Behoud lokaal 1.70 inc. andere persoonlijke lokalen

Naar aanleiding van een idee van het opkomende managementteam zullen er in klaslokalen geen persoonlijke eigendommen van docenten meer te vinden zijn. Denk hierbij aan eigen gekochte stoelen, banken, boeken, planten, enzovoort. Toch zijn dit juist de attributen die zorgen voor een fijne en stimulerende leer- en werkomgeving binnen de school. Een voorbeeld hiervan is lokaal 1.70, wat vrijwel volledig bestaat uit zelf gekochte spullen die uit liefde voor de leerlingen en het lesgeven vanuit eigen zak zijn betaald. Hier zijn wij, als leerlingen van het MaartensCollege (het fundament van de school), het absoluut niet mee eens en willen daarom zoveel mogelijk leerlingen vragen om deze petitie te tekenen. Teken de petitie, deel hem en behoud een fijne leeromgeving voor iedereen.

Leerlingenraad MCH en de volltalige VWO bovenbouw    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Leerlingenraad MCH en de volltalige VWO bovenbouw alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen deze informatie niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: