Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda.
Gast |
#976 Zo kan t ook, een gemeenteraad MET ballen. COA, opzouten met je gelieg!2015-02-20 11:37LEERDAM -
Leerdam heeft de onderhandelingen met het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) over de mogelijke komst van 350 vluchtelingen afgebroken. Gemeente en COA verschilden dusdanig van opvatting over de haalbaarheid van een asielzoekerscentrum in een voormalig zorgcentrum, dat het geen zin meer heeft om verder te praten. Een aanvaardbare oplossing zit er niet meer in, liet een woordvoerster vrijdag weten. n Het COA vroeg de Utrechtse gemeente in oktober vorig jaar om 350 asielzoekers te huisvesten in het leegstaande verzorgingshuis Koningin Emma. Omdat dit voormalige bejaardenhuis middenin een woonwijk staat, wilde de gemeente eerst overleggen met bewoners en andere partijen over de consequenties. Daar kwam onder meer uit dat er hooguit plaats was voor tweehonderd vluchtelingen. Ook wilde Leerdam dat er vooral gezinnen in het huis zouden komen wonen, gezien de samenstelling van de rest van de wijk. Leerdam overlegde tweemaal met het COA. Die gesprekken kwamen onder druk te staan toen er in een advertentie al werd gevraagd om beveiligers van het nieuwe asielzoekerscentrum in Leerdam. COA en de gemeente hebben nu samen besloten om niet opnieuw bijeen te komen, aldus de gemeente. De wijkbewoners krijgen vrijdag een brief van de gemeente over het besluit. Op 5 maart praat de gemeenteraad over de gang van zaken. |
Gast |
#9772015-02-21 08:43Zo kan het dus ook, petje af voor Leerdam, ongehoord om nog tijdens de gesprekken je zin al door te drijven....typisch coa....heel goed dat ze er hier een keertje NIET mee wegkomen....ook hier in Breda volgen we het proces nauwgezet...zodra gemaakte afspraken worden geschonden zullen we stappen ondernemen!!! Het COA moet leren zich netjes te gedragen en te communiceren.... |
gast |
#978 Jongens uit Gouda2015-02-24 09:49GeenStijl leidde deze video in met “Moslimsnotneus wil NL- vrouwen mishandelen”. En ondetussen is het veel erger dan onze heren en dames 'bestuurders' willen zien. Kijk goed naar de video en dan zie je dat de integratie volkomen is mislukt. Deze jongens zijn waarschijnlijk derde generatie allochtonen. En wat willen zij. Het land overnemen en de Sharia invoeren. Bij de gratie God´s mag de interviewer in Nederland blijven, mits hij zich bekeert tot de islam. Het mishandelen van vrouwen die zich westers kleden, vinden zij volstrekt normaal..... Thee drinken is voorbij. We zijn in oorlog. |
gast |
#979 En de COA waanzin gaat maar door2015-02-25 14:17Filmpje open dag asielzoekersboten Zaandam
ZAANDAM - Kon je niet bij de open dag van het asielzoekerscentrum in Zaandam zijn? En toch benieuwd hoe de oude bajesboten er nu ongeveer uitstaan? De gemeente Zaanstad heeft een filmpje gemaakt tijdens de open dag, dus nu kan iedereen alsnog een blik werpen. Er stond al eerder een verslag op Dichtbij.nlmet de mening van een meeschrijver en een reactie van het Centraal Bureau Asielzoekerscentrum (COA). promofilmpje van de gemeente Zaanstad, dat bajesboten heeft verbouwd tot onderkomens voor islamitische moslimterroristen van IS die hier dingen komen opblazen - herstel - arme drommels uit Syrië en Somalië. Jammer voor onze ouderen die krperend ten onder gaan ! |
gast |
#980 Verslag uit Belgie - lees en wordt wakker2015-02-25 15:53Voor deze reportage heb ik vijf maanden onderzoek verricht. Ik ben er bijna dag en nacht mee bezig geweest. Ik heb urenlang met verschillende Afrikaanse moslims gesproken en de uitkomst is verbijsterend. Deze nieuwe islamitische vluchtelingen vinden onze manier van leven Haram (onrein) en willen maar één ding: zij willen van heel Europa een kalifaat maken. Het is verbijsterend hoe deze mensen over ons denken. Zij komen niet naar hier om onze cultuur te verrijken. Zij komen naar hier om ons te overheersen en onze manier van leven te veranderen. Deze nieuwe invasie van Afrikanen en Syriërs is georkestreerd en dient maar één doel: de oorspronkelijke bevolking van Europa moet verdwijnen. Lees en huiver. Dit zult u niet in uw linkse, volgzame krantje lezen. Eigenlijk ben ik op het idee gekomen om deze reportage te schrijven door een klein, maar opmerkelijk feit op de werkvloer. Een kleine groep vluchtelingen kwam bij ons bedrijf stage lopen. Het was een zevental. Zij kregen een opleiding techniek van vadertje staat. In het begin verliep alles vlot, maar na een paar dagen begon er toch het een en ander te veranderen. Ze wonden er geen doekjes om ons te vertellen dat Nederland en België onreine landen waren en dat zij eigenlijk zondigden om hier bij ons te zijn. Want wij leefden niet volgens de sharia, aten varkensvlees en waren bang van onze vrouwen. Het opmerkelijke was dat elke vluchteling een persoonlijke advocaat had. Gratis en voor niks door ons betaald. Wie hen beledigde of pijn deed, kreeg een proces aan zijn broek. Het heeft natuurlijk zijn tijd geduurd voor ze terug op straat stonden. Maar de boodschap was duidelijk. Onze wereld verandert snel en niet in ons voordeel. Op een regenachtige oktoberdag werd ik binnengelaten in een kleine flat in het centrum van Antwerpen. Ik had daar een afspraak met Abdallah (slaaf van Allah) en zijn neef Ubadah (dient Allah). Ze geven me geen hand en terwijl ze hun naam noemden, vertelden ze mij de betekenis ervan. Ze zijn trots op hun afkomst en dat willen ze ook niet verbergen. Ik ben hier, omdat een neef van hen (de brave man werkt bij hetzelfde bedrijf waar ik werk) me had gevraagd om eens naar hun verwarming te kijken. Hun verwarming was meer kapot dan hun lief was en daarom vroegen ze een onafhankelijk persoon om er eens naar te kijken. Ik stemde toe, omdat ik wist dat ze nog niet lang in België woonden. Het was een perfecte gelegenheid om eens een kijkje te gaan nemen bij een Somalische vluchtelingenfamilie en om tegelijkertijd de juiste vragen te stellen. Het was een schrale, kale, vochtige flat in het hart van Antwerpen. De mannen vertelden me dat hun huisbaas en Turk was die alleen aan vluchtelingen verhuurde. Voor deze onwelriekende vochtige flat met twee slaapkamers vol met stapels kleren (het was er echt een zootje) en een armetierige keuken met een kleine living moest deze Somalische familie € 800,- betalen. Bovendien moest elk van de twee mannen een dag per week gratis voor hun huisbaas gaan werken. Wat voor werk ze voor hem deden, vertelden ze niet. Toen ik na een halfuurtje de verwarming weer opgang had gekregen, knikten ze goedkeurend en nodigen me uit om te gaan zitten. De deur van de keuken ging open en een dame, volledig bedekt met een lang zwart kleed en zwarte handschoenen aan en haar gezicht verborgen achter een gelaatsdoek, schenkt ons thee in. Ik schrok even, maar wist het gelukkig snel te verbergen. Ik vroeg hen waarom zij hier thuis zo rondliep en haar gezicht verborg. Ze vertelden me doodleuk dat ik een ongelovige was en zij geen enkel lichaamsdeel aan mij mocht tonen. ‘Een vrouw moet luisteren en als zij niet luistert dan moet ze gestraft worden.´ Abdallah deed er nog een schepje bovenop en vertelde dat vrouwen net als dieren zijn. ´Hoe vaker ze gestraft worden, hoe beter ze luisteren. Jullie westerlingen zijn veel te soft voor jullie vrouwen. Zij spelen de baas over de mannen en bovendien kleden ze zich als hoeren.´ Hij tovert een minachtend lachje op zijn gezicht als hij verder vertelt. ‘Westerse mannen zijn bang van hun vrouw. Het wordt tijd dat westerse vrouwen een goede opvoeding krijgen. En dat zal niet lang meer duren! In Somalië weten we wel raad met zulke vrouwen!’ Beide heren keken me doordringend aan. Ik liet me niet uit het veld slaan en stelde mijn vragen ongegeneerd. ‘Wij westerlingen zijn gemoderniseerd. Mannen en vrouwen hebben dezelfde rechten. Waarom komen jullie in Godsnaam (heb het woord bewust gebruikt om hun reactie te peilen) naar hier als onze levensstijl jullie niet aanstaat?’ De verbijsterde uitdrukking op hun gezichten was een foto waard. Ubadah nam het woord. ‘Wij komen naar hier omdat het leven hier goed is. Er zijn mensen die ons vertellen: ga naar Europa. Ga naar Duitsland, België of Nederland. Je krijgt daar geld, onderdak en alles wat je maar wil.’ Hij nipt van zijn thee voor hij verder gaat. ‘Wat ook belangrijk is, is het feit dat moslims hier niks in de weg wordt gelegd. Ze hebben in deze landen liever moslims dan christenen.’ Ik keek hem verbaasd aan. ‘Dat slaat toch nergens op’, zeg ik. ‘Europa zet voor alle vluchtelingen de grenzen open. Of het nu moslims, christenen of mensen van een ander geloof zijn. Iedereen is hier welkom.’ Nu nam Abdallah het woord. ‘Dat maken ze jullie wijs. Maar in werkelijkheid is het heel anders. We worden vanuit Europa aangemoedigd om naar hier te immigreren. Europeanen komen ons dat vertellen.’ ‘Europeanen?’, vroeg ik verbaasd. ‘Welke Europeanen komen jullie vertellen om naar hier te komen?’ Hij kuchte even en keek me twijfelachtig aan voor hij verder ging. ‘Mensen van allerlei pluimage die in Somalië actief zijn. Het is ons verboden om hen bij naam te noemen, maar zij vertellen ons dat de Europese regering in Brussel immigratie van moslims aanmoedigt. Eigenlijk vind ik dat raar, want Europa is normaal heel christelijk. Het heeft iets te maken met de werkgelegenheid hier in Europa. Het schijnt dat werkgevers graag mensen zoals ons naar hier halen om voor hen te komen werken. Jullie zijn gewoon te duur.’ Nu vroeg Ubadah het woord terug. ‘Toen wij hier in België aankwamen, dachten wij dat er hier niet veel moslims zouden wonen. Maar het tegendeel is waar. En zeker hier in Antwerpen wonen heel veel moslims. Wat heel goed is, natuurlijk.’ ´Hoe zijn jullie naar hier gekomen?´, vroeg ik hen. Het was opnieuw Ubadah die het woord nam. Het was maar al te duidelijk dat hij de dominante rol speelde in deze familie. ‘Na de hulporganisaties kwamen de mensensmokkelaars. Na lang onderhandelen en het direct betalen van het juiste bedrag konden we mee. We zaten met driehonderd mensen op een boot die ons naar het Europese land voer. Na een tijd werd de bemanning van boord gehaald. Zij verzekerden ons dat het niet lang zou duren voor de Europese marine ons zou oppikken. Zij hadden orders om ons niet terug te sturen. En zo bleven wij dobberen op zee. We hoopten natuurlijk dat de redding snel zou komen.’ ´Met driehonderd mensen op een boot. Waren er ook vrouwen en kinderen bij?´ ‘Natuurlijk waren er vrouwen en kinderen bij. Zelfs christenen waren er aan boord. Wij hebben deze christenen niks aangedaan.’ ´Wat bedoel je?´, vroeg ik verbaasd. ‘Op sommige schepen worden christenen overboord gegooid. Nadat ze van hun geld en hun bezittingen beroofd zijn, natuurlijk. Wisten jullie dat niet?’ Ik stond sprakeloos. Dit wist ik absoluut niet. Daar had ik nog nooit van gehoord. Dit zou wel eens een ander licht op de hele zaak kunnen werpen. Nu besef ik waarom het merendeel van de vluchtelingen moslims zijn. ‘De pers hier is nogal selectief in zijn berichtgeving’, antwoordde ik. ‘O, dat is hetzelfde met jullie politici. Die durven ook niks zeggen, omdat ze bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden.’ Hij wreef zich bedenkelijk over zijn kin. ‘Hoe noemen ze het hier nu ook al weer? Politiek-correct of zoiets?’ Ik vroeg hen of ze van een uitkering leefden. Ze lachten naar mij en vertelden me toen dat ze € 1800,- per maand van het OCMW krijgen. Hun huishuur moesten ze zelf voor een deel betalen, maar hun elektriciteit- en waterverbruik wordt door diezelfde instantie betaald. Het leven is goed in België, vertelden ze opgewonden en toen ik hen vroeg waarom ze niet gingen werken, lachten ze me uit. ‘Waarom werken? Ik krijg meer dan dat ik ga werken. Wie gaat werken is gek. Trouwens, het is te koud om te gaan werken. België is een koud land, weet je?’ Er lag nu echt wel iets op mijn maag dat er dringend af moest. Ik vertelde hen dat een werkloze Belg niet eens zoveel geld kreeg. En wederom lachten ze naar mij. ´Wij waren enkele maanden geleden op het ocmw en er was een dame voor ons. Een Belgische dame, blond, blauwe ogen, slank en ze zag er echt goed uit. Maar ze was zo haram. Ze was echt gekleed als een slet en ze had twee kindjes bij zich. Zij kreeg niks. De man achter het loket vertelde haar dat ze geen geld kreeg. Ook toen ze vertelde dat ze nergens naar toe kon, haalde de man achter het loket de schouders op. En toen ze begon te tieren en roepen, stuurde hij haar buiten.’ ‘Dat is erg’, zei ik verontwaardigd en ik voelde me misselijk worden. Dat is made in Belgium. Eigen volk laatst, vreemd volk eerst. Op dit gebied verschilt België niet veel van Nederland. Ik vond het tijd om weg te gaan. De verwarming brandde nu wel, maar in deze stank van vochtigheid en rottigheid kon ik niet langer gedijen. Maar voor ik wegging, wilde ik toch nog iets weten. Ik wilde weten wat ze namelijk voor werk deden bij hun huisbaas en dat terwijl ze geld kregen van de Belgische Staat. Ze keken me aan net of ik een buitenaards wezen was. ‘Kan je beter niet weten,’ verzekerden ze me. ‘Die Turkse huisbaas is slecht. Hij verhuurt alleen aan vluchtelingen en illegalen. Bovendien komt er bij hem veel slecht volk over de vloer.’ Ik kon me niet inhouden. ‘Gangsters of zo?’ Ubadah viel nu verbeten uit en terwijl hij praatte keek hij angstig om zich heen. ‘Slechter, veel slechter! De mensen die bij hem komen, komen zaken doen waar je beter niks van weet. Zij moeten niks van Belgen of Hollanders hebben, van geen enkele westerling. Ga nu maar naar huis. Bedankt dat je ons hebt geholpen, maar nu moet je gaan. Want onze Turkse huisbaas ziet en hoort alles. Ik ben er zeker van dat hij je in de gaten houdt als je weggaat. Hij vertrouwt niks of niemand en zeker geen mannen met blauwe ogen. De politie zou hem graag klissen, maar hij kent veel te veel mensen. Snap je? Ga nu maar!’ Hij stond op en begeleidde me naar de deur. ‘Nogmaals bedankt en wel thuis.’ Snel deed hij de deur dicht en ik stond alleen in een kille donkere gang. Toen ik terug buitenstond, zag ik een dikke sigaar rokende dikke vieze vent me vanuit het portiek aan de overkant observeren. Zijn varkensoogjes bestudeerden me koortsachtig en niet op een vriendelijke manier. En terwijl ik hem ook aankeek met een blik van ‘ik ben niet bang van jou’ wandelde ik de straat uit naar mijn auto toe. En toen ik naar huis reed, besefte ik dat het continent Europa een verloren zaak is. We laten al tientallen jaren extremisten binnen en momenteel komen er meer binnen dan normaal. Ik weet het, niet elke moslim is een terrorist, maar alle terroristen zijn wel moslims. Bovendien zijn de Syriërs en de Afrikanen die hier nu naartoe vluchten niet echt een verrijking van onze cultuur. Ik vraag me af wat deze mensen toch bezielt om naar een continent te vluchten dat ze haten. Want haten doen deze nieuwkomers ons. In hun ogen zijn wij allemaal onrein. En zoals ooit een Serviër tegen me zei: de moslims wachten het juiste moment af. En dan slaan ze heel hard toe! Dit interview vond plaats in het Engels. Deze twee Somalische heren spraken perfect Engels. Dit waren geen domme mensen. Zij hadden een opleiding genoten. En ik vraag me verbeten af waarom zij zo armetierig wonen. Zijn zij misschien de slapende cellen van Al-Shabaab?
|
Gast |
#981 Re: Verslag uit Belgie - lees en wordt wakker2015-02-25 16:45#980: gast - Verslag uit Belgie - lees en wordt wakker Doe er voortaan een foto bij van de duim waaruit dit is gezogen, of isdie te groot om te plaatsen. Wat een fantast! En natuurlijk allemaal lekker anoniem, zoals alles hier |
Gast |
#982 Re: Re: Verslag uit Belgie - lees en wordt wakker2015-02-25 20:10#981: - Re: Verslag uit Belgie - lees en wordt wakker Voorlopig komt t geweld in West Europa nog t meest van links. Dus dat mensen anoniem willen blijven, tja. SLUISKIL – Afgelopen nacht is een stoeptegel door de ruit gegooid bij PVV-kandidaat Caroline Kooman. De nummer drie op de PVV-lijst voor Provinciale Staten had een verkiezingsposter met een foto van Geert Wilders aan de voorkant van haar huis in Sluiskil hangen. democratie is een wassen neus als je tegen de gevestigde laffe linkse kliek in gaat. Maarre... Las toch veel reacties die NIET anoniem waren, waaronder die van mezelf, op de website van Breda Vandaag, over die verwende boys die samen op een kamertje wilden en er later weer een lulverhaal van mochten maken. Idem als het gaat om het slachtoffer gejank omtrent zwarte Piet, of als het om huisvesting van asielzoekers in soc huurwoningen gaat. Geacht raadslidje het wordt steeds minder en minde anoniem. Begin je al t zweten? Ik wel, want dit gaat voor niemand fijne clashes worden, vrees ik.
|
Gast |
#9832015-03-09 09:55sP Breda:, Pastoor Hopman, sukkel van een Uijl, van Lunteren, onze 'Christelijke'. Betweters van het CDA Breda, PVdAsizoekers, waar wachten jullie nog op? Neem een paar asielzoekers in huis! Jullie zijn toch geen NIMBY s in het Ginneken? Zie het artikel in het ADDe deur van Nienke Brugman staat open, letterlijk. De 32-jarige Arnhemse is vast van plan om uitgeprocedeerde asielzoekers van de straat te plukken en in haar huis op te nemen. Als ze gaat samenwonen met haar Ethiopische vriend, is een vluchteling welkom.
|
gast |
#984 Frontex : illegale (criminele) immigratie naar EU, schokkende cijfers2015-03-09 16:36Net het gepubliceerde rapport Q3 hetgeen voor het 3e kwartaal 2014 van de EU grensbeveiligingsautoriteiten Frontex gelezen (hier te downloaden) en de cijfers zijn ronduit dramatisch en schokkend te noemen : Meer dan 230.000 Illegale migranten , een stijging van 153% t.o.v. 2013 zijn afgelopen jaar de EU binnengekomen. Met wat eenvoudig rekenwerk kun je uit het bovenstaande rapport een extrapolatie maken wat er afgelopen jaar aan de EU buitengrenzen is gebeurd. In de periode juli t/m. september alleen al kwamen er via de zee en landwegen 110.000 vluchtelingen de EU binnen. Dat zijn ruim 3 maal zo veel als in 2013 , toen o.a. Frankrijk zijn grenzen met Italië afsloot, omdat de hoofdtoegangspoort tot de EU Italië was, met vluchtelingen uit Afrika die via de zeeweg meestal in Lampedusa aankwamen. Tweede toegangspoort is Griekenland, waar naar schatting 1.5 miljoen illegale vluchtelingen verblijven. Illegaal waarom , omdat deze mensen meestal zonder geldige reis en identificatiedocumenten zonder toestemming de EU grenzen trachtten te overschrijden. In 2014 daalde het aantal teruggestuurde vluchtelingen met 13% en konden slechts 112.362 mensen geweigerd worden, hetgeen overigens niet betekent dat zij het EU grondgebied ook verlieten. Maar van de naar schatting in de EU verblijvende 157.324 illegaal reeds in de EU verblijvende vluchtelingen werd slechts 2% terug gestuurd. Meestal waren zij ondergedoken, hetgeen weer aantoont dat vluchtelingen hangende hun asielprocedure net als in Australië in voor de buitenwereld afgesloten verblijven moeten worden ondergebracht en niet zoals met name in ons land zich gewoon vrij in het hele land kunnen bewegen! De bovenstaande berekeningen volgend en de tendens van de eerste maanden van dit jaar bekijkend, kunnen wij in de EU meer dan 400.000 illegale migranten verwachten. Het aantal lopende asielverzoeken is inmiddels gestegen naar 460.000, waarbij Duitsland, Zweden, Groot Brittannië, Frankrijk en niet te vergeten ons land als favoriete eindbestemmingen gelden niet in de laatste plaats vanwege de zeker in ons land prima opvang. Ook het aanhouden van de zgn. “sluisers”steeg met 31% naar ruim 7.000. De meeste vluchtelingen begonnen hun reis in Libië of Egypte. Maar ook reizen vanuit Marokko stegen met 100% en dat geldt ook voor Hongarije met 300%. De schatting is dat ruim twee derde van alle vluchtelingen zgn. economische gelukszoekers zijn en dat 27% van de migranten uit Syrië komen. Na illegale Syriërs , komen op een 2e plaats Eritreërs, daarna Marokkanen gevolgd door Afghanen, Albanezen, Oekraïners Algerijnen, Pakistanen en Russen. Door zoals reeds vaker beschreven volledig inadequate immigratieprocedures, het gewoon los laten lopen van migranten gedurende hun asielaanvraag die soms wel 4 of meer jaren in beslag kan nemen, door met name in ons land gulle door u betaalde juridische hulp, begint de situatie nijpend te worden. Geen huisvesting, stijgende criminaliteit door een andere mentaliteit en het feit dat deze mensen niets te verliezen hebben, maken Europa steeds onveiliger. De cijfers omtrent asielzoekers in ons land schommelen zeer. Er verblijven volgens het CBS tussen de 200 en 250.000 asielzoekers eerst en tweede generatie in ons land. Afgelopen jaar kwamen er circa 60.000 asielzoekers naar ons land en het COA zegt dat er ongeveer ene kleine 30.000 asielzoekers in asielzoekers opvang centra verblijven, hangende een procedure om toestemming te krijgen om in Nederland te mogen blijven. Uitzetten doen wij haast niet, en op vrijwillige basis vertrekken naar een land van herkomst of elders behoort ook tot de uitzondering. De schattingen bedragen rond de 5.000 personen. Overigens de Frontex cijfers nog even interpreterend, haalde ons land afgelopen jaar 2/3 van 60.000 = 40.000 economische gelukszoekers binnen, waarbij het vaak gaat om mensen met een strafblad, die onze Multi culturele samenleving komen versterken, daar echter geen economische bijdrage toe leveren, echter wel onderhouden moeten worden à € 30.000 per hoofd per jaar. Het is aan de veilige kant om te stellen dat migranten ons land ruim meer dan 1 miljard euro per jaar kosten.
Met dank aan de EU en niet te vergeten Den Haag. |
Wouter |
#985 # 9812015-03-10 08:10Sorry, die duim is uitgeleend aan wethouder Van Lunteren en wethouder Bergkamp. Die hadden hem nodig om te liegen over breed maatschappelijk draagvlak in de buurt en humane opvang in een gevangenis. Overigens, mag hier iedereen zijn eigen mening verkondigen, dus ook mensen zoals jij die direct schreeuwen, beschimpen en vingerwijzen. Doe vooral je best. De tijd dat dat indruk maakte is voorbij. |
gast |
#986 Nederland moet bloeden voor PvDA baantjes caroussel2015-03-10 08:19Dijselbloem naar de EU (is goed voor 'ons' imago). Eu zet Griekenland onder druk. Straks zijn we niet alleen ons geleende geld kwijt, maar zet Griekenland ook nog eens lekker de grenzen voor gelukszoekers wagenwijd open, met enkeltje naar Nederland en complimenten van de Griekse regering. En wij betalen de rekening......................
Zie nieuwsuur: Een radicale koerswijziging in het migratiebeleid van Griekenland. De nieuwe regering van Syriza strijdt voor open grenzen en heeft een mensenrechtenactiviste verantwoordelijk gemaakt voor het migratiebeleid. De Griekse plannen kunnen grote veranderingen teweegbrengen in de migratiestromen naar Europa.
Typsich linkse move. Kadootjes uitdelen van andermans geld.
Afijn staan al die panden die COA in ijltempo bij elkaar aan het graaien overal in het land van ons belastinggeld niet voor niets leeg. De bestelling voor de volgende serie miele wasmaschines kan de deur uit. De gepensineerde pastoors kunnen weer aan de slag en de linkse kerk kan zich weer in de handen wrijven bij het vooruitzicht dat wee 10.000 den kanslozen zullen toestromen.
Nu maar hopen dat ze teverden zijn met de Koepel en niet allemaal op straat gaan liggen, want dan wordt het nog druk op straat. |
Gast |
#9872015-03-11 17:43Wie oh wie helpt me grasduinen naar de subsidies van meneer pastoor Hopman? Zie: www punt subsidietrekker punt nl |
Gast |
#9882015-03-13 09:13Bizar hoe omwonenden van AZC's worden neergezet door de media. Het gaat niet om AZC's, om mega moskeeen, om pamperen en wegzetten als zielig van hele bevolkingsgroepen en andere als vieze vuile racisten (wel goed genoeg om belasting te betalen). Verzet groeit, mijn collega's buren , vrienden, iedereen maakt zich enorme zorgen om de multikul. Steeds meer, zoals ik, komen er openlijk voor uit op de PVV te gaan stemmen. De morele arrogantie van de links facisten moet een halt worden toegeroepen. Zo gevaarlijk. Een land dat voor tirannen zwicht.... Gelukkig is er internet, waardoor mensen nu ook andere berichten kunnen lezen dan de door de politieke en bestuurlijke machten beinvloedt zijn. Al die beerputten van bonnetjes, subsidies en corruptie gaan open. Laat maar komen! |
gast |
#989 SP/GL/D66 en PvDA De echte racisten2015-03-13 11:07I would suggest the REAL racists in our society are the ones who hear me say "Dutch" and think "white". ........Deeply concerning.
|
Gast |
#9902015-03-13 16:35Grrr die gruwelijke BNdeStem plaatst categorisch mijn reacties en die van de buren niet. Tegengeluid wordt categorisch geweerd, over azc en asielzoekers. Begon dan geen forum. Klakkeloze elite napraters. Gelukkig hebben we allemaal geen behoefte aan een abonnement. Dat die nsb krant kapot valt! |
Gast |
#9912015-03-13 16:54Godverdomme, dat art in die ruk stem website! Nieuwe fietsen????? Leer ze toch de waarde van geld, morans! |
Gast |
#992 Landelijke dag AZc alert2015-03-14 10:13Yes, de verenigde omwonenden waren vandaag 14 maart samen met andere omwonenden verenigingen uit het land aanwezig bij de landelijke dag van AZC alert. De aggressieve 'sabel andersdenkenden met een kritische stem neer' acties van gemeente Breda, gemeentelijke instelling als de door de gemeente gesubsidieerde wijkraad, COA en hun meelopers van de lokale pers kunnen de boom in. Los van de asielzoekers; de werkwijze van voornoemde organisaties is, was en zal niet pluis zijn zolang zij zich van dit soort overval en onderdrukkingsmethodes bedienen. Schokkend; uit de landelijke dag blijkt dat de ervaringen overal hetzelfde zijn! Daarnaast is het opzetten van bevolkingsgroepen door de ene groep als slachtoffer van de andere neer te zetten en ze op allerlei gebieden (sociale woningbouw, subsidies) te bevoordelen ten opzichte van een andere groep misdadig. Een splijtzwam in de samenleving, veroorzaakt door allerlei 'moreel verhevenen', die geen tegenspraak dulden. Goed dat daar vandaag uitgbreid bij werd stilgestaan. Wij blijven opstaan tegen dit ondemocratische en onfatsoenlijke bestuur, haar wijze van besluitvorming en iedere belanghebbende van deze subsidieslurpers die er achter aan kruipen. Gelukkig zijn we nu landelijk verenigd. Onze tijd verdoen we niet meer met de wollige repressieve judo tactieken van de gemeente Breda; beetje toegeven, zweem van inspraak geven, daarna via blinde machtspolitiek doordrukken. Sluit u aan: geenazcinbinnenstad apestaartje gmail.com |
Gast |
#993 Omroep Brabant2015-03-14 10:16Van Lunteren, Sukkel de Uijl, Muts de Heer en al die andere Ginneken bewoners en gore Nimby's: Check de reacties er onder en zie je echte draaivlak, met jullie gespin en wensdenken. Tot 18 maart! Ik stem PVV. Niet omdat ik denk dat dat veel gaat brengen, alleen dat jullie met je moreel verheven voorkomen een flinke flinke schop onder je reet gaan krijgen. EINDHOVEN - PVV-lijsttrekker Geert Wilders praatte zaterdag met omwonenden van asielzoekerscentrum de Orangerie in Eindhoven over veiligheid. Wilders is op verkiezingstournee en legde zaterdagmorgen een half uurtje aan in de Castiliëlaan in Eindhoven. "Mensen hier hebben oprechte zorgen." In september vorig jaar bood de gemeente Eindhoven het voormalige verpleeghuis de Orangerie aan als asielzoekerscentrum (azc). Het gebouw stond op dat moment leeg, de bewoners waren kort daarvoor naar een nieuw gebouw vertrokken.
|
Gast |
#9942015-03-14 10:21De gemeente dacht zeker ons weer de mond te kunnen snoeren met hun media offensief. Wat #922 zegt; repressieve judo tactieken. Meegeven en dan doordouwe..... F*ck off! Klaar mee mijn boosheid laait weer helemaal op! Het maakt me echt WOEST!!!!!
|
Gast |
#995 Re: Landelijke dag AZc alert2015-03-15 16:09#992: - Landelijke dag AZc alert Fijn dat de verenigde omwonenden aanwezig waren. was alleen mevrouw aanwezig, of was meneer er zaterdag ook bij? |
Gast |
#9972015-03-16 11:50
Is er ergens nog een gat in de provincie te vinden waar ze niet een azc bouwen? Behalve oude dorpskern Ginneken natuurlijk? BUSSUM - Buurtbewoners van de Kolonel Palmkazerne hebben bewaar tegen de eventuele komst van asielzoekers naar de kazerne. De bewoners van de Anne Franklaan, Roodborstlaan en de Amersfoortsestraatweg hebben dat deze week in een brief laten weten aan de gemeente. |
Gast |
#9982015-03-16 12:10Stress bij de zieligheidsindustrie: concurentie! Het lijkt de vrije markt wel hahahaha Nienke Brugman, in het dagelijks leven beleidsmedewerker bij het Leger des Heils, wil graag een vluchteling in haar huis opnemen. Ze hoopt dat het een succes wordt, maar „ik heb wel mijn twijfels, want je ziet nu al dat het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers en Vluchtelingenwerk niet positief reageren. Die vinden dat je alles volgens de huidige regeltjes moet doen.” |
Gast |
#999 #9552015-03-16 15:42Volgens mij worden de verenigde omwonenden gestalkt, een of andere griezel houdt jullie in de gaten zie #955 brrrrr HAhahahahahaha @955 Ga toch ergens ruiten ingooien of zo, of muren onderkalken. |
Gast |
#1000 Geen stijl ; Friese SA, facisten loeren op andersdenkenden2015-03-16 17:43en weer komt het facisme van links;
fries verzet (what's in a name?)kalkt op het verkeerde huis Stop met je werk voor de PVV. Op naar de nul zetels De jaren 30 terug van weggeweest. Inderdaad wordt van mensen zwijgen en betalen verwacht, geen debat en in spraak tegen de gevestige morele hoogmoed van deze gelovers in maakbaarheid en zieligheidsindustrie. Wat een enge mensen. Ik hoop dat de PVV kandidaten tegen deze monsters worden beschermd, niet Pim Fortuyn en Van Gogh all over again |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
866 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1990 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5882 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
427 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
110 Gemaakt: 2025-01-01
Sloop niet de 100 jaar oude school
516 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7925 Gemaakt: 2024-11-02
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
271 Gemaakt: 2024-12-25
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
146 Gemaakt: 2024-12-15
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1293 Gemaakt: 2019-03-24
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
691 Gemaakt: 2024-12-11
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5964 Gemaakt: 2024-11-10
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1213 Gemaakt: 2024-11-09
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23
Kattenpension Dijksestraat 37 Helmond
9 Gemaakt: 2025-01-06