Flierstraat tegen plannen uit de dorpsvisie tussen Zwaluwsedijk en Flierstraat (rondweg, parkeerplaatsen)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Petitie overhandigd aan gemeenteraad | Uitnodiging opinieronde vanavond 13-06 om 19:30

2024-06-13 06:52:46

Beste buurtbewoner,

Allereerst hartelijk dank voor het ondertekenen van de petitie. De petitie is inmiddels via de griffie overhandigd aan de gemeenteraad, welke deze heeft toegevoegd aan de stukken van de opinieronde van vanavond. Tijdens de opinieronde zullen tenminste drie bewoners uit de straat gebruik maken van hun spreektijd. We nodigen u als buurtbewoner van harte uit om vanavond tijdens de opinieronde op het gemeentehuis aanwezig te zijn zodat de Flierstraat goed vertengwoordigd is.

Opinieronde Dorpsvisie Lage Zwaluwe
Gemeentehuis Made
Donderdag 13-06 om 19:30

Wellicht tot vanavond!

Marleen Soetens

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.