Tess Oostindjer-Meijer heeft geen onveilig gevoel gecreëerd op de opvang Beukenlaan KiWi Winschoten

Via deze weg wil ik het besluit van KiWi tegenspreken. Ik als ouder ben erg geschokt over het besluit, de schorsing van de kinderen van Tess Oostindjer-Meijer op de BSO locatie Beukenlaan Winschoten. Op geen enkele manier heeft Tess gezorgt voor een onveilige situatie voor ons als ouders, noch voor onze kinderen, noch voor de medewerkers van de locatie Beukenlaan. Zij heeft zich ingezet voor ons als ouder(s). Zij heeft gezorgt voor vertrouwen, zelfverzekerheid en samenhorigheid. Door haar voelde wij ons als ouder niet machteloos.

Kiwi zelf heeft gezorgt voor een onveilige situaties door ons als ouder met veel vragen achter te laten. Kiwi heeft ons vertrouwen beschadigd en dient deze weer te herstellen. Door de kinderen te schorsen van Tess na haar inzet, is dat vertrouwen verder gekelderd. Welke stappen mogen wij nog doen als ouder? Zonder consequenties. Graag zouden wij willen zien dat de schorsing wordt opgeheven en dat beide kinderen weer welkom zijn op de BSO locatie Beukenlaan. Dit zal het vertrouwen in de toekomst weer wat versterken.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Melissa Kuiper alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik machtig Melissa Kuiper om de gegevens die ik op dit formulier verstrek aan de volgende partijen te overhandigen: