Steun hondenschool 'Me and My Friend' in de zoektocht naar een nieuwe locatie !

meandmyfriend1502.png

Onze hondenschool, ' Me and my friend', in Brakel speelt een essentiële rol in de training en opvoeding van honden en biedt een enorme ondersteuning voor de baasjes. Al jarenlang kunnen honden en baasjes bij ons terecht en intussen is het ook voor vele mensen hun hobby en 2e thuis geworden. Helaas staan we nu voor een grote uitdaging: onze huidige locatie is niet langer beschikbaar en ondanks onze herhaalde verzoeken aan de gemeente, krijgen we geen steun of actieve hulp in de zoektocht naar een terrein.

Het is cruciaal dat wij een nieuwe locatie vinden om onze waardevolle diensten te kunnen voortzetten. De gemeente erkent nog steeds niet het belang van een hondenschool en laat ons aan ons lot over. Dit is niet alleen een teleurstelling voor ons, maar ook voor alle hondjes en baasjes die aan hun lot worden overgelaten.

TIJD VOOR VERANDERING ! Wat vragen wij?
Wie verzoeken de gemeente om actief te helpen in de zoektocht naar of in het creëren van een nieuw terrein voor onze hondenschool. Laat ons duidelijk maken hoe belangrijk een hondenschool is voor zowel honden als baasjes en dat wij hun hulp nodig hebben. Onze hondenschool is meer dan alleen een hobby en een trainingsplek: het is een steunpilaar voor honden en baasjes op vlak van africhting en een goede opvoeding.

Teken de petitie en steun ons in de zoektocht ! Uw handtekening laat zien dat u begrijpt hoe belangrijk onze school is en helpt om ons de gemeente te overtuigen van het belang van een hondenschool.

meandmyfriend150.pngBedankt jullie voor de steun !

Hans Machtelinckx (Hondenschool 'Me and my friend')    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Hans Machtelinckx (Hondenschool 'Me and my friend') alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: