Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Blije buurman

#1653 Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?

2011-11-26 20:13

#1637: Blije buurman - Wie, wat en hoe met Moslims?

Het vervolg....

We hebben Mohamed Chhayra die zich in november 2008 welkom mocht heten bij het CDA van Zoetermeer in de functie van bestuurslid contactpersoon migrantengemeenschap. Uit de uitreksels van de KvK blijkt de naam meerdere malen voor te komen;

Al Ichlaas opgericht 29-06-2009 beeindigd 13-03-2009 Voorzitter: Mohamed Chhayra van 02-06-2010 t/m 30-09-2010.  Unitas (ccu) opgericht 05-02-2009 beëindigd ? Voorzitter: Mohamed Chhayra van 05-02-2009 t/m 30-09-2010, Penningmeester: Mohamed Chhayra van 07-10-2010 t/m 18-10-2010

Al Ichlaas 2e penningmeester Mohamed Uahhoudi van 02-06-2010 t/m 30-09-2010. Unitas (ccu) penningmeester/secretaris Mohamed Uahhoudi van 05-02-2009 t/m 06-03-2009, penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 07-12-2009 t/m 30-09-2010. ICZ opgericht 05-02-2009 penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 18-10-2010 t/m heden

Dan hebben we er nog 1 Mohamed Naii lid van Unitas en daarna secretaris bij de ICZ. Ik heb nog meer namen. Als je een beetje puzzelt en dan alles op een rijtje zet dan zie je zodra de heer Uahhoudi overstapt naar de volgende stichting de heer Chhayra het stokje overneemt. Ook valt af te leiden dat de heer Chhayra (uit de documenten die ik in bezit heb) vanaf 18-10-2010 niet meer voorkomt.

Blijkbaar was toen al bekend gemaakt aan de heer Chhayra dat zij een stuk grond toegewezen krijgen en hij kan zich dus terug trekken en van papier af laten halen. En dan is Chhayra nog eens lid van het CDA over de gehele periode met dat gegoochel met die stichtingen. Het is gewoon een netwerk waarbij gebruik wordt gemaakt van de mazen in de wet. Wat kan wel en wat kan niet. Daarnaast hebben ze handig gebruik gemaakt van alle mogelijke middelen die de Nederlandse Staat te bieden heeft. Iedereen weet dat Zoetermeer geld nodig heeft. Emmens, Nood en Haaring (en waarin Speel en de afdeling VTH een grote rol in spelen) verkopen alles wat hun lief is en past in het gemeenschappelijk belang. Kijk maar naar het hele rijtje, Horeca Noord AA, JJ House, Dutch Water Dreams, Projectontwikkelaars, Sterigenics, de Co2 leiding lekker door Zoetermeer, de bestemmingsplannen en maar niet te spreken van alle ontwikkeling in het van Tuylpark met dat HH wat niet doorgaat.

En wie zijn er nu gek en achterlijk? Niet de heer Mohamed Chhayra. Maar ons bestuur wat er voor ons zou moeten zijn. Je kan tegenwoordig maar beter zeggen dat je een Moslim bent. Dan krijg je alles voor elkaar. En dat CDA, ik mag hopen dat ze ten onder gaan net zoals alle andere politieke partijen die vinden dat wij als Nederlanders moeten helpen aan de integratie van de migranten waar wij niet om hebben gevraagd. Dan ben ik maar discriminerend, So What? Het is tegenwoordig toch mode om dat te zijn. Het woordje discriminerend heeft straks net zoveel waarde als de hele begroting van Griekenland. Helemaal niets, nakka, noppa. Dus uitgekiende Moslimgasten die nu achter ICZ zitten (op papier) voorzitter Makran el Hassan, penningmeester Mohamed Uahhoudi, Secretaris Mohamed Naii en natuurlijk Mohamed Chhayra, want die zit er zeker bij! Ik zeg, ga weg met je Koran en Arabsiche lessen leer jullie soort eerst eens hoe zij zich moeten gedragen in een Westerse maatschappij. En vergeet dan die muts Huri Sahin niet en doe de PvdA er ook gelijk maar bij. En heren Emmens, Haaring, Nood en Speel, jullie zijn bezig met het graven van een graf. Op zich niet erg, neem alleen ons, de bevolking van Zoetermeer, daar niet in mee. Maar dan doen jullie wel, sterker nog jullie graven hem voor ons en zelf staan jullie straks de bloemen erin te gooien met de woorden…hebben we maar toch mooi gedaan hé, allemaal sukkels die Zoetermeerders

Reacties

Gast

#1654 Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?

2011-11-26 20:36:39

#1653: Blije buurman - Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ? 

'iedereen weet dat zoetermeer geld nodig heeft'

Dat kan hier het criterium niet zijn, want de grond had meerdere liefhebbers voor dat stukje grond. Zoals we weten, de Jehova's getuigen, die punt 1 de financiële middelen hadden en punt 2 zich niet verschuilen, zoals we gezien hebben tijdens de bewonersavonden. Wederom 'discriminerend' om afgescheept te worden vanwege de afwezigheid van een multifunctionele functie, zoals staat omschreven in het gewijzigde bestemmingsplan. De alom omstreden multifunctionele functie, wat eerst nog multicultureel heette en op de infoavond nog gewoon moskee, mijn r..t, hoe multifunctioneel is koran, koran en nog eens koran.