Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.

Gast

2015-07-19 20:16

Omdat ik vind dat deze politie agent goed gehandeld heb en dat ik het gezeik op de politie zat bent

Gast

2015-07-19 20:19

We moeten veel meer onze agenten steunen. Aanpakken die criminelen!!

Gast

2015-07-19 20:22

omdat ik vind dat de politie het recht heeft om ons en onze spullen
te beschermen. Daders hebben in dit land meer rechten dan de
slachtoffers en hulpverleners

Gast

2015-07-19 20:24

Het moet niet gekker worden in dit land!

Gast

2015-07-19 20:32

Het is te absurd voor woorden dat de rechterlijke macht het functioneren van de politie onmogelijk maakt. Dit is zuiver een rechterlijke dwaling. Een éénmans actie die zo gauw mogelijk recht moet worden gezet. Belachelijk dat een dergelijke uitspraak indruist tegen een degelijk en wettig onderzoek van de officier van justitie. De rechter zal voorlopig geschorst moeten worden. Hij neemt onze rechtsstaat niet in bescherming maar ondermijnd hem. Dit levert in onze samenleving een levensgevaarlijke situatie op.

Gast

2015-07-19 20:32

Omdat ik mij ernstig zorgen maakt om onze rechtstaat. Tevens is het ook de frustraties en onbegrip wat mij bewogen hebt om te reageren.

Gast

2015-07-19 20:36

Ik heb deze petitie ondertekend omdat een aanhouding is genegeerd en de betrokken persoon zijn auto vervolgens als wapen gebruikt.
Erg onterecht dat de agent vervolgens gestraft wordt. Wat zou er zijn gebeurt als die agent niet had geschoten?

Gast

2015-07-19 20:37

Deze petitie heb ik ondertekend omdat de politie zijn of haar werk moet kunnen doen zonder dar ze gestraft worden als ze uit noodweer handelen

Gast

2015-07-19 20:43

onbetrouwbare rechterlijke uitspraak. Hoezo ging de vermoedeljke crimineel er vandoor, een botsing veroorzaakte ,daarmee ook verantwoordelijk was voor de medepassagier en de consequenties die daardoor ontstonden. Ben benieuwd hoe de verzekering hierop reageerde . Deze agent was in functie, de verdachte gaf geen verlening tot medewerking,en de veroorzaker van de chaos.

Gast

2015-07-19 20:46

OOK NA HET LEZEN VAN DE STUKKEN ONGELOOFLIJK DEZE BESLISSING!!

Gast

2015-07-19 20:55

Het is absurd wat hier gaande is.watag een politieagent tegenwoorxig nog doen? Ze kiezen voor een mooi beroep maar komen bedrogen uit door het softe beleid. Daarom is het respect ook verdwenen voor de politie etc. Schuldig daaraan zijn onze politici die denken dat ze alles beter weten
Hier moet nu RECHT worden gedaan.

Gast

2015-07-19 21:01

Omdat deze diender m.i juist gehandeld heeft.
Ik vraag mij af of de bestuurder van die auto, als hij de agent omver gereden had ook zoveel straf had gekregen.
En over een schade vergoeding zullen we het maar niet hebben
want van zulk soort gasten is niets te halen. WAAR ZIJN WE IN DIT LAND MEE BEZIG !!

Gast

2015-07-19 21:06

Ik vind dat deze agent vrijgesproken m9et worden omdat dig een reactie was ui angst en niet met opset/extra gedaan is. Deze man probeerde zijn werk goed uit te voeren en hiervoor zoh hij dan bestraft worden en daarna nooit meer heg werk kunnen doen wat die deed. Hierdoor word zijn hele leven verpest/verwoesg en dag ia oneerlijk qlleen omdat hij zigzelf wou beschermen

Gast

2015-07-19 21:25

Belachelijk, politie agenten kunnen zo toch niet functioneren. Zet die rechter maar op non actief want dit zijn vrijbrieven voor de criminelen.

De media en de burgers moeten eens ophouden om iedere actie te analyseren en de het politie apparaat af te schilderen als een stelletje tuig. Ga zelf maar eens hun karweitjes opknappen...kjken hoe gauw men in de broek schijt van angst.....maar zoals met alles....de beste stuurlui staan aan wal!!

Gast

2015-07-19 21:34

De split second is al zo kort. Waarschijnlijk heeft de rechter nog nooit politie nodig gehad of is de georganiseerde misdaad al toegetreden in de rechtelijke macht.
Gelukkig hebben we hele goede rechters maar heeft deze agent de pech om de slechtere te treffen.
Suc6

Gast

2015-07-19 21:37

Dit is toch te gek voor woorden.

Gast

2015-07-19 21:39

Ik wil Door de politie beschermd worden heb al genoeg ervaringen gehad dat agenten niet durven te handelen! Deze man vecht voor vrede en niet voor haat! Dit kan echt niet een lieve burger die andere wilt helpen verdwijnt achter de tralies terwijl er niemand overleden is! Maar zijn leven kapot wordt gemaakt terwijl hij het leven van zijn collega's en zich zelf beschermd! Het moet klaar zijn hier in Nederland dat onze helden niks kunnen doen. Straks hebben we geen agenten meer en zijn de poppen aan het dansen! Ik ben trots op deze agent hij zal mijn dochter ook beschermen als haar later iets zou gebeuren! maar niemand durft zijn mond open te trekken! Deze man heeft juist een pluim verdiend! Zegen voor jou en je collega's!

Gast

2015-07-19 21:42

De verdachte had moeten stoppen dan was dit niet gebeurd. Laat politie hun werk doen en ik vind dit absoluut niet buiten de proportie.

Gast

2015-07-19 21:43

Omdat het logisch is dat van een opsporingsambtenaar verwacht mag worden dat hij zijn werk doet. Een daarvan is crimenelen uit het cirquit halen. Als deze zich dan tegen arrestatie verzetten of proberen ervan weg te komen dient de diender in mijn ogen andere middelen te gebruiken om dit te voorkomen, zeer zeker als hier dan ook nog eens geweld gebruikt wordt naar hem of zijn collega.

Gast

2015-07-19 21:43

Ik heb 3 kinderen, allemaal werkzaam als politieagent. Ik weet dat ze heel integer zijn en met hart en ziel hun werk doen. Ik maak me zorgen om hun toekomst.

Gast

2015-07-19 21:44

Schandalig dat het de politie onmogelijk gemaakt wordt hun wek naar behoren uit te oefenen. De eerste dat ik hoor dat een (misdadiger) door rechter een betaling van 3.500 moet geven aan het (slachtoffer) en 750 voor de kleding. Waarom moet een burger slachtoffer een letselschade advocaat in schakelen als de rechter dat ook kan doen. Of doet de rechter dat alleen maar omdat het een gewone agent was die zijn plicht deed en voor zijn eigen veiligheid zorgde. Te zot van woorden een dergelijk vonnis. De conclusie van dit vonnis is, wordt crimineel en de rechtbank staat achter je.

Gast

2015-07-19 22:01

Nederland is zijn doel voorbij gestreefd, criminelen worden slachtoffers en politie en slachtoffers worden behandeld als criminelen - dit moet stoppen!!

Gast

2015-07-19 22:26

omdat ik de uitspraak van de rechter niet te begrijpen vind.

Gast

2015-07-19 23:24

Omdat hier onrecht wordt aangedaan door een of andere suffe rechter die veel te ver van de maatschappij af staat en niet meer weet wat er op straat speelt.

Gast

2015-07-20 00:23

Noodweer excess is van toepassing hier, omdat de actie van de politie het direkte gevolg was van een illegale aktie van de verdachte, dat in itself een hevige gemoeds toestand by de politie veroorzaakte. Dit is niet strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht.