Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.

Gast

2015-07-21 11:26

Rechters spreken geen recht meer maar verdraaien alles tot KROMSPRAK

Gast

2015-07-21 11:27

Omdat deze politieman in dienst van de maatschappij onder zeer stresserende omstandigheden zijn gevaarlijke werk als lid van een arrestatieteam moet doen. Het gebruik van vuurwapens is bij het aanhouden van verdachten meestal niet te voorkomen.
Zijn taak was het om de dader aan te houden en het gevaar voor hemzelf laag te houden. Je moet in splitseconds reageren en het is dan erg gemakkelijk van deze rechter om achteraf vanuit de luie stoel te oordelen dat het anders had gemoeten. De straf van twee jaar hechtenis slaat helemaal nergens op.
Misschien moeten de leden van de arrestatieteams maar eens gaan weigeren om dit soort klussen uit te voeren. Voor mij verdient deze agent een pluim!

Gast

De wereld op zn kop! Te beginnen in Nederland, nee dank U!

Gast

Belachelijk!! 2 jaar ONVOORWAARDELIJK! Schande. Hoe durven ze! Hij heeft de afweging in een split second moeten maken...

Gast

Ik heb de uitspraak gelezen. Na het lezen van de reconstructie ben het niet eens met de rechter. Ik kan me voorstellen dat de agent schuldig wordt bevonden aan het niet volgen van de geweldsinstructie. Maar het staat absoluut niet vast dat de agent ondoordacht gehandeld heeft. Ik wil het de rechter wel eens zien proberen...Tot slot is de 2 jaar gevangenis straf (bedenk ook wat in de gevangenis leven betekent voor een agent...) volledig buiten elke proportie...

Gast

Voor mij onbegrijpelijk, mogelijk heeft agent/politie niet correct gewerkt. Mag hij/zij zeker op worden aangesproken, maar de cel in... onbegrijpelijk. Plus moet de politie ook het voordeel van de twijfel krijgen.

Gast

2015-07-21 11:28

De politie moet meer bevoegdheden krijgen om de criminaliteit aan te kunnen pakken. Handen af van onze politie. Zij zijn er voor onze veiligheid!

Gast

Ik vind het echt idioot dat deze agent veroordeeld wordt. Zo kan de politie toch niet meer normaal functioneren.
Nederlandisgrotekut

#3209 Re: achterlijke kut hollanderse

#1: -  

vuile achterlijke kut Hollanders vieze mieren . Jullie moeten jullie eigen wetten respecteren en jullie rechters respecteren ook als het even niet meezit en er een kaasknabbel opgesloten word omdat hij zijn. Vuurwapen gebruikt heeft waar het niet toegestaan was. We weten dat het leven van een allochtoon voor jullie niks waard is . Maar dat betekent niet dat je maar even op 2 jongens mag schieten om ze te liquideren . Snappen jullie dat vieze Hollandse burgerlijkekut mieren. Kleine kut mensen met die kleine burgerlijk rot hersens die hond moet de cel in. En jullie moeten niet als hoeren gelijk springen als dat Pietje was hadden jullie anders gereageerd.. Wij buitenlanders gaan dit land neuken. Let maar op over 50 jaar wi hier de macht heeft. Onze genen zijn sterker en agressiever. We gaan jullie dochters en vrouwen neuken en volspuiten met kwark.

Gast

Agent heeft naar eer en geweten gehandeld. .....
Gevangenisstraf is buiten alle proporties.

Gast

De Nederlandse wet moet worden aangepast aan de tijd waarin we leven. Criminelen moeten zich ervan bewust zijn dat als je verzet pleegt bij een arrestatie dat dit de consequentie is, een agent kan niet in een stress situatie ook nog gaan bedenken wat ik nu doe is dat geoorloofd want dat is de omgekeerde wereld en dat is geen wereld waarin niet criminelen willen leven.

Gast

2015-07-21 11:29

Ik vind dit een goed initiatief. Hoop dat de agent heel snel
wordt vrijgesproken.

Gast

omdat het belachelijk is dat zwaar criminele vrij gesproken worden en de politie die de burgers beschermd een hoge straf kriekt ,de agent heeft juist goed gehandeld

Gast

De hele maatschappij is langzaamaan aan het verdwalen; regeltjes om de regeltjes, alsof het allemaal een spelletje is met competitief gewin. Laten we nou eens gewoon terug naar af gaan en normaal nadenken. In dit geval: boef is boef. Politie is politie. Gewoon luisteren/stoppen/overgeven. Niet? Dan de pisang en betalen. Eigen achuld dikke bult zeiden we vroeger....

Gast

Omdat de criminelen buiten vrij rond lopen en wij achter de rolluiken zitten.

Gast

2015-07-21 11:30

Je weet dat geen ramkraken mag plegen, dus................. De politie is er om de bevolking te beschermen, en als ze dan niet mag schieten op mensen die denken dat ze alles mogen, ja sorry ze vragen erom.!!!!!
Burger van Nederland

Moet het advies voor onze jeugd dan zijn: wordt geen politieman/vrouw, je wordt niet beschermt door de wet.   Nederland is helemaal doorgeslagen!!!

Ik wens de politieman en zijn familie veel sterkte!

Gast

Het is van de zotte dat deze agent veroordeeld wordt. Logisch dat ze niet meer weten wat te doen als mensen worden aangevallen. Ze worden dan zelf veroordeeld.

Gast

2015-07-21 11:31

Ik sta achter de politieagent, het is zeker de omgekeerde wereld.

Gast

De politie verdient veel meer respect en een overheid die hen in bescherming neemt.

Gast

#3221 Re: Re: achterlijke kut hollanderse

#3209: Nederlandisgrotekut - Re: achterlijke kut hollanderse  

Je geeft zelf al aan waarom de grenzen gesloten moeten worden voor types zoals jij. Je gaat naar een land om daar de cultuur te accepteren en niet altijd alles op racisme te gooien op het moment dat het even tegen zit. Het probleem ben jezelf en je tekort aan denk vermogen.

Gast

2015-07-21 11:32

Naar eer en geweten handelen, om de samenleving te beschermen, zonder opzet een ander zwaar lichamelijk letsel toebrengen, tgv noodweer móet onbestraft blijven!

Gast

Bij een arrestatie kan er altijd wel wat mis gaan en daarvoor mag de agent beslist niet voor veroordeeld worden!!

Gast

Dergelijke acties spelen de misdaad in de kaart. Het is belachelijk wat er staat te filmen als de politie zijn werk doet. Volksvermaak. Als deze personen zelf slachtoffer zouden zijn van een misdaad, dan zouden ze ook willen dat de politie er is. Daarmee is niet gezegd dat de politie geen fouten maakt. Meer geld voor politie en defensie en minder voor vermaak.
Dirk

#3225 Re: Petitie tegen veroordeling agent.

#418: - Petitie tegen veroordeling agent. 

De overheid is te laf om op te treden tegen de steeds zieker worden van de maatschappij

De buitenlanders mogen hier alles

maar rijdt je 3 km te hard dan ligt er een flinke boete op de mat

buitenlanders onze gevangenissen zitten er vol mee

de oudere worden als vuil behandeld (bezuinigingen)

en nu een agent die zijn functie uitoefend wordt zwaar gestraft

het is een regelrechte vrijbrief aan de criminelen

Wanneer een agent misschiet

dat is een bedrijfs ongeval

net als de bakker die zijn brood laat aanbranden

ze moeten alle agenten een goed schietwapen geven

en een ieder die zich ernstig misdraagt schiet hem overhoop

dat schrikt af

maar dit beleid is een flut beleid

jaarlijkss trekken er tienduizende goed opgeleide nederlanders het land uit

op zoek naar rust en veiligheid

Wat doett de overheid

die haalt iedereen binnen( onze economieversterkers)

n de bevolking moet ze onderhouden

net als Griekenland

En wat krijgt de bevolking steeds minder pensioen

De overheid zegt gewoon het geld is op

Hier Griekenland heb je 4 miljard

Het missschien allemaal overdreven wat ik schrijf

Maar mensen wees bewust en zie wat er gaande is in het steeds zieker worden van de Nederland

DUS STEUN DEZE AGENT