Staatssecretaris van Rijn moet opstappen.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Staatssecretaris van Rijn moet opstappen..

Gast

2015-03-28 23:46

Ik begrijp hem niet. Hij maakt alles van dichtbij mee. en hij maakt ons ook het leven zuur en onzeker. Hij Schippers en klijnsma moeten weg en blok ook

Gast

2015-03-29 11:15

eigenlijk moet heel de regering opstappen.Maar dit zou een goed begin zijn

Gast

2015-03-29 11:50

Het is te zot voor woorden dat dit mogelijk is..geen uitbetaling..mensen in de problemen deert niet...het water staat velen tot de lippen..ook de politiek laat hier iets liggen...hoezo opkomen voor burgers die door falend systeem in problemen komen

Gast

2015-03-29 12:03

Ik heb deze petitie ondertekend, omdat de staatssecretaris er een zooitje van heeft gemaakt. Hij laat de mensen in de steek, die ons land weer opgebouwd hebben na WW2. Zelfs zijn eigen moeder krijgt niet de zorg die ze verdient. Schandalig!!!

Gast

2015-03-29 16:11

Omdat van Rijn een slecht mens is

Gast

2015-03-30 14:27

Van Rijn maakt niet waar wat hij heeft beloofd en toegezegd. Dat doet hij herhaalde malen. Het lijkt op pappen en nat houden. Mijn conclusie is: hij is een slechte manager en heeft niet langer meer de controle en regie over de hele operatie. Veel beloven en weinig geven doet de gekken in vreugde leven.

Gast

2015-03-30 20:39

Van Rijn vertelt leugens. Een maand geleden zegt hij in 2e kamer dat slechts 1% zorgverleners over Januari geen salaris heeft ontvangen! Nu blijkt dit percentage aanzienlijk hoger te zijn. Wat gebeurt er met een Staatssecretaris die leugens vertelt? Juist oprotten!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-03-30 23:25

Gast

2015-03-31 00:58

Het afbreken van de verzorgingsstaat moet maar eens eindigen!

Gast

2015-04-14 07:06

1. Mijn vader moet OPNIEUW de papieren invullen en opsturen. Dit had hij samen met de zorgmedewerker gedaan. Nu blijkt dat ook een andere client van de zorgmedewerker hetzelfde probleem (ontbrekende papieren) heeft ondervonden. Terwijl andere papieren naar gemeente e.d. gewoon zijn verwerkt!
2, Hij krijgt nu ineens informatie over een factuur van een compleet ander persoon van de SVB - hoe dit kan - wet privacy e.d. - is mij een raadsel. Deze andere persoon kan dus nu mogelijk een vergoeding mislopen omdat op het moment van dit schrijven de SVB 'plat' ligt en er niet op inhoudelijke zaken kan worden ingegaan.

2 woorden: EEN ZOOITJE!

Gast

2016-02-25 16:35

ze moeten zich schamen daar in den haag