Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2092

2012-01-28 10:29

Geachte redactie,

ik heb deze week verschrikelijk zitten huilen om al die momenten dat ik Edwin zag liggen in de kist,en gisteravond vond ik de aflevering heel zwaar.
Ik voel zo enorm mee met Anton,Bianca,en Sjoerd.Wat spelen zij verschrikelijk goed hun rol.

ik blijf het verschrikkelijk vinden dat Edwin overleden is,en ik vind dat edwin ÉCHT MOET BLIJVEN.eR ZIJN ZO VEEL RARE SCENES GESPEELD DOOR ACTEURS EN ACTRICE'S IK ZIE GÉÉN ENKELE REDEN WAAROM EDWIN NIET ZOU KUNNEN BLIJVEN.

jullie zouden iets met het serum kunnen doen.
dat zijn hart wel weer op gang is gekomen.

nogmaals gebruik jullie fantasie producers!!

als edwin echt niet meer terug komt,ga ik uit respect voor edwin,en andere homo's en uit protest niet meer naar gtst kijken.

Want wat er nu is gebeurd is rond uit belachelijk!!!!!!!!!LAAT EDWIN ER IN!!!!HIJ IS GEWELDIG!!HIJ HOORT ER BIJ!!!!!!
zonder edwin,geen gtst meer,klaar uit!!!

Reacties

Pissig

#2097 Re:

2012-01-28 11:16:32

#2092: -

Helemaal mee eens!!!!

 

De producers zeggen dat dood is dood om te beweren dat de series zo realistisch is en moet blijven, maar er zijn taalloze voorbeelden waar GTST helemaal niet realistisch is!  Alsjeblieft zeg.

Of waarom hebben ze Edwin gewoon naar de VS of Australie gestuurd, om hem nog de mogelijkheid te geven da hij terug zou kunnen komen?

Ik vind het belachelijk.  En als de bedoeling is dat kijkcijfers omhoog gaan, met deze actie van de acchterlijke producers, gan die juist dalen

 

Pissig