Recht op Cannabis

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Recht op Cannabis.


Gast

#27

2015-03-01 23:11

ik ben chronisch rugpatiënt ik heb scoliose en atrose, ik heb geen kraakbeen meer tussen mijn onderste zes rugwervels dus alles schuurt langs elkaar heen heb bijna 30 jaar met pijn gelopen dag in dag uit 24/7 alle pijnmedicaties gehad niks hielp of ik had last van bijwerkingen. Nu gebruik ik sinds 2 maanden Cannabisolie en voor het eerst in 30 jaar heb ik geen pijn meer en ik kan echt iedereen met atrose cannabisolie aanraden ik wist niet wat mij overkwam geen pijn meer geen stijfheid meer. Daarom pleit ik voor dat cannabisolie om medicinale redenen legaal word en ook vergoed zou worden door de verzekeringsmaatschappijen. Iedereen heeft recht op leven zonder pijn. Ik noem de cannabisolie "mijn flesje vloeibaar geluk"
Bert

#28

2015-03-03 18:10

Legaliseer het gebruik en de huisteelt van Cannabis, het gebruik hiervan verlicht het leven van vele patienten.

Er moet commercieel en concurrerend geteelt kunnen worden onder toezicht van de overheid, dit levert vele banen op en de kwaliteit van de cannabis is dan gewaarborgd.

Levert de staatskas geld op ( belasting en besparing op politie inzet)

Tevens zorgt dit er dan voor dat criminelen geen cannabis meer telen omdat het dan niet meer lucratief is.

Sta een vrij bezit van ±50 Gr cannabis toe.


Gast

#29

2015-03-04 07:54

Over het groene goud dat is het plantje.
En het is gewoon te gek voor worden dat er een discussie is over een plantje, de mensen moeten zich ergens anders druk over maken en niet over een plantje die zoveel mensen kan helpen/redden.

Gast

#30

2015-03-04 09:18

Iedereen heeft recht op zelfgenezing, dit recht kan door niemand ontnomen worden!

Gast

#31

2015-03-04 10:34

Graag legaliseren , bedrocan niet meer gamma doorstralen. Beter sorteren vanwege vele takjes Meer verschillende soorten. patiënten recht op 100 % vergoeding.Al krijg ik het Zelf 100% vergoed. kweek voor medicinale gebruikers. Buiten en /of Binnen in speciale kasten/box ivm brandveiligheid met led lampen netjes betalen voor stroom. Eventueel andere bereidingen zoals tinctuur olie en hasj.
gast

#32

2015-03-04 12:09

Gebruik het al jarem voor verschillende ziektes. Waarvoor ik normaal veel verschillende medicijnen moest slikken met de vreselijkste bijwerkingen. Nu neem ik een jontje in de avond en tot de volgende avond heb ik geen last. En kan ik eindelijk leven!

 


Gast

#33

2015-03-06 20:54

In heel veel gevallen kun je medische cannabis olie gebruiken in plaats van de reguliere medicatie.
En je voelt je beterder met minder of geen bijwerkingen en je houd eigen risico geld over.

Gast

#34

2015-03-07 12:08

Het belang van de patiënt hoort altijd voorop te staan
Baas in eigen brein!

Gast

#35

2015-03-07 12:36

Goed gedaan!

Gast

#36

2015-03-07 15:47

Geachte lezer,

Ter informatie;

Ik ben, Doede J. de Jong, medewerker van het VOC- http://www.voc-nederland.org/-

Wij zijn momenteel met een nieuwe campagne bezig, genaamd 'Cannabis?Aangenaam! onder het motto 'Baas in eigen brein!' -http://www.cannabisaangenaam.nl/.

We vragen bekende en onbekende Nederlanders om -onder het motto 'Baas in eigen Brein'- op te komen voor het recht op zelfbeschikking en in een videostatement te pleiten voor legalisering van cannabis. Zij zijn de ambassadeurs van de campagne die in 2015 verder wordt uitgerold om de politiek te bewegen om legalisering door te voeren en eindelijk eens te stoppen met de betutteling van volwassen burgers.

Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.



Het ga je goed. Doede-http://www.steundoede.nl/media.ht

Gast

#37

2015-03-07 16:27

Wiet vertraagt de ontwikkeling van Alzheimer. Wiet is een actieve pijnbestrijder. Wiet helpt tegen depressie, angsten en ADHD. Wiet kan een verslaving aan opiaten helpen voorkomen. Wiet helpt bij neurologische aandoeningen zoals beroertes. Wiet kan epilepsie en Gilles de la Tourette behandelen. Wiet voorkomt blindheid door glaucoom. Wiet is verbonden met lagere insuline niveaus bij diabetes. Wiet vertraagt de groei van kankercellen. Wiet verjaagt stress. Wiet is een heerlijk slaapmiddel. etc. etc.

Gast

#38

2015-03-08 08:09

maak menzis dat maar wijs.

Gast

#39

2015-03-08 10:25

Goed initiatief werd de hoogste tijd....

Gast

#40

2015-03-08 16:04

Wat de natuur ons biedt, koop je bij Bayer niet !

Gast

#41

2015-03-29 00:40

Ik gebruik de medicinale wietolie voor mijn reuma & Jicht , en ben daar zeer tevreden over.


Gast

#42

2015-04-02 23:26

Het circus rond drugs duurt al veel te lang en Cannabis moet uit die gedemoniseerde positie gehaald worden.
Cannibis is - al meermaals bewezen - een heilige plant met zoveel toepassingen! Meer mensen sterven aan het gebruik van medicatie die onze grote farmaceutische bedrijven produceren dan een simpel plantje.

Gast

#43

2015-04-03 00:56

Omdat legaaal moe worden dan die rotte smurfen tnie me zoen afpakken...

Gast

#44

2015-04-03 04:30

Wij Wille Recht Op Cannabis !!!


Gast

#45

2015-04-03 08:39

Omdat we als burgers van een westers land o ns niet moeten laten doen door immorele wetgevingen. Deze wetgevingen moeten worden.aangepast.

Gast

#46

2015-04-04 14:01

Cannabis olie helpt bij de bestrijding van kanker (en vele andere lichamelijke klachten en ziekten)... Zelf ervaar ik de geneeskrachtige en pijnstillende werking bij het overwinnen van borstkanker. Dit zou via de reguliere weg te krijgen moeten zijn!

Gast

#47

2015-04-04 14:08

Helemaal mee eens ik wil zelf bepalen wat voormedicijnen ik gebruik. Ik wil GEEN chemie gebruiken CANNABIS IS TOP.

Gast

#48

2015-04-04 14:30

Omdat de commerciële medicijnen lang niet zo goed werken en veel te duur zijn! Om met de gezondheidszorg maak het betaalbaar en niet zo mensonterend!

Gast

#49

2015-04-04 14:30

Maak nu al vijftig jaar het 'gedoe' over cannabis mee. Heb van de 'tegenstanders' nog nooit een steekhoudend argument vernomen!

Gast

#50

2015-04-04 14:37

Vrije keuze, uit de criminaliteit, mogelijkheid voor goede voorlichting door openbaarheid, meer mogelijkheden voor duurzaamheid.