Drielse Kermis privatiseren NEE!!

Quoted post

Gast

#161 Exploitantje

2012-01-08 03:01

Wat zeiken jullie nou?! De Kerkdrielse kermis privatiseren kan ook goed zijn voor de Drielse Kermis. Een keer andere attracties, iets duurder en groter! En 1,00 is voor de Kermis anno 2012 onhhaalbaar! De meeste eurokermissen zijn al lang naar 1,50/2,00 veranderd. Benzine, personeel, onderhoud en stroom zijn in de afgelopen 10 jaar veel duurder geworden. Zelfs de pacht! Dus hogere ritprijzen, grotere kermis en meerdere dagen... Ik zie het, samen met vele exploitanten, alleen maar beter in voor Kerkdriel!

P.S. De Drielse kermis is NIET origineel. Er zijn genoeg dorpskermissen op een plein met kroegen eromheen. Jullie boeren praten maar wat! In vele dorpen in heel Nederland is de kermis een traditie die nog enorm bloeit, met dezelfde (al dan niet drukkere) drukte als in Kerkdriel! Geef je mening pas over iets als je weet waar je het over hebt.

Reacties

gast

#162 Re: Exploitantje

2012-01-08 10:17:40

#161: - Exploitantje

Sorry je bent geen Drielse dat lezen we wel, waar het om gaat is dat de gezelligheid eruit wordt gehaald en hoe zo TE lage prijzen als dat zo was, kwamen kermis explotanten dan 80 jaar naar Driel om hun omzet te verminderen ?? iedereen komt om wat te verdienen en volgens mij gebeurd dat dan ook wel. Ik kan het mis hebben maar JIJ hebt helemaal de plank mis geslagen. Sorry voor deze reactie maar kon het ff niet laten.

Gast

#165 Re: Exploitantje

2012-01-08 12:02:26

wat zit jij nou te zeiken met je boeren

blijf dan weg als je alleen maar dom kunt lullen

het feit blijft nog steeds dat dit altijd een hele gezellig kermis is geweest en word het duurder dan zal het ook minder worden met klanten dat wij nog steeds de goedkoopste zijn/waren daar zal altijd wel een voordeel in zijn geweest

ok unne drielse

#169 Re: Exploitantje

2012-01-08 14:27:34

leuk om te zeggen maar waarom is de eurokermis in best dan zon grote met veel volk en meer hierbij een link met de prijzen voor 2012

http://www.kermisbest.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2

en dat de drielse kermis niet origineel is  ut zal wel

dus kwats niet met je het is niet onhaalbaar waarom lukt het ergens anders wel

en als drielse boer zijnde heb ik in mijn leven wel meer kermissen gezien als dat je jezelf kan in denken

Gast

#170 Re: Exploitantje

2012-01-08 14:56:31

Dus zo praten de nieuwe exploitanten over ons.

Gast

#173 Re: Exploitantje

2012-01-08 16:30:30

jij moet vooral ver uit de buurt blijven zo praat je niet over,,ons driel''