Sportcity Verheeskade Climate Control

Zoals jullie allemaal weten is het momenteel erg warm in onze sportschool. Op sommige dagen is het niet uit te houden. Er is wel Climate Control aanwezig, maar deze is defect en het hoofdkantoor van Sportcity heeft besloten dat repareren te duur is. En dat terwijl het lidmaatschapsgeld niet omlaag is gegaan en de Verheeskade nog steeds een van de duurdere Sportcity's in Den Haag is!

Op 1 augustus zijn er om half 8 in de ochtend, dus na een koele nacht, temperatuurmetingen verricht en deze waren absurd. 29 graden in de kleedkamers, 26 tot 28 graden in de groepslesruimtes, 28 graden in de gang boven en in de sportschool zelf meer dan 25 graden. Buiten was het op dat moment slechts 17 graden.

112828443-m.jpg

Van meerdere leden heb ik vernomen dat ze graag willen dat de Climate Control wordt gerepareerd, zodat wij met normale temperaturen kunnen sporten, want daar betalen we immers toch voor? Daarnaast is het ook voor de medewerkers en instructeurs op deze manier geen gezonde werkplek.Teken nu de petitie, zodat ze bij het hoofdkantoor de ernst van de situatie inzien en wij weer een koele en fijne plek om te sporten hebben.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Jill Rens alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: