Dienstregeling Arriva Oosterhout

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dienstregeling Arriva Oosterhout.

Jacky

#126 Re:

2014-12-17 16:45

#120: Lijn10komterug -  

 Ze beseffen schijnbaar niet (of juist wel) dat mensen die een alternatief hebben (auto of fiets) deze waarschijnlijk ook zullen gaan gebruiken en dat ze deze klanten voorgoed kwijt zijn. 


Gast

#127 lijn rveer tot bijster

2014-12-17 17:36

Een half uur langer onderweg dan voorheen vanuit raamsdonksveer tot bijster breda. Gelieve tijden van lijn 126 en dan meteen een overstap kunnen maken op een soort lijn 10.

Of 326 eerst naar bijster laten rijden en via daar naar station breda.
Ook grotere bussen zijn wat handiger, iedereen staat op elkaar gepropt, dit kan levensgevaarlijk zijn.


Gast

#128 Vol

2014-12-17 18:05

als de 326 ook om het kwartier zou gaan rijden dan pas ik ook weer een keer in de bus. 's ochtends om half 8 zit de bus in r'veer al prop vol waardoor ik er niet meer bij kan en al meerdere keren te laat op school aan kom!


Gast

#129 slecht

2014-12-17 18:38

Vandaag weer met arriva naar school geweest. met de "snel"bus, wat eigenlijk 20 min. zou moeten duren maar uiteindelijke MEER DAN 40 min. duurde.

En dan hebben ze alleen maar een scanapparaat voor in de bus, dus iedereen moet voorin uitchecken. Duurt zo natuurlijk eeuwen.  

Het is toch niet normaal dat ik eerder op school ben met de fiets dan met de bus?


Gast

#130

2014-12-17 20:30

Het is een schande dat ze lijn 10 hebben er uit gehaald moeten we eerst naar centraal station en dan naar het Ampia ziekenhuis

Gast

#131

2014-12-17 20:47

Ik vind dit perfect. De oude tijden en bussen moeten weer terug. Hoe het er nu aan toe gaan vreselijk. Veel minder mensen kunnen de bus in zodra bus vol is laten ze je staan. Vreselijk gewoon. En dan verwacht school/werk dat we optijd komen. Met deze bussen zal dat moeilijk gaan.

Gast

#132

2014-12-17 22:10

Goede zaak.
Wegvallen van Lijn 10 dupeert veel senioren die met deze bus naar het Amphia-ziekenhuis willen en er nu bijna 2 maal zolang over doen .

Gast

#133 Re:

2014-12-18 10:25

#14: -  

 Helemaal mee eens!! en de 128/629 moet vaker gaan rijden!!


Gast

#134 Re:

2014-12-18 10:30

#113: -  

Voor mij geldt hetzelfde, nu moet ik iedere dag bijna een uur langer reizen in een bus die stampvol zit. Zonde van mijn tijd en ook nog eens oncomfortabel!!


Gast

#135

2014-12-18 10:31

voer naar het ziekenhuis te gaan dat kost veel tijd toen was het 20 minnet en nu en nu anderhalf uur voer naar het ziekenhuis

Gast

#136 buslijn 126 127

2014-12-18 10:42

Bus is te vol elke ochtend.. Scholieren van het Nhtv en het ROC florijn college moeten overstappen, duur is langer en ze moeten meer lopen.

 

SLECHT IDEE ARIVA! laat de routes gaan zoals ze voorheen waren met dezelfde tijden en zet langere bussen in. 


Gast

#137

2014-12-18 11:06

Lijn 10 moet terug! Bussen overvol.

Wat te denken van de mensen die naar het Amphia moeten? Ze zijn langer onderweg en dat betekent ook nog eens extra kosten!!!


Gast

#138 Extra kosten

2014-12-18 13:16

Vandaag eens even gekeken wat me nu een ritje Oosterhout  -Bijster meer kost €0,40 enkele reis meer.

dus langer in de bus en ook hogere kosten. 

Van mijn werknemer krijg ik niet meer reiskosten vergoeding.


Gast

#139

2014-12-18 17:09

Bussen veel te klein, slaan belangrijke haltes over, stop knop zit ongunstig
Jacky

#140 Re: Extra kosten

2014-12-19 08:47

#138: - Extra kosten 

 Die extra kosten zijn "normaal". Door invoering van de ov-chipkaart betaalt iedereen de werkelijk gereden kilometers. Dat busmaatschappijen een voor hen efficiënte route inzetten, betekent niet dat het voor de reiziger ook kostenbesparend is.


Gast

#141

2014-12-19 09:06

Als Buurtbuschauffeur hoor ik alleen maar negatieve berichten wat betreft de dienstregeling, van onze passagiers over Arriva

Gast

#142

2014-12-19 15:28

Je kunt duidelijk merken dat er in de Oosterhoutse gemeenteraad enkel autorijders zitting hebben. Schande. schaam jullie!.

"Eerst eten", wordt vanaf nu: "EERST VERHUIZEN"

Gast

#143

2014-12-21 19:02

Het is zo een gewaardeerde, nuttige verbinding naar Breda vanuit Oosterhout, Dommelbergen. Ik hoop en vraag om de lijn 10 beschikbaar te houden voor scholieren, mensen die graag naar hun werk in Breda gaan met deze lijn, zomaar een dagje of avondje uit naar Breda en voor een afspraak voor mijzelf of mijn kinderen. Het is de beste, rechtstreekse verbinding Lijn 10 vanuit Dommelbergen naar Breda. Met reisgroet, van de betrokken Pia

Gast

#144

2014-12-22 01:01

Ik ben slecht ter been en heb vaak afspraken staan bij het Amphia ziekenhuis in Breda. Nu er geen lijn 10 meer is ben ik 50 minuten onderweg in plaats van 20 minuten.. Niet alleen studenten, maar ook senioren hebben baat bij een nieuwe dienstregeling. Ik hoop dat het er snel komt. MVG Hans

Struisvogelkauwer

#145 Re: Lijn 10

2014-12-23 10:23

#6: Gast - Lijn 10 

 Hou toch eens op met bevolkingsgroepen de schuld te geven. Buiten het feit dat dit helemaal niets met Rotterdam te maken moet het echt een keer afgelopen zijn met dat kinderachtige gesodemieter over Rotterdammers, Amsterdammers, joden, boeren, kakkerlakken en dat soort gehoer. Dit is gewoon de schuld van Arriva.


Gast

#146

2014-12-23 12:04

Vanaf Burgemeester Materlaan naar Sint Ignatisstraat veel langer onderweg, ik niet nu overstappen of 10minuten lopen. Ben nu 45 onderweg ipv 15 minuten. Verder is het voor mij 25% duurder geworden

Gast

#147

2015-01-07 18:25

WEG MET ARRIVA...!!! TERUG MET VEOLIA

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-01-08 21:30



Gast

#149 Re: Re:

2015-01-08 21:42

#103: - Re:  

 Ik zal even helpen. Veolia Transport valt onder TransDev, waar ook Connexxion onder valt. 


verander de route van 326 en 327.. nu!!!

#150 !!

2015-01-23 07:03

 lijn 126, lijn 127, wat mis ik jullie!!!    nu rijdt die k.. lijn 326 en 327 via de kapittelweg, direct naar ns station. om daar 7 minuten te wachten op mensen die naar breda centrum willen. rijden er niet genoeg bussen vanaf breda ns, richting breda centrum..?? En die route vanaf de kapitteweg naar het station...zonder nog een halte aan te doen..hoe krijg je dit verzonnen???!!!   rij zsm weer de oude vertrouwde route langs florijn college en de koepel...en naar het eindpunt, het nieuwe ns station breda.