Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.
Gast |
#6012015-07-20 11:07Het moet niet gekker worden, wie beschermd nou de politie in Nederland? Straks rijdt iemand zo op je in en jij mag niets doen??? RESPECT in de rechtstaat Nederland. |
Gast |
#6032015-07-20 11:09De agent heeft gehandeld zoals het hoort, hij moet daarom vrijgesproken worden. Lijkt wel omgekeerde wereld boeven gaan vrij uit en wets dienaren worden op gepakt. |
Gast |
#6042015-07-20 11:11Ik teken deze petitie omdat ik het een grote schande vind dat de rechterlijke macht niet achter zijn eigen hardwerkende mensen staat die dagelijks met gevaar voor eigen leven voor onze veiligheid moeten zorgen! |
Gast |
#6052015-07-20 11:16Het wordt steeds meer duidelijk dat de rechterlijke macht in dit land de criminelen de hand boven het hoofd houdt en politie en slachtoffers in hun hemd laat staan. Dit land heeft nieuwe rechters nodig. |
Gast |
#6062015-07-20 11:16Deze politieman deed zijn werk, en een rechter hoeft nooit dit soort gevaarlijk werk te doen, dus die stond niet in zijn schoenen toen dit gebeurde. De bijrijder was nu eenmaal samen met de criminele bestuurder, en is in mijn ogen dan automatisch medeplichtig met alle risico's van dien. Dus zorg aub dat deze politieman weer vrij komt, en gewoon weer zijn werk kan doen want gevangenisstraf verdient hij zeker niet en ook zijn naaste familie verdient dit leed niet. |
Moraalridder |
#607 Split second2015-07-20 11:18Ik vind het belachelijk dat een agent, die alles doet voor onze samenleving, die in een split second een beslissing maakt ter bescherming van zijn eigen (en zijn collega's) leven(s), wordt afgerekend hiervoor. Achteraf met een heel team urenlang over deze zaak discussieren en deze man dan ook nog veroordelen voor een beslissing die in een split second gemaakt is, is eigenlijk heel krom. Op deze manier kan/durft een agent zijn werk toch niet meer goed doen? Agenten staan al onder vuur voor elke "misstap". Ik vind dit niet buiten proportioneel optreden maar een ongelukkig uitvallen van een diender die gewoon zijn werk deed. Niet dat ik vind dat agenten altijd vrijuit moeten gaan, want bij buitensporig optreden hoort weldegelijk een passende straf, maar een celstraf van 2 jaar en een boete voor een split second is werkelijk overdreven. Ik zou ook kiezen voor mijn eigen veiligheid in een dergelijke situatie! Thumbs up voor de politieagenten die altijd klaarstaan voor de samenleving, laat ze gewoon hun werk doen. Ooit heb je ze misschien nodig, en ben je dankbaar dat een agent gewoon zn werk doet! |
Gast |
#6082015-07-20 11:23Eea is omgedraaide wereld aan het worden, criminelen worden beschermd en politieagenten zitten in de beklaagdenbank. |
Gast |
#6092015-07-20 11:27Zeer goed idee. Als men problemen heeft, weet men heel snel de politie te bellen. Verwacht wordt dat ze met gevaar voor eigen leven snel ter plaatse zijn en je beschermen. Volgens mij staat deze rechter buiten de samenleving. Zou deze agent ook in hoger beroep veroordeeld worden (wat ik mij niet kan voorstellen), actie op touw zetten om geld voor de boete in te zamelen. Ik verwacht van de politie leiding dat ze nog meer dan nu deze agent steunt. Treedt meer naar buiten, verdedig deze werknemer ook in de media en vraag hulp van politiek. |
Gast |
#6102015-07-20 11:27Het loopt hier de spuigaten uit met al die mafketels en de politie wordt erop aangekeken. De omgekeerde wereld! |
Gast |
#6112015-07-20 11:27Omdat ik vind dat dit het werk is van een agent en zich moet verdedigen. |
Gast |
#6122015-07-20 11:30Om een signaal af te geven richting de scheefgetrokken rechtsstaat in Nederland. |
Gast |
#6142015-07-20 11:36De politie mag tegenwoordig hoe langer hoe meer minder en de boefjes die rond lopen worden ook nog het hand boven het hoofd gehouden.De politie gaat voor de bescherming van de werkende mensen en dat van zijn eigen gezin.Deze politie mag niet 1 uur straf krijgen dat heeft hij niet verdiend. Veel sterkte. |
Gast |
#6162015-07-20 11:38Ik vind het buiten alle proporties dat deze man veroordeeld is. Hij handelde correct. Had hij moeten wachten totdat hij of zijn collega's werden aangevallen? |
Gast |
#6182015-07-20 11:41Dit is een vrijbrief voor criminelen. De gemiddelde crimineel komt zeer gemakkelijk weg met zijn daden en iemand die zijn werk doet wordt keihard afgestraft. De politie durft zo toch geen acties meer uit te voeren... Zo neemt niemand de politie nog serieus? Een vrijbrief voor de crimineel... |
Anonymous |
#6192015-07-20 11:42Rechters hebben kennelijk geen benul van de condities waaronder agenten hun werk moeten doen. Wie zich verzet tegen aanhouding neemt zelf bewust het risico dat hij gewond raakt, of erger. De politie treft geen blaam, en deze agent moet vrijgesproken worden, met een compliment voor goed gedrag! |
Gast |
#6212015-07-20 11:43Meer blauw op straat want de "burger"moet zich veilig voelen. Als "burger" ga ik me steeds meer afvragen waarom we in hemelsnaam mensen in het blauw hebben lopen die hun eigen leven in de schaal leggen om dat van u en mij zo veilig mogelijk te stellen, terwijl ze als er gehandeld moet worden een mes in hun rug krijgen. Is het niet op de ene manier dan wel op de andere. Uitspraken als deze gedaan door een rechter maken mijn inziens onze maatschappij nog onveiliger dan die al is. Immers het recht staat aan de kant van degene die een confrontatie met politie in de hand werkt, terwijl de politie achter de tralies verdwijnt of zoals in andere gevallen bekend...als dank voor het uitvoeren van zijn werk...een boete krijgt opgelegd. Noemen ze dit niet paard achter de wagen spannen? |
Gast |
#6222015-07-20 11:47voor de agent,dit is belachelijk,je moet je dus gewoon omver laten rijden in naam van het algemeen goed.niet dus ,volkomen terecht geschoten!! |
Gast |
#6242015-07-20 11:50Dit is geen rechtspraak. Rechter is een idioot. Heft zich waarschijnlijk laten beïnvloeden door de gebeurtenissen in dan haag. |
Gast |
#6252015-07-20 11:50Als oud-collega is het goed om de constateren, dat het OM en de korpsleiding ook achter de betrokken AT-er staan. |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
985 Gemaakt: 2025-01-05
Geen AZC in Elst 2025
484 Gemaakt: 2025-01-08
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2002 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5991 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
430 Gemaakt: 2024-12-18
Sloop niet de 100 jaar oude school
523 Gemaakt: 2024-10-17
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
111 Gemaakt: 2025-01-01
Respecteer de euthanasiewet
7928 Gemaakt: 2024-11-02
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1324 Gemaakt: 2019-03-24
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
277 Gemaakt: 2024-12-25
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
117 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
148 Gemaakt: 2024-12-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
695 Gemaakt: 2024-12-11
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
383 Gemaakt: 2024-12-21
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5965 Gemaakt: 2024-11-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22449 Gemaakt: 2020-06-30
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65298 Gemaakt: 2023-01-17
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1213 Gemaakt: 2024-11-09