Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen.
Gast |
#1262015-06-29 17:24Het is van de zotte : |
Gast |
#1272015-06-29 19:13omzetderving ondernemers. omweg voor oude mensen en jonge gezinnenen |
Gast |
#1282015-06-29 19:14Het is een belachelijk en dom besluit om de genoemde wegen af te sluiten. Wegen worden niet gelegd met de bedoeling ze af te sluiten, maar voor verkeersdoorstroming en om makkelijk van A naar B te komen. |
Gast |
#1312015-06-29 22:27Omdat ik op het winkelcentrum Anklaar werk en graag mijn baan wil houden! |
Gast |
#1332015-06-30 06:48Daar gaan we weer! Wanneer is dit punt afgesloten? Het was toch duidelijk vorig jaar al dat het echt een benadeling is voor de wijk. Zowel bewoners als ondernemingen worden zwaar gedupeerd. Schandalig. |
Gast |
#1342015-06-30 08:20Afsluiting van wegen geeft veel drukte op Afsluiting van wegen geeft veel druk op Oostveluweweg. Als alle verkeer daar van en naar zuidbroek moet krijg je de zelfde problemen als in Woudhuis. Gooi de busbaan open, dan spreid je verkeersdrukte. |
Gast |
#1352015-06-30 08:51Omdat ik niet wil dat de wijk Zuidbroek helemaal wordt afgesloten van de wijk Zevenhuizen. Voor boodschappen, kinderen naar school brengen e.d. moeten we heel erg om gaan rijden. De Ankelaarseweg is een doorgaande weg en dat moet zo blijven!! |
Gast |
#136 Re:2015-06-30 10:07De mensen die er last van hebben wonen hier al jaren, wat zou u er van vinden als al het verkeer door uw voortuin gaat. En dan hebben ze nog niet eens over het rij gedrag. |
Gast |
#1382015-06-30 14:32Bereikbaarheid van wijken en centra zijn van belang voor werkgelegenheid, groei en leefbaarheid. Eerst moet er.een goed alternatief zijn,voordat er een.afsluiting kan worden ingesteld. |
Gast |
#1392015-06-30 17:42Sinds kort wonen wij in deze nieuwe wijk. De wegen die ze willen afsluiten maken wij gebruik van om naar werk toe te gaan, zwembad, school, boodschappen toe. De verbinding tussen zevenhuizen en zuidbroek en de faciliteiten die het bied voor beide kanten is denk ik juist een aanwinst. De verbinding die het heeft tussen de wijken is juist een keuze geweest voor de buurt en hetwoongemak waarvoor we hebben gekozen. |
Gast |
#1402015-06-30 20:10De wijken Zuidbroek en Zevenhuizen hebben elkaar nodig qua voorzieningen. Het afsluiten van de wijken is een zeer slecht idee. De ringweg wordt extra belast, extra kilometers om via de Oost Veluweweg brengt extra impact voor het milieu. |
Gast |
#1422015-07-01 05:19Omdat ik het een onverstandig besluit vind om deze straten af te sluiten en niet in het belang van de bewoners, integendeel. Alle bewoners zullen hier hinder van ondervinden. |
Gast |
#1432015-07-01 05:33Omdat de Gemeente besluit alle bouwmarkten naar het industrie terein te delegeren, moet is als ik even naar de bouwmarkt moet (dat moet ik regelmatig voor mijn werk...) kilometers omrijden (lees straks ook daarvoor in de file staan!) En met mij IEDEREEN die verhuist en of een klus aan huis of tuin moet doen.... Het verkeersbeleid in Apeldoorn raakt kant noch wal... "Vroeger" hadden we de Anklaarse weg, hadden we de Lupineweg, hadden we de Arnhemse weg en de Kanaal Noord en Kanaal Zuid... Volgens mij hadden de mensen die wegen destijdds gemaakt zodat het verkeer in en uit de stad kon. Nee zeggen "ze" tegenwoordig da's allemaal onzin, we proppen al het verkeer wel over de Zutphensestraat en de laan van Zevenhuizen... Ze zijn niet wijs! |
Gast |
#1442015-07-01 14:35Zevenhuizen-Zuidbroek één wijk met toekomstig stadsdeelhart Anklaar en Het Kristal. Wethouder Kruithof heeft overleg gehad met de vijf bewoners van Operettestraat en Nijbroekseweg welke gedeigd hebben om naar de rechtbank te Arnhem te gaan om afsluiting te forceren. |
Gast |
#1452015-07-01 14:39Wethouder weet niet wat er bij de burger leeft,gaan weer tellingen doen is allang bij de ambtenaar bekent |
Gast |
#1462015-07-01 15:27Omdat Zevenhuizen en Zuidbroek bij elkaar horen en niet gescheiden moeten worden voor autoverkeer. Het is een illusie om te denken dat veel automobilisten zouden overwegen de fiets te gaan gebruiken. Ze betalen gewoon die extra liter benzine en zorgen voor extra uitstoot van uitlaatgassen. Ik ben geneigd te kiezen voor een aantal verbindingsstraten met eenrichtingverkeer. Desnoods versmald om te hoge snelheden tegen te gaan. Maar tweerichtingverkeer met enkele harde versmallingen (en daartussen ruimte voor parkeren) zou ook goed remmend kunnen werken en de bereikbaarheid voor de aanwonenden optimaal houden. |
jip |
#1472015-07-01 17:47Doe veel met de fiets maar kinderen en werk met auto. Betekent dat ik veel eerder weg moet met de fiets of vele extra km s moet gaan maken. Maak het veilig, dat ik als automobilist gedwongen wordt rekening te houden met fietsers en wandelaars maar laat de verbinding blijven tussen de twee wijken! |
Gast |
#1482015-07-02 06:43Afsluiten is een van de meest stompzinnige akties die je kunt bedebken om verkeer te reguleren. Denk na en verzin iets beters zonder politiek gesjoemel. |
Gast |
#1492015-07-02 10:50Gemeente Apeldoorn weet niet wat ze moeten doen. luisteren naar aanbevelingen en voorstellen is er niet bij, Er is er 1 bij die ik zelf wel goed vind. Busbaan is mooi die kan verbreed worden. Bij de Anklaarseweg goed overzicht om over erop te komen. De Gemeente heeft overal geld voor, dure sportevenementen enz. maar voor Zuidbroek ho maar. Zo worden de bewoners van de speciale scholen, dagbehandeling, Passarel en alle bewonders natuurlijk extra getroffen. Moet Zuidbroek een aparte wijk worden die deels moet worden afgesloten? Waarom? Zuidboek hoort bij de Gemeente Apeldoorn en heeft ook recht op goede bereikbaarheid. |
Gast |
#1502015-07-02 13:12Verbinding tussen de 2 wijken van groot belang, o.a. door aanwezigheid van winkelcentrum Anklaar in Zevenhuizen en van Ontmoetingscentrum Het Kristal in Zuidbroek. Ook de verbindingen met de wijken Kerscoten en Het Loo zijn hierbij van belang. Veel omrijden is niet goed voor het milieu (niet alles is makkelijk bereikbaar met de fiets). Ik ben ervoor zoveel mogelijk wegen open te laten, m.n. die waar het de minste overlast geeft (minste woningen of ver van de weg af). Dan kan het verkeer zich spreiden en hoef je niet eerst een halve wijk door te rijden (c.q. 7 kilometer om te rijden bij afsluiting). |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
585 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1977 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7915 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23