Meer en betere fietsenrekken in onze buurt

Beste buurtgenoten,

Tijdens een buuroverleg hebben verschillende buurtgenoten aangegeven dat ze meer en betere fietsenrekken willen in onze buurt. In de oude fietsenrekken passen fietsen met een breed stuur niet en bladeren en afval zijn rond deze rekken lastig te verwijderen. Wij zouden dus graag 'nietjes'willen. Wij gaan de gemeente vragen samen met ons een plan te maken voor vooral meer, maar ook betere fietsrekken. In een andere buurt hebben ze dit ook gedaan en zij hebben hun verzoek aan de gemeente met een petitie ondersteunt, zodat de gemeente ziet dat het verzoek leeft bij een groot deel van de buurt. Ben jij ook voor meer en betere fietsenrekken, teken dan deze petitie!

Namens buurtgroep 'De Stokstaartjes',

Stans Koning
Anke van Maris
Warden van der Woude

Stans Koning, Anke van Maris, Warden van der Woude    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Stans Koning, Anke van Maris, Warden van der Woude alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw huisadres niet openbaar online weergeven.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: