Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Gast

#1901 Re: Re:

2015-11-23 01:28

#1898: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re:  

 Ja hou die maar voor je zelf !!!!!! 

En je "moet" dan maar verder gaan, voor wie ? Die kinderen help je er niet mee, en bij mij komt je boodschap ook niet over.

 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1902 Re: Re: Re:

2015-11-23 02:24

#1901: - Re: Re:  

 Voor mensen die wél empathisch vermogen hebben.

Dat de boodschaop bij jou niet overkomtl, verbaast mij niets. Je kunt nu eenmaal geen warmte verwachten van een ijspegel.


Gast

#1903

2015-11-23 03:29

Dit zijn erge foto's ja en niemand heeft geZegd dat het voor de kinderen niet het ergst is. Die hebben er niet om gevraagd in een oorlog geboren te worden. Neemt nog niet weg dat Europa niet de hele wereld kan opnemen en Nederland ook niet. Je moet eerst eens zekerheid hebben wat je binnen hebt gelaten. Nu zijn de buitengrenzen versterkt en dat had ook al meteen gekunt. Als jij denkt dat de regering dit niet vooraf wist heb je een plank voor de kop. Nederland reageert alleen altijd veel te laat en is nooit goed voorbereid! 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1904 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 10:51

        

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1905 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 10:52

             

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1906 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 10:54

            


Gast

#1907

2015-11-23 11:06

En weer kinderen op de foto's. Tja foto's maken is het laatste wat je moet doen als je die dingen ziet. Je zou die mensen daar moeten helpen

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1908 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 11:18

 

Papa zei nog, zoek jij de paspoorten even…

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1909 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 11:19

        


Gast

#1910

2015-11-23 11:28

MAASMECHELEN - Burgemeetser Raf Terwingen van Maasmechelen in Belgisch Limburg verbaast zich erover dat de waakzaamheid in zijn gemeente een stuk groter is dan een paar kilometer verderop aan de Nederlandse kant van de Maas.

Tegen 1Limburg zegt Terwingen: "Die Maasgrens maakt als het ware een dijk voor terrorisme, lijkt het wel. Ik denk dan soms eerlijk gezegd: dat is toch wel raar. Die terroristen stoppen niet aan de grens, hè? En als meneer Abdeslam - want dat is de meestgezochte terrorist op dit ogenblik waarvan dat men denkt dat hij iets beraamt - als hij dat in Limburg zou beramen... Ik weet niet of die man het verschil kent tussen Maastricht en Maasmechelen."

Syrië

De Maasmechelse burgemeester erkent dat er verschillen zijn tussen Belgisch en Nederlands Limburg: "Je kan natuurlijk ook zeggen: misschien dat de terroristen vooral België beogen omwille van de grotere participatie in Syrië. Al stel ik mij daar toch vragen bij omdat ik weet dat België en Nederland zelfs samenwerken in Syrië met sommige zaken."

Terwingen pleit voor gezamenlijke waakzaamheid, maar is niet van mening dat hij per direct om de tafel moet gaan zitten met zijn Nederlandse collega's: "Ik denk dat we nu vooral als burgemeesters ons eigen territorium moeten bewaken. En zoals gezegd: een plaatselijke politiezone heeft daarbij een rol te spelen, maar dat is natuurlijk niet een politiekorps dat inzetbaar is bij zwaar terrorisme."

 

Nou maak jij je maar lekker druk om Syrië. Ik maak me liever druk, omdat we dankzij de regering hier zo oorlog en aanslagen hebben. En hoe help je die mensen daar dan????

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1911 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 11:33

 

Die meneer zei dat we alleen maar eventjes hoeven te wachten totdat Domrechts zijn zaakjes op orde heeft, dan mogen we komen. Maar ik denk dat Domrechts dan weer een andere smoes heeft waarom we toch niet binnen mogen.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1912 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 11:34

Gewoon eventjes wachten…               


Gast

#1913 Re: Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 12:00

#1912: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers! 

 tja zoals ik al zei je kan niet de hele wereld in Europa duwen en je moet weten wat je binnen hebt en niet Nederland ook in gevaar brengen. Nog een keer dan maar. ALS HIER OORLOG IS HOE WIL JE DIE MENSEN DAN HELPEN?????


Gast

#1914

2015-11-23 12:09

SITTARD - In Sittard zijn maandag rond het middaguur een gebouw van de gemeente aan de Walramstraat en een naburige middelbare school aan de Overhovenerstraat ontruimd. Dat gebeurde volgens de politie na het vinden van een verdacht pakketje.

Het pakketje werd aangetroffen in de ruimte waar de poststukken voor de gemeente binnenkomen.

De buurt is afgezet. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) is gewaarschuwd en onderweg naar Sittard. Meer is nog niet bekend.

 

MAAR JA GELUUKKIG IS HET HIER NIG VER WEG. Domlinks


Gast

#1915 Re: Re: Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-23 12:11


Gast

#1916 Re:

2015-11-23 12:12

#1914: -  

 Deze petitie gaat over vluchtelingen. Je weet wel, die mensen die vluchten voor die terroristen. Wat hebben "verdachte" pakjes daarmee te maken?


Gast

#1917 Re: Re:

2015-11-23 12:29

#1916: - Re:  

 werkelijk echt zaagsel dus. Hou jij je maar dom. Ik ben liever voorbereid op het ergste wat niet meer zo ver weg lijkt te zijn. België Frankrijk we liggen er vlakbij, dus denk na. Jij hebt duidelijk echt vertrouwen in de regering. Ik niet wij weten echt niet alles. 


Gast

#1918 Re: Re: Re:

2015-11-23 13:24

#1917: - Re: Re:  

 En toch trek jij conclusies uit al dat wat jij niet weet. Erger nog: je laat mensen moedwillig slachtoffer worden van al dat wat jij niet weet. En daarom heet dat Domrechts.


Gast

#1919 Re: Re: Re: Re:

2015-11-23 13:50

#1918: - Re: Re: Re:  

 als er alleen daar dingen gebeurden had je gelijk, maar helaas is het hier ook al bezig. Geen ver van mijn bed show dus. Tenzij je het niet erg vind, want hier zijn geen kleine kinderen bij en minder mensen, maar je snapt wel dat dit hier nog maar het begin is. Charlie hebdo, Parijs centrum enz


Gast

#1920 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-23 14:07

#1919: - Re: Re: Re: Re:  

 WAT is hier bezig? Zijn die vluchtelingen hier bezig? Waar bazel je over man? Gooi je alles en iedereen maar weer op één hoop?


Gast

#1921

2015-11-23 14:12

Verdacht pakketje in Sittard blijkt doos dameslaarzen

Redactie 1Limburg
Geplaatst op maandag 23 november 2015 - 14:19
 
Het verdachte pakketje dat maandag werd gevonden in Sittard, blijkt een doos met schoenen. 

Een medewerker van de gemeente Sittard vond maandagmiddag een dichtgeplakte doos tussen de poststukken.

Afzender
Omdat niet duidelijk was wie de afzender van het pakket was, werd het 'geldende protocol' in gang gezet en de politie gebeld.

Ontruimd
Ook na onderzoek van de politie, waarbij een hond werd ingezet, was nog steeds niet duidelijk wat er in de doos zat. Om die reden werd de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) opgetrommeld. Het gemeentekantoor in het Walramgebouw en de naastgelegen Xaveriusschool werden in allerijl ontruimd. 

Dameslaarzen
Toen de EOD het pakketje vervolgens opende, bleek het om een paar dameslaarzen te gaan. Wie het schoeisel besteld heeft, is niet duidelijk. 

 


Gast

#1922

2015-11-23 14:13

Ja, laat de vluchtelingen maar creperen want je weet maar nooit wat die dameslaarzen nog allemaal van plan zijn.


Gast

#1923 Re:

2015-11-23 14:23

#1922: -  

 Dat bedoel ik. Vind je het gek dat er zo gereageerd word na alles wat is gebeurd???? België is Verweggistan he?????. Blijf jij maar vertrouwen hebben. Ik niet. Mijn hele leven nooit bang voor oorlog hier geweest, maar nu toch wel!


Gast

#1924 Re: Re:

2015-11-23 14:28

#1923: - Re:  

 WAT GEBEURD IS??????????

Wat hebben de gebeurtenissen in Parijs en Brussel nu in Godsnaam te maken met de vluchtelingen?

Dringt het nu werkelijk niet tot jou door dat die vluchtelingen VLUCHTEN voor die beesten die aanslagen plegen in Parijs en Brussel?


Gast

#1925 Re: Re: Re:

2015-11-23 14:31

#1924: - Re: Re:  

 serieus??? Alles komt hierheen. Je haalt de oorlog hierheen