Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte.
A. Bovenkerke |
#1651 Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-26 16:22#1650: - Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Het vreemde blijft dat we nog steeds niet weten wie de bestuursleden zijn van ICZ. De CDA man, Mohamed Chayra schijnt dan de initiatiefnemer te zijn en vroeger bestuurslid geweest van ICZ/Unitas, maar is dat nu niet meer. Sterker nog, ik heb Wethouder Speel gevraagd of het hier om belangenverstrengeling gaat, maar kreeg een nogal boos mailtje terug dat dit niet waar was. Hij had namelijk niet met dhr Chayra om de tafel gezeten over dit onderwerp. Heel vreemd want fractievoorzitter Klaas Jan de Jong wilde mij wel in contact brengen met dhr Chayra. Toen ik vroeg wie dan wel de huidige bestuursleden zijn, bleef het angstvallig stil. Ik heb nooit meer antwoord terug gekregen. Misschien dat SIP het inmiddels weet, maar ik kom er niet uit.
|
Gast |
#1652 Re: Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-26 20:05#1651: A. Bovenkerke - Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? In de media, die teruggaat naar 2008 staat dat de hr. Speel wel degelijk met de hr. Chhayra om tafel heeft gezeten. Ook erg opvallend dat de hr. Chhayra op beide bewonersinformatie-avonden aanwezig was en namens unitas een vraag over subsidie beantwoordde. Het is gewoon ronduit schunnig dat de hr. Speel niet de juiste gegevens omtrent het bestuur van ICZ/Unitas wil of kan geven. Al even schunnig is dat de rest van ons bestuur het ook niet lijkt te weten en dat niemand tot nu toe het bestuur van icz heeft weten op te sporen of er contact mee heeft gehad. Het bestuur van ICZ is angstvallig van de bewonersinformatieavond weggehouden, niemand weet wat, maar we worden wel geacht de moskee met open armen te ontvangen? Wanneer ontvangt het bestuur van ICZ de bewoners met open armen? Als de hr. Chhayra als enige contactpersoon kan worden aangewezen, hoe kan men dan zo stellig ontkennen dat hij er niets mee te maken heeft. Hoogste tijd dat er door onze bestuurders gedegen onderzoek wordt gedaan naar bestuur én financiën én herkomst geld en de bewoners hier maar eindelijk eens over informeren i.p.v. de achterlijke praatjes over participatie. |
Blije buurman |
#1653 Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?2011-11-26 20:13#1637: Blije buurman - Wie, wat en hoe met Moslims? Het vervolg.... We hebben Mohamed Chhayra die zich in november 2008 welkom mocht heten bij het CDA van Zoetermeer in de functie van bestuurslid contactpersoon migrantengemeenschap. Uit de uitreksels van de KvK blijkt de naam meerdere malen voor te komen; Al Ichlaas opgericht 29-06-2009 beeindigd 13-03-2009 Voorzitter: Mohamed Chhayra van 02-06-2010 t/m 30-09-2010. Unitas (ccu) opgericht 05-02-2009 beëindigd ? Voorzitter: Mohamed Chhayra van 05-02-2009 t/m 30-09-2010, Penningmeester: Mohamed Chhayra van 07-10-2010 t/m 18-10-2010 Al Ichlaas 2e penningmeester Mohamed Uahhoudi van 02-06-2010 t/m 30-09-2010. Unitas (ccu) penningmeester/secretaris Mohamed Uahhoudi van 05-02-2009 t/m 06-03-2009, penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 07-12-2009 t/m 30-09-2010. ICZ opgericht 05-02-2009 penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 18-10-2010 t/m heden Dan hebben we er nog 1 Mohamed Naii lid van Unitas en daarna secretaris bij de ICZ. Ik heb nog meer namen. Als je een beetje puzzelt en dan alles op een rijtje zet dan zie je zodra de heer Uahhoudi overstapt naar de volgende stichting de heer Chhayra het stokje overneemt. Ook valt af te leiden dat de heer Chhayra (uit de documenten die ik in bezit heb) vanaf 18-10-2010 niet meer voorkomt. Blijkbaar was toen al bekend gemaakt aan de heer Chhayra dat zij een stuk grond toegewezen krijgen en hij kan zich dus terug trekken en van papier af laten halen. En dan is Chhayra nog eens lid van het CDA over de gehele periode met dat gegoochel met die stichtingen. Het is gewoon een netwerk waarbij gebruik wordt gemaakt van de mazen in de wet. Wat kan wel en wat kan niet. Daarnaast hebben ze handig gebruik gemaakt van alle mogelijke middelen die de Nederlandse Staat te bieden heeft. Iedereen weet dat Zoetermeer geld nodig heeft. Emmens, Nood en Haaring (en waarin Speel en de afdeling VTH een grote rol in spelen) verkopen alles wat hun lief is en past in het gemeenschappelijk belang. Kijk maar naar het hele rijtje, Horeca Noord AA, JJ House, Dutch Water Dreams, Projectontwikkelaars, Sterigenics, de Co2 leiding lekker door Zoetermeer, de bestemmingsplannen en maar niet te spreken van alle ontwikkeling in het van Tuylpark met dat HH wat niet doorgaat. En wie zijn er nu gek en achterlijk? Niet de heer Mohamed Chhayra. Maar ons bestuur wat er voor ons zou moeten zijn. Je kan tegenwoordig maar beter zeggen dat je een Moslim bent. Dan krijg je alles voor elkaar. En dat CDA, ik mag hopen dat ze ten onder gaan net zoals alle andere politieke partijen die vinden dat wij als Nederlanders moeten helpen aan de integratie van de migranten waar wij niet om hebben gevraagd. Dan ben ik maar discriminerend, So What? Het is tegenwoordig toch mode om dat te zijn. Het woordje discriminerend heeft straks net zoveel waarde als de hele begroting van Griekenland. Helemaal niets, nakka, noppa. Dus uitgekiende Moslimgasten die nu achter ICZ zitten (op papier) voorzitter Makran el Hassan, penningmeester Mohamed Uahhoudi, Secretaris Mohamed Naii en natuurlijk Mohamed Chhayra, want die zit er zeker bij! Ik zeg, ga weg met je Koran en Arabsiche lessen leer jullie soort eerst eens hoe zij zich moeten gedragen in een Westerse maatschappij. En vergeet dan die muts Huri Sahin niet en doe de PvdA er ook gelijk maar bij. En heren Emmens, Haaring, Nood en Speel, jullie zijn bezig met het graven van een graf. Op zich niet erg, neem alleen ons, de bevolking van Zoetermeer, daar niet in mee. Maar dan doen jullie wel, sterker nog jullie graven hem voor ons en zelf staan jullie straks de bloemen erin te gooien met de woorden…hebben we maar toch mooi gedaan hé, allemaal sukkels die Zoetermeerders
|
Gast |
#1654 Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?2011-11-26 20:36#1653: Blije buurman - Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ? 'iedereen weet dat zoetermeer geld nodig heeft' Dat kan hier het criterium niet zijn, want de grond had meerdere liefhebbers voor dat stukje grond. Zoals we weten, de Jehova's getuigen, die punt 1 de financiële middelen hadden en punt 2 zich niet verschuilen, zoals we gezien hebben tijdens de bewonersavonden. Wederom 'discriminerend' om afgescheept te worden vanwege de afwezigheid van een multifunctionele functie, zoals staat omschreven in het gewijzigde bestemmingsplan. De alom omstreden multifunctionele functie, wat eerst nog multicultureel heette en op de infoavond nog gewoon moskee, mijn r..t, hoe multifunctioneel is koran, koran en nog eens koran. |
Gast |
#16552011-11-26 20:48Als het allemaal om geld gaat... Dan is zeker naar de achtergrond geraakt, dat de stichting ICZ de grond, de bouw en de aanpassingen aan de infrastructuur moet betalen, maar dat er nog geen onderzoek is gedaan of de stichting wel overvoldoende financiële middelen beschikt en idd waar het vandaan komt. En als het (weer) misgaat, wie draait dan voor de kosten op? Wie betaald de eventuele mislukte integratie? Wie betaald veiligheidsmaatregelen en politiekosten? En nog altijd de waardedaling van de buurt en de huizen? Dit "speel"projectje gaat altijd meer kosten, dat dat rotstukje grond opleverd. |
Blije buurman |
#1656 Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?2011-11-26 20:50#1654: - Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ? Ja, helemaal gelijk. Maar dat met die grond is een vies spelletje. De heren politiek slaan twee vliegen in één klap. Ze zijn maatschappelijk bezig voor een minderheidscultuur en ze vangen geld. En ze beseffen ook dat de stem van deze minderheidscultuur steeds een grotere rol gaat spelen in de verkiezingen. Alleen met stroop vang je vliegen. En die Mohamed heeft zich lekker in de plaatselijke politiek gewerkt. Hoe kan je beter de mazen leren kennen dan zelf in het net te gaan werken? |
Gast |
#16572011-11-26 21:00Ik zie ook niet in hoe het niet rascistisch kan zijn dat wij hier in zoetermeer een aparte gebedsruimte hebben voor turken (dorpstraat) en straks 2 moskeeën voor de marokkaanse gemeenschap. Moslim is moslim toch? Ze mogen het dan god weet waar vandaan betaald hebben, maar voor zover ik weet bouwen de christenen geen kerk voor één ras. |
Gast |
#1658 Wij als directe bewoner van de akkerdreef zou het zeer op prijs stellen als dit. gerectificeerd zou2011-11-26 21:52mijn vraag was Wij als directe bewoner van de akkerdreef zou het zeer op prijs stellen als dit. gerectificeerd zou worden met namen over een 2de moskee u weet net zo goed als de rest van Zoetermeer dat er werdt geantwoord “Het is inderdaad zo dat er in Zoetermeer al twee gebedshuizen voor moslims zijn.
|
SIP |
#1659 Re: Re: Re: flyer2011-11-26 21:59#1638: ben benieuwd - Re: Re: flyer Schtijf een mail naar sipzoetermeer@gmail.com met uw vragen en wij zullen deze mail beantwoorden.
SIP |
Seghwaert |
#16602011-11-27 11:28Hoe zit het eigenlijk met de heer Mohamed El Messaoudi? De man die de onrust van de bewoners begreep maar op 6 november jl schreef dat de moskee er hoe dan ook komt? |
Gast |
#16612011-11-27 15:39Weer een nuttige SIP bijeenkomst gehad! Wel jammer dat de opkomst zo laag was! Mensen we moeten de volgende keer echt met grotere aantallen komen! Samen staan we sterk!!! Laten we doorgaan en niet in slaap vallen! |
SIP aanhanger |
#1662 HALLO ???????2011-11-27 15:48HALLO ? ==> Waar blijft iedereen? Mensen met een mening? Bewoners uit Seghwaert? Vandaag was er een bijeenkomst en de opkomst was jammer genoeg niet hoog !!! KOM OP! Samen staan we sterk en kunnen we wel dergelijk wat betekenen. Steun SIP binnenkort met een donatie. |
Belanghebbend buurtbewoner, tevens SIP lid |
#1663 SIP gaat door!!2011-11-27 16:52Vandaag weer een zeer nuttige bijeenkomst gehad met veel leden van SIP!! Goede hoop dat alles op correcte wijze wordt afgehandeld. Als het nodig blijkt, komt er een rechtzaak, maar duidelijk is geworden dat SIP doorgaat! Mensen sluit je aan en kak niet in zoals de gemeente het wil!! Zo'n krantenartikel met "De moskee komt er" zegthelemaal niets!! Sluit je aan bij SIP. Laat je niet door het "Zoetermeerse bestuur" als vuil misbruiken. Wij, huidige buurtbewoners, hebben ook rechten!! Had ik al verzocht om je bij SIP aan te sluiten?? sipzoetermeer@gmail.com |
Blije buurman Gast |
#1664 Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi?2011-11-27 17:19Deze man is niets anders dan een vooruit geschoven persoon, uiteraard van onbesproken gedrag, door ICZ die het verhaaltje moet vertellen. Slim gedaan hoor. Heeft heeft/had een rijschool die niet helemaal lekker loopt, gezien de KvK en faillietinformatie.nl ICZ is nog niet 1 keer aan het woord geweest in de media. Nergens niet, behalve dan waarschijnlijk ergens in een Moskee met de vertegenwoordigers van de geldschieters die dit hele project gaan betalen. De rijke Sjeiks of misschien wel een extremistische organisatie, wie zal het zeggen. De lui achter ICZ komen waarschijnlijk pas naar boven als alles rond is. Vergeet niet dat de deze Moslimgemeenschap zeer vernuft en uiterst voorzichtig te werk gaat. Ik bedoel …je gooit gewoon een zooitje vrijwilligers naar voren die een beetje redelijk Nederlands kan lullen, half verwesterd zijn, gematigd over komen en je hebt zomaar de slag al binnen. En dat is niet zo moeilijk, deze gemeenschap wordt al met gejuich en handenklap en overladen met excuses als ze het woord discriminatie in de mond nemen. Dus het spelletje waar ICZ mee bezig is doen ze slim, althans dat denken ze. En ICZ weet dat ze worden gesteund door HUN bestuur en de raad van de gemeente Zoetermeer. Ik bedoel, wie zijn wij? Niks toch! De gemeente hoopt dat de hele commotie rond gebedshuis, Moskee, Multifunctioneel centrum, wijkpost voor Moslims doodbloedt, ze hebben al tig namen gebruikt en wij weten nog steeds niet wat het wordt. En ik merk dat we hier en daar wat in slaap sukkelen en straks gelaten het over ons heen laten komen. Totdat….u merkt dat de wijk verstopt zit, uw huis helemaal niet meer aan de straatstenen kwijt raakt. U nieuwe buren krijgt met een cultuur die het de normaalste zaak van de wereld vindt om geen rekening te houden met de westerse maatschappij. Uw maatschappij. En waarom dan wel niet. Wij zijn geen Moslim en volgens het wetboek van de Koran moeten zij ieder geloof accepteren en mensen in hun waarde laten maar hoeven zij niets van ons aan te trekken omdat we onder hen staan. Ik had gewild dat die KutKoran er nooit was gekomen. Het is geen geloofsboek, het is een wetboek. En ze weten maar al te goed en beter dan ons heb ik het idee hoe de Nederlandse wet in elkaar steekt. En dan heb je nog eens zo flut/zwak bestuur als Zoetermeer en dan hebben ze beet en laten ze niet meer los. De volgende keer komt er weer een andere Mohamed, Makra of andere Marokkaanse naam spreken namens ICZ. En let maar op…als het straks rond is. |
Gast |
#16652011-11-27 17:41Sta op tegen dit bestuur en vecht mee, steun SIP, dit gaat ons Zoetermeerders allemaal aan!!! Er wordt achter de rug van ons, onwetende Zoetermeers zoveel beslist, walgelijk gewoon! |
Still there! |
#1666 Re: HALLO ???????2011-11-27 19:35#1662: SIP aanhanger - HALLO ??????? Hai, ik snap je teleurstelling. Ik moest mij helaas ook verontschuldigen. Ik ben echter wel op de hoogte. Ik haal de informatie bij hen die geweest zijn. De achterban is groot en moet niet onderschat worden. Er zit veel creativiteit en doortastendheid bij. Ik kak niet in, mijn netwerk draait op volle toeren. En toezegging in financiële vorm worden gedaan. Veel mensen verbazen zich over de gemeente en de gang van zaken, maar treden (bewust) niet op de voorgrond. Maar ze gaan wel mee in de (financiële) steun. Ingekakt? Zeker niet!!! Volgende keer ben ik er weer bij...Sipaanhanger vanaf het eerste uur.. |
DISTRUWOMEN |
#1667 NIET IN SLAAP VALLEN2011-11-27 19:40VAL NIET IN SLAAP MET ZIJN ALLEN, GA NIET ZEGGEN DIE MOSKEE KOMT ER TOCH WEL, WIJ VAN SIP GAAN EN DOEN ER ALLES AAN OM DE PLAATSING HIER IN ONZE WIJK TEGEN TE GAAN. (MOSKEE IS WELKOM MAAR NIET IN ONZE WIJK)HET KOST TIJD OM ALLES UIT TE ZOEKEN, CONTACTEN TE LEGGEN ENZ. BLIJF IN ONS (SIP) GELOVEN. MOSKEE IN WIJK NEE, MULTICULTI OK. MELD JE AAN, SLUIT JE AAN, KOM MET IDEEËN. |
Gast |
#16692011-11-28 12:36zet de tempel maar naast het burgemeesters huis of van een van die radicale wethouders van zoetermeer.Veel beloven en niets doen.Zet de rommel maar in je eigen achtertuin burgemeester en wethouders. |
Gast |
#1670 Re: Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi?2011-11-28 14:25#1664: Blije buurman - Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi? 'de gemeente hoopt dat de hele comotie rond moskee doodbloedt' Helemaal mee eens. Dat is hoe de gemeente het graag ziet. De gemeente heeft ook zijn uiterste best gedaan om zowel burgers als bestuur te laat en onjuist te informeren en buiten te sluiten. Nu nog. Want heeft iemand al iets gehoord van de zogenaamde begeleidingscommissie?? De begeleiding voor de 300/400 moslims en meer die straks dag in dag uit door de wijk dwalen? Of dat wij daar kennis gaan maken met het bestuur van ICZ/Unitas? Of heeft de gemeente ze zelf ook nog steeds niet opgespoort? Wie het weet, laat u horen. Hoe het ook zij: Het is logisch dat de discussie, zoals bij ieder beladen onderwerp, een keertje doodbloedt/afzwakt. Bijna alles is gezegd, heel veel smerige feiten zijn boven tafel. Maar dat neemt niet weg, dat de mensen in de wijk er nog volop mee bezig zijn. Het is nu tijd voor 'niet lullen, maar doen' en laat de gemeente nu maar in het duister tasten. Zo behandelen zij ons ook. Niet lullen, maar doen, dat gebeurt nu volop. De steun en de saamhorigheid in de wijk is geweldig. Helaas heeft de gemeente ook hier een smerig spelletje geprobeerd te spelen door de datum van de omgevingsvergunning naar 6 december te verschuiven, waarschijnlijk in de hoop dat de buurtbewoners wel iets anders aan hun hoofd hebben, nl. de feeestdagen. En dat klopt, dat maakt de opkomst bij acties en vergaderingen wisselend. Maar daar heeft de gemeente zich toch vergist. Mensen wisselen elkaar nu meer af. Ook ik ben er bijna altijd bij. Ik zie steeds verschillende én nieuwe gezichten, mensen die hier en daar een uurtje vrijmaken en zeer gedreven zijn. Daarnaast is de e-mail informatie goed op gang, aanhangers nog altijd groeiende, de naamsbekendheid tot buiten zoetermeer en de interesse bij de media. De bereidheid tot meebetalen aan een rechtzaak is groot en komt binnenkort op gang. Daarnaast is er nog een grote groep mensen die zich niet met een actiegroep willen identificeren, maar toch middels dit forum meedenken en zoals is gebleken bereid zijn mee te werken en te betalen aan de HOUDBAARHEID van hun wijk. Want daar gaat het wel over!!! De houdbaarheid van uw wijk. Leer de feiten kennen!!! Maak kennis met uw gemeentebestuur, want zij maken zich met hun plannen NIET bekend aan U. Maak kennis met het gemeentebestuur en leer en huiver wat zij allemaal met uw stem doen zonder u daarbij te betrekken. Maak kennis met het toekomstbeeld van deze wijk én zoetermeer als wij daar met zijn allen niets aan doen. Wij zijn straks de dupe van dit falende beleid. Onze wijk heeft straks een heel ander aanzicht, wij krijgen met een stroom moslims te maken van 300/400 man en meer, niet de 30/80 die gemeente beloofd. Deze stroom zal groeien en groeien en uitbreiden. Wij krijgen straks de problemen (weer!) op ons bord van onveiligheid, (zoals geleerd van andere moskeeën) aanslagen, vandalisme, integratieproblemen, vepaupering, verhuisgolf in de wijk, nieuwe buren en daarmee uw nieuwe toekomstige wijk én cultuur, waardedaling van de woningen enz. enz. Als het dan aan ons is om te participeren, is het aan ons de PLICHT om de gemeente zich aan hun woord te laten houden en op de roggeakker een gebouwtje neer te zetten voor de beloofde maximaal 80 mensen en niet een gebouw voor 300/400 (wat zogenaamd onbenut blijft). Met een parytent voor de 2 jaarlijkse feestdagen. Pas dan zijn ze EERLIJK!!! Pas dan heeft de integratie en veiligheid een kans, zal de onrust afnemen en de burger participeren en de draagkracht toenemen. Pa dan wordt er op een eerlijke manier aan de draagkracht gehoor gegeven. Dan nog: U heeft u stem gegeven aan dit bestuur in vertrouwen dat er in ONS belang gehandeld wordt en niet achter onze rug om. Heel zoetermeer wordt zo behandeld, zoals ook de schandalen rond Sterigenics, Noord AA, Stadsforum, CO2 enz. enz. U weet het allemaal. En het eind is nog lang niet in zicht. De gemeente kan ons wel proberen te laten denken dat het zo'n vaart niet loopt, maar zo'n vaart loopt het wél. We zijn allemaal getuigen wat er in ons land en onze vorige woonplaats én in het land gebeurt en de signalen die de stemmer daardoor afgeeft. We zijn het zat. Niet voor niets is onze samenleving aan het verrechtsen, (en zelfs hier laat OOK ons 'rechts laf bestuur" ons in de steek) terwijl we dat eigenlijk niet willen, maar de politiek geeft ons geen anderen keus als ze ons blijven buitensluiten en negeren. De gemeentepolitiek die denkt met dit beleid met minderheidsstemmen de strijd te winnen, die hebben het mis. Het belang en aantallen ligt in eigen achterban en zij zullen hier zeker op afgerekend worden. Niet alleen voor de moskee, maar ook voor alle andere schandalen, over de ruggen van de bevolking is het zaak dit bestuur een halt toe te roepen, een signaal af te geven dat wij dit niet pikken. Wij mogen ziek worden, kanker krijgen, "cultureel verrijken" of verloederen (het is maar hoe u er tegenaan kijkt), WIJ moeten integreren en aanpassen i.p.v. de bezoeker, meebetalen aan dit wanbeleid, maar tegelijkertijd wordt ONZE cultuur, onze faciliteiten, ons ziekenhuis en ga zo maar door, wegbezuinigd. Naar aanloop van de volgende verkiezingen, waar opnieuw loze beloften zullen worden gedaan en misschien gedane zaken geen keer nemen, is het van belang het gemeentebestuur te laten weten dat wij er ook nog zijn. Gaat u eens een ogenblikje verdiepen in de site www.sipzoetermeer.nl , meld u aan bij sipzoetermeer@gmail.com. Lees de dossiers van SIP en zoetermeernieuws. Laat u via email vrijblijvend en kostenloos informeren over wat u allemaal nog niet weet en huiver, wat er allemaal gebeurt, wat er tegen gedaan wordt, geef uw mening en ideeën door, bezoek eens vrijblijvend een vergadering en oordeel zelf wat u door ons gemeentebestuur wordt aangedaan en vooral wat u er tegen kan doen. Leer uw medetegenstanders (en het zijn er veel) kennen!!! Praat met elkaar. Allemaal zaken die op een open en eerlijke manier voor u van belang zijn, wat u van uw gemeentebestuur niet kan zeggen. De tendens in de wijk is verontwaardiging, frustratie en onmacht, maar vooral woede. Een enkeling heeft slechts de mening: we kunnen er niets aan doen. Niets is minder waar. Dat is wat de gemeente u wil doen geloven. ER IS NOG ZOVEEL WAT WE KUNNEN DOEN. En zelfs in het uiterste geval, dat gedane zaken geen keer nemen, kunnen wij het de gemeente zeer moeilijk maken. Hebben wij de plicht om alles uit de kast te trekken om de buurt leefbaar te houden, om op te komen voor ONZE RECHTEN, voor onszelf, voor onze kinderen. Laat niet de zaken maar door anderen opknappen, maar strijd mee voordat er geen veilge, leuke plekken meer over blijven om te wonen. Iedere bijdrage, hoe klein dan ook, telt mee voor het behoud van uw wijk. Uw handtekening, uw aanwezigheid, uw emailadres (vooral voor uw eigen informatieve belang), iedere euro, ieder idee, iedere mening, iedere actie. Ook de huurhuisbewoners wil ik bij deze oproepen. Uw belangen zijn evengroot als het waardeverlies van de koophuizen. Onze buurt verloedert, de veiligheid van de buurt en voor onze kinderen staat op het spel. Verhuizen is allang geen optie meer, want als u deze buurt LAAT vergriepen, waar wilt u dan nog heen? We hebben het al zo vaak meegemaakt en de geschiedenis blijft zich herhalen en dit moeten wij niet willen accepteren. Laat deze leuke goed geintegreerde buurt zo blijven!!! Met dit bestuur moet afgerekend worden, zowel nu als straks met de verkiezingen. Het vertrouwen dat u met uw stem heeft gegeven is diep geschaad.
|
Gast |
#1671 Parkeerplaatsen Stephensonstraat ?2011-11-28 14:40Worden de nieuwe parkeerplaatsen in de Stephenstonstraat alleen maar aangelegd om er straks bij de rechter op te wijzen dat er genoeg parkeergelegenheid in de buurt is of was er echt z'n grote parkeerdruk op dat gedeelte van het industrieterrein ? |
Gast |
#1672 Re: Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-28 18:53#1651: A. Bovenkerke - Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Oud-wethouder Frans Muijzers reageert via: http://www.zoetermeernieuws.nl/2011/11/gastcolumn-fractie-discipline.html#comments |
Gaste |
#1673 Re: Re: Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-28 19:54#1672: - Re: Re: Re: Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Inderdaad OUD wethouder. Denk niet dat Frans, als hij nog in functie zou zijn hij op deze wijze en uberhaupt zou reageren, net zoals de reacties van de huidige bestuurders uitblijven. Makkelijk toch met een dik wachtgeld vanuit een hele dure stoel achter je laptop? |
Gast |
#1674 Re: Re: Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi?2011-11-28 20:02#1670: - Re: Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi? Jeetje wat een waarheid zeg! Deze en 1664 zouden eigenlijk op zoetermeernieuws moeten komen. Al hoewel ik betwijfel of dat stuk 1664 erop mag? Het is naam en toenaam wat erin staat. |
Robot |
#1675 Emotineel beter dan zakelijk2011-11-29 01:04#1674: - Re: Re: Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi? Een oud wedhouder die vind dat emotionele uitlatingen niet goed zijn maar het zakelijk gesprek echt goed vind wat Wethouder Speel deed . IK werd pas emotioneel toen ik al die politie zag wie was hier emotioneel en bang voor wat er ging gebeuren niet de bewoners die kwamen naar een vergadering of was de gemeente toch bang voor ik weet het niet .Of was dat zakelijk die politie was er om ons te beschermen .En het niet tonen van enige hulp naar de wijkbewoners maar een echt verkoop praatje houden voor een moskee . Geef mij maar emotioneel dan weet je wat er echt speelt en woord er geen toneelstuk gespeeld . |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64390 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5048 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4745 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
406 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1449 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01