In de ban van de Wolf 2 moet er komen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie In de ban van de Wolf 2 moet er komen!.

Gast

2015-11-10 19:33

Deel 1 was dermate goed, dat deel 2 het verdient om uitgegeven te worden.

Gast

2015-11-10 19:39

ik vond het erste deel een heel erg goed boek enik vind niet dat de auteur moet gestraft worden voor een paar negatieve reacties. Hopelijk komt deel 2 toch uit en ik kijk er al naar uit om dat te leze.

Gast

2015-11-10 19:43

Elke serie die begonnen wordt, heeft potentie. Geen uitgever begint hieraan zonder te verwachten dat er lezers zullen zijn. Een serie stoppen vanwege negatieve reacties - naast positieve! - is een absoluut zwaktebod!
Boekenfreak

2015-11-11 06:21

Deel een was een super boek en deel moet er gewoon komen. Meid , wat er ook gebeurd of wat men ook zegt..laat je er niet door kennen.. daar kicken ze alleen maar op .

Gast

2015-11-12 09:56

omdat het een heel mooi verhaal is en het verder moet gaan in deel 2

Gast

2015-11-16 19:02

Die negatieve reacties wegen niet op tegen alle positieve! Belachelijk dat er mensen zijn die zo kinderachtig doen. Als het boek hen niet interesseert, dat ze het dan links laten liggen en er geen energie meer in steken he!
Christine, ga vooral zo door, het is een super-verhaal. Ik kan niet wachten om het vervolg te lezen. En trek je van al die negativiteit niets aan.
Agnes

#7 Kom op! Heel tof boek!

2016-09-19 07:59

Mijn

dochter vond dit boek fantastisch, het zo echt spijtig zijn als er geen vervolg komt...