Petitie Jenneferwet

Quoted post

marco

#405 Re: Re: Re:

2012-09-28 18:33

#404: - Re: Re:

Nou nog 1 keer dan. Ik begrijp maar al te goed dat de dader van de moord op jouw kind ook levenslang verdiend. Deze petitie gaat over de moord op minderjarigen. Zou er een petitie over moord door "zinloos geweld"op volwassenen zijn dan teken ik deze ook gelijk!!Dit zal echter heel anders geformuleerd moeten worden omdat de term "zinloos geweld" door iedereen anders opgevat kan worden. De moeder van de inbreker die recent omgekomen is zal het waarschijnlijk ook "zinloos geweld" noemen. Ik noem dat gerechtigheid.

Jij betrekt deze petitie op jou persoonlijk, maar dit gaat over alle minderjarige kinderen in nederland.

Ik leef dus wel degelijk mee met jouw verlies!!!

Je mag mijn reactie WALGELIJK noemen hoor, Ik vind het persoonlijk WALGELIJK om deze petitie onderuit te halen, maar dat begrijp je waarschijnlijk niet

Reacties

Gast

#407 Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:55:10

#405: marco - Re: Re: Re:

Ik betrek niets op mij persoonlijk, want de moordenaar van mijn KIND loopt alweer buiten en daar valt niets meer aan te veranderen...en ik haal niets onderuit, ik ben nl. voor levenslang...niet alleen voor baby/kindermoordenaars...maar nogmaals ook voor pubermoordenaars, jongvolwassenenmoordenaars etc.!!

...en een andere mening hebben, daar is niets walgelijks aan...maar aan jouw neerbuigende opmerkingen wel