Voor een verkeersveilige Mezenstraat

Vele bewoners maken zich zorgen over de verkeersveiligheid in de Mezenstraat (Leefdaal). Ondanks de borden die wijzen op regelmatige flitscontrole, zijn er geregeld chauffeurs die (vooral bij het naar beneden rijden van de straat) met een hoge snelheid voorbijzoeven.  In combinatie met de smalle voetpaden zorgt dit soms voor levensgevaarlijke situaties. Voor kinderen op de fiets is het nauwelijks mogelijk om zich op een veilige manier te verplaatsen. Het is bovendien niet evident om als bewoner tijdens de spits met je wagen van de oprit te rijden. We hopen dat dit ernstig genomen wordt door het gemeentebestuur en dat na het parkeerverbod (31/06) er iets gedaan wordt aan deze gevaarlijke situatie. Het plaatsen van enkele verkeersremmers zou bijvoorbeeld een goede zaak zijn.

Wannes De Moerlooze & Filip Vrebos    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Wannes De Moerlooze & Filip Vrebos alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: