gebrek van opslag van restafval bij de (vele) bewoners van Rotterdam als gevolg van het nieuw ingezette management beleid. Sinds juni 2016 is er sprake van een verplichtend wachten op het legen van hun GFT- en Restafafval container na veertien dagen!. Door sommigen wordt om de week het afval getransporteerd naar een ondergrondse rest afval container om het door de gemeente ontstane capaciteit tekort inzake restafval het hoofd te bieden. Voorgaande effecten lijken mij inzake het nagestreefde managementbeleid van de ROTEB het paard achter de wagen spannen. Voorts is gelet op mijn recente ervaring sprake van het ontstaan van ongedierte alsook stank overlast met betrekking tot de GFT-bakken die na veertien dagen pas worden geleegd en toch zeker ten tijde van de zomermaanden. Ik kan me evenzo voorstellen dat e.e.a. geen bevorderend effect heeft op de gezondheid van de bewoners van de gemeente Rotterdam alsook niet voor diegenen die deze bakken ophalen en legen.
Paul de Groot (bedrijfskundige (post hbo) en intensive care verpleegkundige niet meer praktiserend).

Hoogvliet

Reacties

Annelet

#440 Re: Management beleid Rotterdam inzake afval sinds juni 2016

2018-01-11 11:09:17