Edwin mag niet uit gtst

Quoted post

Oprichters van deze petitie

#1570 Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 16:05

#1544: Casper - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

Dankjewel dat je dit bericht hier hebt willen plaatsen en met ons wilde delen. Ik vermoed dat wij een zelfde soort reactie terug gaan krijgen volgende week, nadat wij het resultaat van deze petitie hebben overlegd met hun. Maar we doen ons best. Samen staan we sterk, want idd is het kijkplezier voor veel fans nu ver te zoeken...

Reacties


Gast

#1571 Re: Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 16:07:44

#1570: Oprichters van deze petitie - Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

ik kan er echt neit meer tegen, ik mis edwin zo erg. ik wil ludwin zo graaaag terug. ik huil echt elke x als ik besef dat edwin dood is. hij moet terug :( dit moet resultaat opleveren. ludwin moet terug :(

Remmie

#1622 Re: Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 17:17:01

#1570: Oprichters van deze petitie - Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie.... 

 Wauw, echt een sensatie, deze ophef, maar ontzettend terecht, dank julie wel! Ik heb ook al gezegd (1368|) wat ik wilde zeggen!!!

Wonderlijk dat dit nu zo heftig overkomt, heel apart, maar heel tof!!!!!

We moeten wel heel goed uitkijken, dat we de nieuwe characters, die we pats, boem voorgeschoteld krijgen, betitelen als 'het zijn maar buitenlanders'. Is ook niet een hele goede en geloofwaardige uitspraak, toch.

In het begin zeiden er ook vast mensen die zeiden oh, bah, stelletje homo's!

Begrijp gewoon niet dat die twee verhaallijnen niet naast elkaar kunnen bestaan, gaat volgens mij prima!!!! 

En ook laten zien dat er ook goede tijden aan het homo bestaan kunnen zijn! De slechte moeilijke kanten, coming out, acceptatie, in elkaar slaan etc zijn nogmaal heel goed in beeld gebracht, maar waar zijn de goede kanten gebleven?

Jullie hebben zoveel mensen met deze verhaallijn blij gemaakt en kracht gegeven.......... Maak het dan even goed af en niet zo ontzettend slordig............... Wat er ook voo commentaar is op een soap, ik denk echt dat er goed gerealisdeerd moet worden wat voor invloed het kan hebben op mensen, zowel negatief al positief.

Laat de starre en een beetje arro houding wat vallen en verzin een list, ok? Als schrijversteam zou ik dat toch een uitdaging vinden of zijn jullie uitdagingen moe????????????